13.BÖLÜM"ARKADA BIRAKILANLAR"

1.6K 53 30
                                    

Onu öpen kıza afallayarak bakmıştı Bulut. Melis , sevdiği kızın en yakın arkadaşı ilk sevdiği kızı kötülemiş , ardından onun dudağına yapışmıştı. Bulut beynine kan gitmiyormuş gibi tepkisizce duruyordu. O anın etkisiyle şok içindeydi , bu yüzden tepki veremiyordu.

Bir anda geri çekilerek karşısında ona gülümseyerek bakan kıza baktı. Az önce ne yaşadığını düşündü , neler yaşadığını. Sinire bürünen suratıyla Melis'e bakıyordu. Melis'in aklındaki tek şey ise Bulut'la öpüşmüş olmaktı. Ona açılmıştı , kazandığını düşünüyordu. Her şey istediği gübi ilerliyordu. Ona göre kusursuzdu. Kusursuz bir plan yapmıştı ve bu yüzden kendisiyle gurur duyuyordu.

-"Sen ne yaptığını sanıyorsun Melis !"

Melis bu tepkiyi beklediği için şaşırmamıştı. Sadece dudağını büzmüştü. Şu an üzgün görünmesi lazımdı.

-"Ben sadece-"

Bulut'un aklı almıyordu. Delirecek gibi başı ağrımaya başlamıştı. Siniri hep başına vururdu Bulut'un.

-"SEN NE MELİS ? SEN NE ! NASIL BÖYLE BİR ŞEY YAPARSIN ? NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN ?"

Melis bu tepkiye şaşırmıştı ama. Bu kadar büyük tepki vereceğini zannetmemişti. Hatta onun için bir tepki vermesi bile olanaklardan ibaretti sadece. Bulut'un ise sevdiği kızın arkadaşıyla öpüşmüş olması kendisine ihanet ediyormuş gibi geliyordu. Melis onun hakkında iyi kelimeler kullanmamıştı. Ona iğrenç bir iftirada bulunmuştu. Anlamını bile bilmediği bir kelimeyle.

-"BEN BİR ŞEY YAPMIYORUM BULUT. SADECE SENİ SEVİYORUM VE BUNU SÖYLÜYORUM. NEDEN ANLAMIYORSUN ?"

Melis yapmacık gözyaşlarını akıtıp Bulut'u bu şekilde etkilemeye çalışırken Bulut , ne yaşadığını sorguluyordu.

-"ASIL SEN KAFANA SOK MELİS , SENİ SEVMİYORUM ! HİÇBİR ZAMAN DA SEVMEYECEĞİM !"

Melis hayal kırıklığıyla Bulut'a baktı. Melis güzeldi , Bulut'u da seviyordu ama neden Bulut onu sevmiyordu ? Neden hâlâ Adalet'i seviyordu. Aklındaki tek düşünce buydu. Bulut ise böyle bir ortamda bulunmaktan utanç duyuyordu.

-"Adalet yüzünden mi ?"

Gözünden akan yaşla acı çeker gibi kurmuştu cümlesini. Bulut bu haline üzülmüştü , ona umut vermemişti oysaki. Sadece yüzüne baktı Melis'in. Çünkü cevap apaçık ortadaydı. Melis'de bunu gayet iyi biliyordu.

-"O ORUSPU ABİMLE YATTI DİYORUM , SEN HALA BA-"

Bulut duyduklarıyla cinnet geçirdi. Her ne kadar Melis kafasını bulandırmış olsa da Adalet'in böyle bir şey yapmayacağını çok iyi biliyordu. Bunun Melis'in saçma düşünceleri olduğundan da emindi. Kendini bu şekilde inandırıyordu. Adalet yapmazdı , onu tanıyordu.

MECBURENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin