'Daha önce beni böyle seven biri olmadı'Yarım saattir oturduğum yerde onun sesi beynimin içinde her yerde yankılanıyordu. Neden onun için bu kadar üzülmüştüm bilmiyordum ama bu his tuhaftı. Kalbim çarpıyordu sıkıntıdan.
Jungkook sadece parti gecesi tanıştığım öylesine bir çocuktu. Birkaç sefer karşılaşmıştık, pizza yemiştik, sarhoşken onu Jaehyun sanıp öpmüştüm ve beni o gece binadayken ölümden kurtarmıştı. Bu kadar. Daha ilerisi yok. Sadece birkaç küçük değişik anılarımız olmuştu.
Bana aşık olamazdı değil mi?
Olamazdı çünkü çok kısa bir zaman geçirmiştik onunla, birbirimizi tanımıyorduk yani olamazdı kesinlikle.
Öyleyse niye o kadar yoğun bakıyor?
Neden aradığı sevgiyi benden bekliyor?Olmaz. Benim hayatımda yeterince erkek var. Sevgi kotam dolu. Ayrıca aşk anlamında asla kimseyi sevemem. Jaehyun'dan sonra kendime söz verdim. Bir daha aynı hataya düşmem.
"Soya soslu yaptım." Aniden gelen sesle irkildim. Sungchan karşımda elindeki tepsiyle bana bakıyordu.
Bana çorba yapmış gibiydi.
Ondan böyle bir şey istememiştim ki..Kucağıma tepsiyi bırakırken gülümsüyordu. Ben de gülümsedim. "Teşekkür ederim."
"Bugün yemek yemedin değil mi?"
Kafamı salladım. Beni bu kadar da iyi tanıyordu işte. Mark hapisteyken boğazımdan yemek falan geçmeyecekti tabi ki. Ama açlıktan ölüyordum ve yaşamam da lazımdı.
Ben çorbayı içmeye başlarken karşı koltuğa oturup kitabını okumaya başladı. Çorba çok güzel olmuştu, öğrettiğim gibi yapmıştı. Ama kitap okurken onu bölmek istememiştim. Çünkü o kitap okurken rahatsız edilmeyi hiç sevmezdi. Sessizce izlemeye başladım.
'Krizler geçiyordu..'
'Mark onun suçunu üstlenmek için hapise girdi.'
Jungkook'un sesini kafamın içinden söküp atmak istiyordum. Sungchan'ı tanımıyordu ve sallayıp duruyordu.
Sungchan, Mark'tan bile insaflı, saf ve temiz bir çocuktu. Katil falan olamazdı.
Sadece sakladığı bir şeyler vardı, ben de hissediyordum. Ama eninde sonunda söylerdi. Ona güveniyordum.Telefonuma gelen mesaj sesiyle cebimden çıkardım. Sesten rahatsız olmuş olacak ki Sungchan'da telefonuma bakmıştı. Sesi kısıp gelen mesajı okudum.
Bilinmeyen Numara
Sabah 4'e doğru arka sokağa gel.
Seni bekliyor olacağım.
Hei
Tabi canım.. sonra geleyim sen de beni orada Milena'yı öldürdüğün gibi öldür dimi?
Bilinmeyen Numara
Canım üvey kardeşimi ben öldürmedim.
Ama o kadar aptalsın ki seni öldürebilirim.
Hei
Çok cesursun. Bu mesajlarını okuttuğumda Mark yerine hapisi sen boylayacaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
delinquent: jeon jungkook
Fanfictionİkimiz de aldatılmıştık. Ben bir daha aşka inanmadım o ise sadece bana inandı. ♠️♠️♠️ "Biraz dostluk, biraz sevgi, biraz da gerçekler.." "Aşk mı yoksa arkadaşlık mı?" Hei o gece ev arkadaşları ile sevgilisinin davet et...