Bölüm 8

1K 103 37
                                    

Dört ay sonra
Minho balonlarla savaşan Jisung'a baktı ve süsü duvara iyice yapıştırdıktan sonra yanına gitti.

"Yardıma ihtiyacın var sanırım. "

"Biraz"

"Sadece biraz mı?"

"Hıhı çok az."

"O zaman kendin halledebilirsin."

Minho arkasını dönüp gidecekken Jisung durdurdu.

"Ya tamam gitme.Yapamıyorum."

Minho beklediği itirafın gelmesiyke gülümsedi

"Tamam"

Minho balonları şişirip Jisung'a versi ve Jisung da balonların ucunu bağladı.Balonları bitirdikten sonra bütün hazırlıklar tamamlanmıştı.

"Jungwon'u da giydirelim birazdan herkes gelir."

Jungwon'u da giydirdikten sonra salona geçip misafirleri beklemeye başladılar.Jungwon'un doğum günü gelince Jisung ve Minho Jisung'un evinde kutlamaya karar vermişlerdi.Bu yüzden kutlamak için çok fazla kişi çağırmamışlardı.Kutlamaya birtek Jisung'un ailesi, Seungmin, Jihyo ve Jisung'un Minho'nun tanımadığı bir arkadaşı gelecekti.Birkaç dakika sonra çalan zille misafirler gelmeye başlamıştı bile.İlk Jisung'un ailesi olmak üzere 20 dakika içinde bir kişi hariç herkes gelmişti.Gelmeyen kişi Minho ve Seungmin'in çok merak ettiği Jisung'un arkadaşıydı.

"Arkadaşının çocuğunun doğum günü kutlamasına geç kalmak mı? Kesinlikle sorumsuz insanların yapacağı iş."

"Belki de trafiğe takılmıştır.Önyargılı olma Seung."

Seungmin Minho'ya göz devirip telefonunu eline aldı ama telefonunu açamadı.

"Sanırım şarjım bitmiş şarj aletini kullanabilir miyim?"

"Tamam gel vereyim. "

Minhı ve Seungmin şarj aleti bulmaya gittiklerinde zil çaldı.Jisung hemen kapıyı açtı.

"Hoşgeldin Hyunjin."

"Hoşbuldum."

"Trafiğe mi takıldın?"

"Hayır aptallığım yüzünden geç kaldım."

"Sorun ne?"

"Sonra anlatırım. "

Minho ve Seungmin işlerini hallettikten sonra salona geri döndüler.Seungmin gördüğüyle şok oldu.Çünkü şans eseri tanıştığı ve sonra kitap arkadaşı olan çocuğu görmeyi beklemiyordu.Minho Jisung ve Hyunjin'in yanına gidince o da yanında gitti.

"Minho sana bahsettiğim arkadaşım Hyunjin."

Minjo elini uzattı.

"Tanıştığıma memnun oldum Hyunjin. "

"Tanıştığıma memnun oldum Minho"

"Hyunjin bu da benim yakın arkadaşım Seungmin."

"Tanıştığıma memnun oldum Seungmin."

Seungmin Hyunjin'in neden onu tanımıyormuş gibi yaptığını anlamadı ama yinede onu bozmak istemediği için hiçbirşey söylemedi.

"Bende tanıştığıma memnun oldum.Minho ben Jihyo noonanın yanına gidiyorum."

"Tamam"

"Seungmin biraz soğuk biridir yani yanlış anlama harektleri sadece sana karşı öyle değil herkese karşı öyle. "

"Sorun değil. "

Seungmin Jihyo'nun yanına gitti.

"Nasılsın noona."

"İyiyim Seungmin sen nasılsın. "

"İyiyim. Sunoo bebeğim nasılsın. "
"İyiyim Hyung. "

"Hamilelik nasıl gidiyor noona?"

"İyi.Sadece üçüz olduğu için biraz zorluyor."

"Minho ikiz olduğunu söylemişti."

"Bizde öyle sanıyorduk bebeğin biri başından beri kendini göstermiyormuş.Geçen haftaki kontrolde öğrendik."

"Umarım üçü de sağlıklı doğar."

"Umarım.Sen neden Minho'nun yanında değilsin?"

"Senin nasıl olduğuna bakmaya geldim noona."

"Noonasını da düşünürmüş."

"Neyse görüşürüz noona. "

Seungmin Jihyo'nun yanından kalkıp nutfağa gitti.Bir bardak su aldıktan sonra arkasından gelen adım sesleri ile o yöne döndü.

•••••••••

Just For A Baby >>Minsung<<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin