Bölüm 31

697 68 0
                                    

Minik Jungwon çok istediği için Jisung babası ve Chan amcasının yanında kafedeydi.Gelen müşterileri güler yüzüyle karşılıyor Jisung izin verdiğinde boş bardakları taşıyordu.Aslında Jisung ilk başta onu kafeye götürmek istememişti ama Jungwon o kadar çok ısrar etmişti ki dayanamamıştı.Jungwon'un ısrar etmesinin nedeni ise "Chanlix Birleştirme Operasyonu'nun" ilk adımını atmaktı.Bu operasyonu Seungmin ve Jungwon birlikte kurmuş ve diğerlerine söylememişlerdi.

Jungwon babasının Chan'da uzaklaşmasını ve onunla yalnız kalmayı bekliyordu.Uzun beklemenin sonunda Jisung markete eksik birkaç şeyi almaya gitmiş ve Chan tek kalmıştı.Jungwon hemen kasada birşeylerle ilgilenen amcasına ilerledi.

"Bir şey mi oldu Jungwon?"

Jungwon hiçbir şey söylemeden kafasını iki yana salladı.Tabikide söyleyecekleri vardı ama öyle hemen söylerse çok normal olurdu ve operasyonun birinci ve en önemli kuralı abartmaydı.

"Bana bir şey söylemek mi istiyorsun?"

"Aslında söylemek istiyorum ama sana söylemem doğru mu bilmiyorum."

"Benimle mi alakalı?"

"Evet..."

"Felix hyung bir süredir kötüymüş.Sürekli ağlıyor,kimseyle konuşmak istemiyormuş babalar sürekli onun yanına gidiyorlar ama hep kötü olduğunu söylüyorlar.Onun için cidden çok üzülüyorum.O çok iyi biri beni sürekli mutlu ediyor ama o şimdi böyle kötüyken onu göremiyorum bile.Yemek bile yemiyormuş zorla yediriyorlarmış ve çok zayıflamış. Geçen hafta Seungmin hyung gittiğinde çok kötü olduğunu söylemişti.Aslında bunları bana söylemiyorlar gizli konuşuyorlar ama ben duydum ve Felix hyungın kötü olmasını istemiyorum."

"Peki bunun benimle ilgili kısmı ne?Minho ve Seungmin bile ona bir şey yapamıyorken ben ne yapacağım?"

"Babalar konuşurken duydum Felix hyungın böyle olmasının nedeni senmişsin o seni seviyormuş ama senin onu sevmediğini arkadaş bile olmak istemediğini düşünüyormuş.Onunla kavga bile etmişsin.Felix hyungımı niye bu kadar üzdün?"

Jungwon'un söyledikleriyle Chan çok şaşırdı.Olayların hiçbirinden haberi yoktu.İstemeden hareketleriyle ne kadar çok yanlış anlaşılmaya neden olup Felix'i ne kadar çok üzmüş.

"Ben bunların hiçbirini bilmiyordum Jungwon.Bilerek Felix'i asla üzmem o beni çok yanlış anlamış.Ben gidip onunla konuşacağım sen baban gelene kadar uslu uslu otur,diğer abilere zorluk çıkarma tamam mı?"

"Tamam"

°°°°°°°°°

Seungmin Felix'i zorla yatağa yatırıp uyuttuktan sonra Chan'ı beklemeye başladı.Jungwon'un ikna kabiliyetine güvendiği için Chan'ı kandırma işini ona bırakmıştı.Aslında yaptıkları kandırma değildi sadece olayları abartıp iki aşığın birbirlerine kavuşmasını ve Felix'in daha fazla üzülmemesini sağlayacaklardı.Felix'in annesi evde yoktu ve Jeongin'i de zorla evden göndermişti.Seungmin de Chan gelince evden gittiğinde rahat rahat konuşabileceklerdi.

Saat ilerledikçe Seungmin Felix'in uyanmamasını ve Chan'ı daha çabuk gelmesini diliyordu.

Ve dileği gerçekleşti.Kapının zili çalmıştı ve Seungmin onun geldiğine emindi.Hemen gidip kapıyı açtı ve rolüne büründü.

"Chan hyung burada ne işin var?"

"Felix'i görmeye gelmeye geldim."

"Neden?"

"Biz arkadaşız ya hani Felix'le arkadaşımı görmeye geldim."

"Ama göremezsin Felix şuan uyuyor."

"Bir şey olmaz uyanana kadar bekleyebilirim."

Chan içeri girdi ve Felix'in uyanmasını beklemeye başladı Chan'ı çok fazla bekletmek istemeyen Seungmin Felix'in odasına gitti.

"Felix kalk"

"Ne oluyor Seungmin?"

"Chan hyung geldi."

"Dalga mı geçiyorsun niye gelsin ki buraya?"

"Nereden bileyim neden geldiğini.Arkadaşımı görmeye geldim dedi."

"Ben ne yapacağım o zaman böyle çıkamam karşısına."

"Neden ki?"

"Seungmin şu halime bak böyle mi gideyim."

Felix hemen kalktı ve odasının içindeki dağınıklıkta kendini düzenleyecek bireyler aramaya başladı.Seungmin onun hazırlanmaya çalıştığını görünce eline Felix'in kolye ve yüzüklerin koyduğu kutuyu eline aldı.Kutuyu sertçe yere atıp ses çıkarmasını sağladıktan sonra hemen Felix'i yatağa ittirdi ve üstünü örttü.Sesi duyan Chan Felix'in odasına gitti ve endişeli bir şekilde konuştu.

"İyi misiniz?"

Seungmin Felix'in konuşmasına fırsat vermeden konuşmaya başladı.

"Şey ben Felix'i yataktan kaldırmaya çalışıyordum o da inat etti kalmayacağım diye yanlışlıkla kolum kutuya çarptı."

"Felix,çok çökmüş görünüyorsun bu halin ne?"

"Şey üşütmüşüm hastayım."

"Bir buçuk aydır mı hastasın?Neyin var sorun ne?"

Felix  Chan'a herşeyi anlattı.Herşeyi göze almıştı Felix hatta reddedilmeyi bekliyordu ama beklediği gibi olmamıştı.Chan onu reddetmemiş onu sevdiğini söylemişti.Bu sırada ise evden ayrılan Seungmin'i kimse fark etmemişti.

Just For A Baby >>Minsung<<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin