Mahkemede.. Çok fazla insan vardı. Milena'nın akrabaları, gazeteciler, muhabirler kapıda bekliyordu ve içeri girmeye çalışıyorlardı. Hepsinin ağzında ise tek bir isim.Jeon Jungkook.
Jungkook hep gizemli takıldığından dolayı ve ev hapsinden bile kurtulabildiği için bazen onu başkanın oğlu sanardım. Ona benzer bir şey çıkmıştı sanırım çünkü ev hapsindeyken bile dışarıda dolaşabilmesinin sebebi böyle bir şey olmalıydı.
Gözlerim etrafta gezinirken yanımdaki koltuğun boşluğu dikkatimi çekti. Sungchan hava almak için biraz dışarıya çıkmıştı. Hala geri dönmemişti. Neden bilmiyorum ama onu buraya getirmekle iyi yapmadığımı düşünüyordum. Çünkü o çok hassas bir çocuktu.
O gün partiden sonra bir daha asla konuşmamıştık bu olayı ve bir anda mahkemedeydik. Sanırım havuzun kenarında gördüğü ölü beden onu hepimizden daha çok etkilemişti.
Telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim. Cebimden çıkardığım telefonu açıp uzun bir süre gelen mesajla bakıştım. Ardından gözlerim onunla buluştu. Beni izliyordu. Sağ elini kaldırıp bana doğru salladığında yüzünde gayet rahat ve dalgacı bir ifade vardı.
Birazdan mahkeme başlayacaktı nasıl telefon kullanabiliyordu? Ayrıca ben şu an onun yerinde oturuyor olsaydım stresten bayılmıştım.
Gözlerimi ondan ayırıp attığı mesajı tekrar okudum.
Jungkook
Çıkışta ramen yemeye gider miyiz?
Hei
Şaka gibisin.
Jungkook
Hayır gerçeğim. Baya gerçek.
Ona onaylamaz bir bakış attığımda düşünür bir ifadeyle mesaj yazmaya devam etti.
Jungkook
Ya da pizza mı yesek?
Bu sefer ben ısmarlayabilirim.
Aslında oldukça zengin bir insanım bundan sonra tüm yemeklerin benden. Bana sahip olduğun için şanslı bir kızsın Hei.
Hei
Bugün fazla heyecanlı gibisin? O heyecan boşuna değildir umarım.
Jungkook
Değil merak etme. Her şey planladığım gibi gidecek.
Benim için endişelenmene gerek yok.
Hei
Senin için endişelenmiyorum. Mark hakkında söylediklerin kafamı karıştırdı ve şaka yapıp yapmadığından emin olamıyorum.
Jungkook
Şakaları sevmem Hei. Ben her dediğimde ciddiyimdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
delinquent: jeon jungkook
Fanficİkimiz de aldatılmıştık. Ben bir daha aşka inanmadım o ise sadece bana inandı. ♠️♠️♠️ "Biraz dostluk, biraz sevgi, biraz da gerçekler.." "Aşk mı yoksa arkadaşlık mı?" Hei o gece ev arkadaşları ile sevgilisinin davet et...