Bölüm 2

1.8K 182 21
                                    

Kafe boş olduğu için Jisung bir masaya oturdu ve telefonunda uğraşmaya başladı.Bir süre sonra Chan kucağında bir bebekle masaya geldi.

"Kapıda buldum bu ufaklığı ağlıyordu herşeyi yaptım ama susturamadım acaba aç mı?"

"Bilmem bebek bakmaktan hiç anlamam ki hyung.Evde tek çocuğum ben, kuzenlerimin hepsi da benden büyük hiç bakacak bir bebek olmadı "

Bebeğin ağladığını duyan bütün çalışanlar onların masasına geldi.Herkes teket teker kucağına aldı bebeği ama kimse susturamadı.En son bebek Jisung'un kucağında ağlamaya devam etti.Jisung çaresizce konuştu.

"Chan hyung senin kardeşin geçen gün Jihyo noonanın çocuğuna çok iyi bakmıştı belki bebeğe de bakabilir."

"Haklısın ben Minho'yu çağırayım."

Chan Minho'yu aradıktan sonra Jisung ve bebeğin yanına geldi ve Minho'yu beklemeye başladılar.Minho kafeye gelince hemen Chan'ın yanına gitti

"Hyung"

"Minho gel.Susturamadık biz bu bebeği acaba karnı mı aç ama açsa ne yedireceğiz ki."

Minho Jisung'un kucağındaki bebeğe yaklaştı.Minho yaklaştığı anda bebek ağlamayı kesti.Jisung ve Chan şaşkınca birbirlerine baktılar.Minho bebeği kucağına aldı ve Jisunla çok yakın oldukları için biraz uzaklaştı.Minho uzaklaşınca bebek tekrardan ağlamaya başladı.Jisung ofladı.

"Neden tekrar ağlamaya başladı ki?"

"Minho sen biraz Jisung'a yaklaşsana."

Minho Chan'ın dediğini yapıp Jisung'a yaklaştı.Omuzları değecek kadar yakınlardı ve bebek tekrardan susmuştu.

"Dalga mı geçiyor bizimle?"

"Chan hyung bu bebek açtır."

"Süt normal süt versek olur mu acaba? Çevremizde yeni doğum yapmış kimse de yok ki süt istesek."

"Jihyo noonanın sütü yok mudur? "

"Saçmalama Jisung Sunoo 3 yaşında."

"Yani sütü yok mudur? "

"Hayır"

"Ya kavgaya gerek yok bebek o kadar küçük değil biberonla sulu mama verebiliriz."

"Tamam o zaman siz kıpırdamayın ben hemen biberon ve mama alıp geliyorum."

Chan markete gidip Minho ve Jisung'u tek bıraktı.

Just For A Baby >>Minsung<<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin