Jisung sabah uyandı ve aradaki yastığı kaldırıp aralarına Jungwon'u koydu.Jungwon'u izlerken aklında kendiyle savaşıyordu.Jungwon'un ailesi olmakla iyi mi yaptılar yoksa kötü mü yaptılar bilmiyordu çünkü ileride büyüdüğü zaman iki tane babası olduğu için kimse onunla arkadaş olmak istemeyecek ve onunla dalga geçeceklerdi.O kadar dalmıştı ki Minho'nun uyandığını fark etmemişti.
"Jisung günaydın."
"Günaydın"
"Minho, sence biz Jungwon'un ailesi olmakla iyi mi yapıyoruz?"
"Bence evet.Çünkü biz ailesi olmasaydık yurtta ailesiz tek başına büyüyecekti."
"Ama büyüyünce onunla dalga geçecekler ve gerçek ailesi olmadığımızı biz söylemesek bile çok küçük yaşta öğrenecek çünkü arkadaşlarının aileleri ona iki erkeğin bebeği olmayacağını söyleyecekler.Ya gerçeği fark ettiği zaman ailesi olmamızı istemezse ya bize kızarsa.Onun utanç sebebi olacağız.Bu çok kötü bir şey. "
"O zaman onlar söylemeden biz söyleriz onu güçlü bir çocuk yaparız her şeyin bir çaresi vardır Jisung."
"Umarım bizden nefret etmez. "
"Bunları düşünmek için çok erken değil mi? O daha yaşına bile girmedi.Unut bunları ve doğru zaman gelene kadar hatırlama."
"Peki doğru zamanın geldiğini nasıl anlayacağız?"
"Anlarız bir şekilde ama şimdilik bu saçma şeyleri unutup bebeğimize odaklanalım çoktan acıkmıştır ona mama hazırlamalıyız."
Minho yataktan kalktı ve lavaboya gitti.İşlerini hallettikten sonra mutfağa indi Jungwon'un maması için suyun ısınmasını beklerken kendilerine kahvaltı hazırladı.
Kahvaltılarını yaptıktan sonra Jisung işe gitti.Minho ise Jungwon'u da alıp kendi evine gitti.Anahtarıyla eve girdikten sonra annesini mutfakta buldu.
"Anne ne yapıyorsun? "
"Yemek yapıyorum oğlum.Hoşgeldin."
"Bak sana kimi getirdim."
"Jungwon'u mu getirdin.Sen elini yıka şu yemeği karıştır ben biraz seveyim bebeğimi."
Minho Jungwon'u annesinin kucağına verdi ve yemeği karıştırmaya başladı.
"Oy benim yakışıklı torunum.Yerim seni sen ne tatlı şeysin."
Minho'nun annesi Jungwon'u severken Jungwon gülüyordu.
"Gel sen al Jungwon'u salona geç ben yemeğe bakayım gelicem yanınıza. "
Minho Jungwon'u kucağına aldı ve salona geçti.Birkaç dakika sonra annesi de yanına geldi.
"Anne Seungmin gelecekmiş."
"Gelsin dedikodu yaparız."
"Zaten mahallenin bütün dedikoduları sizde dönüyor."
Güldüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just For A Baby >>Minsung<<
Fanfiction"Bu bebeği gerçek ailesinin bıraktığı gibi bırakamayız, bebeğe beraber bakalım. "