2 Ay Önce,"Jaehyun iyi misin? 1 aydır telefonlarımı açmıyorsun."
Sesim çok kısık çıkmıştı. Telefonun karşısından duyabildiğine bile emin değildim. İlk önce nefesinin sesini duyduğumda bile kalbim çok hızlı bir şekilde atmaya başlamıştı.
"İyiyim Hei.. Bir süreliğine kafamı dağıtmak istedim. "
Sesi normal geliyordu. Normaldi. Hiçbir suçu yokmuş gibi rahattı. Oysa ben partiden sonra bir gece bile ağlamadan duramamıştım.
Hem Milena'nın ölümü beni korkutmuşken hem de Jaehyun'un beni aldatması fazlasıyla beni sarsmıştı. Onu aramamın niyeti sadece iyi olup olmadığını partideki olaydan sonra onun iyi olduğunu duymak istememdi. Başka bir sebep..
Özlemiştim..
"Sen iyi misin?" Uzun bir sessizlikten sonra telefonu ikimiz de kapatmayınca zoraki sorduğu soruya karşı yine gereksiz heyecanlanmıştım.
"İyiyim ben, teşekkürler.. Sadece iyi olup olmadığını merak ettim bu yüzden aradım.. Partiden sonra.."
Sözümü kesmişti.
"Hei senden bir şey isteyebilir miyim?"Hemen yanıtladım. "Evet."
Bunu söyleyeceğimi biliyormuş gibi biraz kısık bir seste konuşmuştu."Partideki olay.. Senin o gece evden kaçtığını biliyorum.."
Yutkundum. Tabii ki bilecekti. Olay yerinde göremediyse bilecekti.. Belki polislere söyler korkusuyla bir aydır gözüme uyku girmezken şu ana kadar hiçbir şey söylememişti.
"Kimseye söylemedim. Sen de o gece beni partide görmedin."
Neden herkes benden bu istekte bulunuyordu? Ya da bir anlamda tehdit ediyordu..
Kaşlarımı çattım bir cevap vermediğimi görünce konuştu tekrardan.
"Hei ben büyük bir otel işletiyorum. Eğer böyle bir davada ismim geçerse hiçbir yönden kendimi kurtaramam."
Duraksadım. Haklıydı. Jaehyun ünlü, bilindik biriydi. Eğer bu davada adı bile geçse tüm işi biterdi.
"Tamam."
"Gerçekten mi?" Ses tonu şaşırmış gibi geliyordu. "Bana.. Güveniyor musun?"
Sorduğu soruyla afalladım. Güven mi? Güvenimi sarsan bir adama tekrar güvenmek ve arkasını kollamak?
"Hayır.. Sana güvenmiyorum." Derin bir nefes aldım.
Güvenmemem lazım. Beni aldattı. Yalan söyledi. Güvenemem.
"Ama katil olmadığını da biliyorum. Merak etme, kimseye söylemem."
Güvenmediğim doğruydu ama Jaehyun'un bir katil olamayacağını da biliyordum.
"Teşekkür ederim Hei.."
Bir cevap vermedim. Neden hala kalbim çarpıyor.. Bunun durması gerek.. Artık ona karşı kalbimin çarpmaması gerek.. Durdurun şunu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
delinquent: jeon jungkook
Fanfictionİkimiz de aldatılmıştık. Ben bir daha aşka inanmadım o ise sadece bana inandı. ♠️♠️♠️ "Biraz dostluk, biraz sevgi, biraz da gerçekler.." "Aşk mı yoksa arkadaşlık mı?" Hei o gece ev arkadaşları ile sevgilisinin davet et...