22 FİNAL

901 57 53
                                    


Merhabalar evet kurguyu unuttunuz evet çok zaman oldu ve evet final için çok erken... :)

Ben de böyle bir şey planlamıyordum ama yeni döndüm ve artık bu kurgu için değil de başka yazmakta olduğum bir kurgum için yoğunlaşmak istiyorum. Evlat ayrımcılığı yapıyor gibi oldum ama diğer kurgum için daha hevesliyim ne yalan söyleyeyim.. bu kurgunun da aynı zamanda yarım kalmasını istemedim.. bölüm sonunda yeni kurgumu koyacağım.

Neyse çok uzatmayayım,

İyi okumalar ♥️

...

"AAAAAAAAAAA!!!"

Çığlık attığım an odamın kapısı kırılırcasına açıldı. Mark şaşkınlıkla bana baktı.

"Ne oldu? Hei? İyi misin?" Bana baktı, iyi olduğumu gördüğü için biraz içi rahatladı.

Ama ne iyisi? İyi falan değilim ben! Resmen JEON JUNGKOOK'LA ÖPÜŞTÜM VE SADECE BİR ÖPÜŞME DEĞİL DAHA DA FAZLASIYDI!

Tekrar çığlık atmak için yastığımla ağzımı kapadım ve biraz daha sessiz bağırdım. Mark koşarak yanıma geldi ve yastığı yüzümden aldı.

"Manyak mısın sen kızım, napıyorsun?"

Yastığımı ondan geri aldım ve tekrar bağırmak için yüzüme kapadım. Resmen kafamı duvarlara duvarlara vurasım gelmişti.

Mark tekrar elimdeki yastığı aldı ve yere fırlattı. Bu sefer kafamı duvara vuracakken eliyle çenemden tutup ona bakmamı sağladı.

"Ne oldu söyler misin Hei?"

Ağlayacak gibi oldum. Zaten ne zaman sinirlensem, patlama noktama gelsem biri böyle soru sordu mu anında ağlayasım geliyordu.

"Ben çok kötü bir şey yaptım Mark.."
Gözlerimden akan yaşları serbest bıraktım. Ağlamak için ona sarıldığımda sıkıca bana sarıldı. Eliyle saçımı okşamaya başladı.

Ben resmen Jungkook'u öpmüştüm. Üstelik benden hoşlanan bir çocuğa ümit vermiştim. Ben de bir duygu olmamasına rağmen.

Beni hafifçe ittirip yüzüme baktı. "Ne yaptın, dökül."

Ağlamam durdu. Biraz daha sakindim. "Anlatamam.. Çok kötü bir şey.." Gözlerimi kaçırdım.

"Kimi öldürdün?"

Mark'ın sorduğu soruyla şaşkınlıkla ona baktım. Bu bakışlarımı görünce tekrar soru yöneltti. "Ceseti düzgün yere saklayamadın değil mi?"

Heyecanla ayağa kalktı ve elimden tutup beni de kaldırmaya çalıştı. "Kalk çabuk, bana hemen yerini gösteriyorsun. Kimse bulmadan.."

Ben şok olmuş bir şekilde onu izlerken gerçekten böyle bir şey yapmış olabileceğimi düşünüyor muydu?

Sungchan'dan sonra alıştı herhalde..

"Ceset falan yok Mark.." Elimi çektim.

"Tam öldüremedin mi yani? Yüzünü gördü mü?" Tekrar yanıma oturdu.

Sinirle ona döndüm. "Ya kimseyi öldürmedim ben!"

Rahatlamış bir ifadesi yoktu. Daha da endişelenmişti. "Daha kötü ne yapmış olabilirsin Hei?"

"Bir insanın duygularıyla oynadım."

Devamını getirmek için o konuştu. "Sonra da öldürdün?"

delinquent: jeon jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin