6ᵀʳᵘˢᵗ

1.3K 123 60
                                    

Heyoo

Oy ve yorum fazla istiyorum kiii erken atayım bölümleri..

Bir de ben yorumlara bayılırım bir sürü güldüğüm yorumlar oluyor mutlaka yazmayı unutmayıın

İyi Okumalar

"Hei! Heii!!"

"Uyanmıyor bu ölmüş olmasın?"

"Saçmalama Mark, görmüyor musun horluyor?"

Kafamın tepesinde sivri sinek sesleri geliyordu ve daha fazla bu sesleri duymak istemiyordum. Yorgundum, kımıldamadan uyumak belki de sonsuza kadar uyumak istiyordum.

Hem ben asla horlamam! Ne horlaması!

Gözlerimi hiç açmamıştım ve sesler kesilmişti. Artık rahat rahat güzellik uykumu uyuyabilirim derken yüzümde bir ıslaklık hissettim.
Aniden yüzüme dökülen soğuk suyla yatağımdan fırladım.

Çığlık atmamak için zor durmuştum ve nihayet etrafıma bakındım. Mark tam tepemde elindeki bardakla bana bakıyor ve rahatlamış bir şekilde gülümsüyordu.

Ipıslak olan üstüme baktım. "Mark sen manyak mısın!"

Içeriye giren Sungchan benim halimi görünce gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıp geri geri yürüyerek odadan çıktı.

"Uyanmıyordun ne yapayım? Nasıl ağır bir uykudur bu?"

Bardağı bir kenara koydu ve umursamazca kravatını bağlamaya çalıştı. Okul kıyafetlerini giymeye çalışıyordu ve muhtemelen de beni de bunun için uyandırmıştı.

"Sen bu aralar fazla aştın kendini Mark. Hareketlerine dikkat etsen iyi edersin." Ölümcül bakışlarımı ona gönderdiğimde biraz tırsıp geri çekildi. Masummuş gibi gülümsemeye başladı.

Aynanın karşısına geçmiş kravatını mı bağlıyordu kendini mi boğmaya çalışıyordu anlayamamıştım. Üstümdeki yorganı attım.

Dün resmen sabaha doğru eve gelmiş kendimi salon koltuğuna atmıştım. İyi birisi üstümü örtmüştü.. Bu kişi Sungchan olabilirdi. Mark uyuduğunda o da asla uyanmazdı.

Mark'ın elindeki kravatı sinirle aldım. Bunu bekliyormuş gibi anında bana döndü ve boyunu hafif kısaltarak bana yardımcı oldu. Kravatını hızlıca bağladım.

"Hei sen de üstünü değiştir hemen okula geç kalacağız."

Bakışlarımı yere eğdim. Henüz okul içi hazır olduğumu sanmıyordum.. Ne zaman okula gitsem hem bir bela beni buluyordu.. Hukuk okumak zordu.. Özellikle hukuk okuyan bazı kin dolu insanlarla aynı okulda olmak daha da zordu..

Mark gözümdeki kararsızlığı anlamış olacak ki konuştu.
"Bugün de mi gelmeyeceksin?"

Yutkunup ona baktım. "Mark, ben okulu bir yıllık dondurmayı düşünüyorum.." dediğim şeyle yüz ifadesi tamamen değişti. Soğuk bakışlarının altında ezilmiştim.

Sungchan yanımıza geldiğinde aradaki problemin ne olduğunu biliyordu, birazdan kavga edeceğimizi de..

"Ne demek okulu donduracaksın?"

Mark'ın sinirli ses tonuna karşı Sungchan hemen yanımıza gelip arayı yumuşatmak için konuştu. "Sonra konuşalım bu konuyu.. Hei hazır hissettiğinde gelir.. Mark hadi gidelim."

delinquent: jeon jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin