Öncelikle hepinize sağlıklı , mutlu , huzurlu bir yıl diliyorum. Yeni yılın bize kazançlı ve bereketli bir yıl olması dileğiyle , MUTLU YILLAR ❤️
*****
11. BÖLÜM "YENİ YIL"
"Kılıç ya , öğlen oldu. Kalk artık."
Yataktan çıkamayan beyefendiyi uyandırmak zor oluyordu. Davetin üzerinden 3 hafta geçmişti. Pazar günüydü ve Kılıç bu yüzden öğlene kadar yatmıştı. Arda meselesini Kılıç'a sorduğumda geçiştirmişti. Umrumda değildi ama o günden sonra onun kayıp tarzı haberleriyle karşılaşmıştım.
O günden beri Kılıç'ın hiçbir arkadaşıyla karşılaşmadım. Gariplerdi zaten , iyiki onların yanında değilim. Sima ve Ferman bana gerçekten sıcak gelmişlerdi. Zaten Kılıç'ın anlattığına göre Kılıç , Demir , Ferman , Sima , Altay birbirleriyle yakın arkadaşlarmış. Daha sonra Altay , Derya ile sevgili olunca Derya'da gruba katılmış. Hande'de Derya'nın arkadaşıymış. Derya sayesinde aralarına katılmış.
İlişkileri bana uzak gelmişti açıkçası. İyiki evimize falan gelmiyorlar. Evimde kafam çok rahat. Gelip giden de yok , Kılıç'la keyfim yerinde.
"Aşk olsun Kılıç ya. Yemek hazırladım o kadar."
Kılıç'ın omzuna vurmaya devam ettim. Öküz , kalkmıyor ki.
"Sen git , kalkacağım."
Göz devirdim. Sanki yiyeceğim. İç çekerek kapının önüne gelerek kapıyı açtım. Çıkmadan ona döndüm.
"En fazla 10 dakika sonra aşağı inmezsen kapını kırarım. Açlıktan öldüm senin yüzünden."
Nefes verişini duydum.
"Adalet , lütfen."
Omuz silkerek odadan çıkıp kapısını kapattım. Morali bozuktu bu günlerde. Davasıyla ilgili olabilecek olmasından ses çıkarmıyordum. Çünkü odasına giderek akşama kadar davasıyla ilgileniyordu.
Aşağıya inerek mutfağa girdim. Eksik bir şey yoktu sofrada. Pazar kahvaltılarını seviyorum. Kılıç'la birlikte oturup kahvaltı ediyoruz. Zaten bugün evden çıkmayacağız. En güzel yanı da bu oluyor. Güzel vakitler geçiriyoruz birbirimizle.
Koltuğa oturarak başımı yasladım. Gözlerimi kapatarak bu üç haftayı düşündüm. Ne çabuk geçmişti öyle. Hastanede fazla yorulmuştum. Yoğun haftalar geçirmiştim. Bunun çok iyi farkındaydım. Allah bilir daha neler olacak ?
Kapıdan gelen anahtar sesiyle gözlerimi açarak başımı kapıya çevirdim. Kapı açılınca gördüğüm kişiyle 32 diş gülümsedim. Babam gelmişti. Uzun zamandır onu görmemiştim ve çok özlemiştim. Babam evin içeri girdikten sonra beni görmesiyle gülümseyerek bana baktı. Ayağa kalkarak babamın yanına doğru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MECBUREN
Novela Juvenil"Hoşgeldin , Adalet." Gülümseyerek başımı salladım. "Hoşbuldum , Yiğit abi." Kapıyı sıkıca tutarken cevap verdi. "Aaa. Adalet konuşmuştuk seninle. Bana abi demeyi bırak." Yutkundum. Onun rahat tavırları beni rahatsız ediyordu. Konuyu dağıt...