Minho,Seungmin ve Felix kafeye gitmiş, Jisung ve Chan'ın oturduğu masaya ilerlemişlerdi.Minho Jisung'un yanına oturmuş,Seungmin de bir sandalye çekince Felix de sanki tesadüfmüş gibi Chan'ın yanına oturmuştu.Normal bir şekilde sohbet ederlerken planlarını uygulamak için fırsat kolluyorlardı.Gitmeden önce bütün planı Jisung'a mesaj olarak atmış ve onu da işbirlikcileri yapmışlardı.
Doğru zaman olduğunu düşündükleri zaman birbirlerine işaret edip başladılar.
"Ben lavaboya gidiyorum."
Seungmin masadan kalkıp uzaklaştı.Şüphe çekmemek için birkaç dakika bekledikten sonra Jisung planın kendi kısmını uygulamaya koyuldu.Telefonunu eline aldı ve instagramı açtıktan sonra Minho'ya uzattı.
"Bu ne Minho?Ben sana bu kadına yaklaşmayacaksın demedim mi? Dibine girmişsin resmen kadının."
" Abartma Jisung aynı yerde çalıştığımız için aynı yerlerde bulunmamız çok normal."
"Aynı yerdesiniz diye de kadının ağzının içine düşmene gerek yok.Senin de niyetin varmış önceden."
" Saçmalama"
"Ben saçmalamıyorum ama sen bir düşün istersen saçmalayıp saçmalamadığını."
Jisung masadan kalktı ve giderken Minho da onun peşine takıldı.Chan şaşkınlıkla giden kavgalı çiftin arkasından bakıyordu.Felix Chan'la sohbeti başlatmak için bir cümle ararken en güzel seçeneğin demin olan olay olacağını düşündü.
" Sence de Jisung biraz abartmadı mı?"
"Bence hiç abartmadı gayet de haklıydı Minho'nun ona daha çok zaman ayırıp sevdiğini hissettirmesi gerekiyor."
"Daha ne kadar hissettirecek sevdiğini onlar artık evliler sevmese evlenmezdi zaten."
"Jisung öyle herkese kolay güvenen biri değil daha çok ilgi göstermesi gerekiyor. "
"Çok saçma."
"Bence bizim bu konuda kavga etmemiz daha saçma Felix biraz daha devam edersek kalbini kıracağım."
Chan masadan kalktı ve gitti.Chan'ın gitmesiyle herkes masaya geri döndü ve Felix'in yüzünün asık olduğunu görünce şaşırdılar.
"Ne oldu?"
"Kavga ettik. "
Felix ağlamaya başladı.
"Ağlama nasıl kavga ettiniz?"
" Ben nasıl söze başlayacağımı bilemeyince Jisung ve Minho'nun kavgasından bahsettim ve Jisung'un abarttığını söyledim o da tersini düşünüyormuş Minho'nun ona daha çok ilgi göstermesi gerektiğini söyledi sonra kavga ettik.Ya neden bir işimde düzgün gitmiyor ki."
"Sorun yok abim o kadar abartmaz ki bu konuları iki güne barışırsınız."
" Barışsak bile artık onu sevdiğimi söyleyemem ki."
"Yapma böyle Felix çok az kalmıştı bir dahakine yapabilirsin."
"Birdahaki sefer olmayacak Seungmin. "
Felix masadan kalktı ve kafeden uzaklaştı.
•••••••
Bir sonraki bölüm olanlar 9.bölümün sonuyla bağlantılı o yüzden aklınızda birşeyler oluşması için 9.bölümün sonuna bakabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just For A Baby >>Minsung<<
Fanfiction"Bu bebeği gerçek ailesinin bıraktığı gibi bırakamayız, bebeğe beraber bakalım. "