Jisung Minho'ya süpriz yapmak için Jungwon'u Minho'nun annesine bırakmış ve mükemmel yemekler hazırlamıştı.Masayı da hazırladıktan sonra geriye kalan tek şey Minho'yu beklemekti.
Minho'nun normal eve gelme saatinden bir saat geçince Jisung merak edip Minho'yu aradı.Telefon ne kadar çalsa da açılmamıştı.Acaba başına birşey mi geldi diye düşündü ve çok endişelendi.
Aradan iki saat geçmişti ve Jisung durmadan Minho'yu arıyordu ama her seferinde ne kadar çalsada açılmıyordu.
Tam üç saat sonra Jisung meraktan ölürken kapı açıldı.Kapının açılma sesiyle birlikte Jisung hemen kapıya gitti.Minho kapıdan girdiği gibi Jisung'u fark edip konuştu.
"Bir hasta sorun çıkardı lütfen soru sorma çok yorgunum yatacağım."
Minuo hemen odaya yöneldi ve Jisung'u kapıda bıraktı.Jisung son bir kez mutfaktaki özenle hazırladığı yemeklere baktı ve odaya gitti.
Minho çoktan yatapa yatıp uyumuştu Jisung Minho'nun kıyafetlerini kirli sepetine atmak için eline aldı.Lavanta kokuyordu.Lavantalı kadın parfümü gibi kokuyordu.Jisung onun için endişelenmişti ama o bu saate kadar bir kadının yanında mıydı?Minho'nun kıyafetlerini olduğu yere bırakıp yastığını ve üzerine battaniye aldıktan sonra salona gitti.
•••••••••
Minho sabah uyanınca yanında Jisung'u göremedi.Belki de erken uyanmıştır diye düşündü ve banyoya gitti.Banyoda işlerini hallettikten sonra çıktı.Çıktıktan sonra gözüne mutfaktaki masa takılmıştı.Hemen mutfağa gitti ve masayı inceledi.O kadar çok çeşit varfı ki inanamadı hepsini Jisung'un yaptığına.O an cidden pişman olmuştu eve geldiğinde Jisung'u dinlemediğine belki de akşam bu yemekleri yemiş olacaklardı.Aptal dedi kendi kendine çünkü gerçek bir aptaldı.İçindeki pişmanlıkla Jungwon'u uyandırmaya gitmişti.Minik bebeğiyle birlikte Jisung'a yemek hazırlayacaktı.Jungwon'un odasına gittiğinde onu yatağında bulamadı ve Jisung'un yanına gitti ve onu uyandırdı.
"Jisung Jungwon yok."
"Biliyorum"
"Nerede?"
"Çok istediği için annene bıraktım.Hatta git al onu bende kahvaltıyı hazırlayayım."
"Ama..."
Jisung onu dinlemeden salondan çıkmıştı.
•••••••••
Minho Jungwon'u almak için annesine gelmişti.Annesi kapıyı açtı ve onu içeriye aldı.
"Nasıldı dün akşam?"
"Ne?"
"Dün akşam diyorum yemek yemediniz mi?Jisung bana başbaşa yemek yiyeceğinizi söyledi o yüzden Jungwon'u bana bıraktı."
Salona geçtiler ve Minho olanları annesine anlattı.
"Aferim sana Minho çocuk sana o kadar uğraşmış yemek hazırlamış senin yaptığın."
"Kırılmış mıdır?"
"Tabikide kırılmıştır."
"Ne yapabilirim?"
"Bugün de sen ona yemek hazırla süpriz yap.Hediye tarzı beğenebileceği bir şey al.Yaptıklarından sonra kuru bir özür olmaz."
"Haklısın.Peki ya Jungwon?"
"Ben bakarım. "Minho Jungwon'u alıp eve gitti.
••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just For A Baby >>Minsung<<
Fanfiction"Bu bebeği gerçek ailesinin bıraktığı gibi bırakamayız, bebeğe beraber bakalım. "