Bölüm 23

760 72 5
                                    

"Ya hadi ama Minho yaparsın sen."

"Olmaz dedim Felix git kendin hallet."

"Ya nasıl kendim halledeyim ki.Ben seninle ilgileniyorum da benimle randevu için parka gelir misin mi diyeceğim?Yanlış anlar."

"Ben ne diyeyim abi arkadaşım seninle ilgileniyor onunla randevuya çık mı diyeyim?"

" Ya ne bileyim Minho ben utanıyorum ona karşı nasıl bir adım atacağım.Sen beni biraz övsen bir şeyler desen."

"Sen abime karşı bir adım at ki bende destekliyeyim durduk yere ona senden bahsedemem.Şüphelenir."

" Ya bak sizin zaten bir geçmişiniz var.Git sana o gün olanlar için teşekkür etmek istiyorum de parka öyle davet et."
" Seungmin haklı."

"Peki ya sonra? "

" Sonra zaten sohbet kendiliğinden başlar.O arada Chan hyungı kendine düşürmen lazım yoksa geçmiş olsun üstüne bir bardak soğuk su içersin."

•••••••••••

"Kaptın gül gibi çocuğu be Jisung kardeşim diye demiyorum iyi çocuktur Minho."

"Biliyorum o çok iyi biri."

"Jisung telefonun çalıyor. "

Çocuğun biri Jisung'un çalan telefonunu getirdi.Jisung telefonunu eline aldı.Arayan kişinin Minho olduğunu görünce gülümsedi ve telefonu açtı.

"Efendim Minho."

" Minho mu? Evlenmeden önce daha tatlıştık biz hiç evlenmese miydik?"

"Abartma"

"Abartmadım ya.Neyse ben başka birşey için aramıştım.Bugün kafede işler yoğun mu?"

" Yok 3 saatte 2 kişi geldi oturuyoruz sabahtan beri."

"Güzel.Biz bugün oraya geleceğiz de o yüzden şey yaptım ben."

" Biz derken? Sen ve kim?"

" Ben, Seungmin ve Felix."

" Hayırlı bir iş diyorsun yani?"

"Ne?"

"Herşeyi biliyorum.Gelin siz gerektiği yerde bende yardım ederim."

"Çok saol ya.Biz geliyoruz o zaman."

"Gelin."

••••••••••



Just For A Baby >>Minsung<<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin