Bölüm 13

904 92 0
                                    

Minho mesai saati bittikten sonra evi biraz düzenlemek ve eşyaları yerleştirmek için yeni evlerine gitmişti.İlk önce salonda yerleri silip koltukları yerlerine çekmişti.Daha sonra kendi odalarının eşyalarını hazırlamıştı.Jungwon'un odasını hazırlayacağı zaman Jisung gelmiş ve minik bebeklerinin odasını beraber düzenlemişlerdi.Ne kadar yorulsalar da Jungwon kreşten çıkmadan evde yaşayabilecekleri kadar eşyayı yerleştirmişlerdi.Geriye kalan eşyalar çok kullanılmadığı için daha sonra yerleştirilir düşüncesiyle bırakmışlardı.Jisung Jungwon'u kreşten almaya gitmişti.Minho ise onlara yemek hazırlıyordu.Yemeği yaparken telefonu çaldı.Telefonu açtı ve hoparlöre aldı.

"Efendim Seungmin."

"Minho şuan yanımda kim olduğuna inanamazsın."

"Kim var?"

"Minho sesimi tanıdın mı?"

"Felix inanamıyorum sen nereden çıktın? Avusturalya'dan geri mi döndün yoksa?"

"Evet hem de kalıcı olarak geri döndüm artık ailemle burada yaşayacağız."

"Çok sevindim.Seni de çok özlemiştik."

"Bende sizi özlemiştim o yüzden hastaneye geldim ama sen çıkmışsın ben de Seungmin'in yanına geldim."

"En yakın zamanda buluşalım."

"Yarın için bir işim var ama sonraki gün tekrar gelebilirim."

"Tamam gel."

"Biz şimdilik kapatalım senin işin vardır ev yerleştirmek kolay değil sonra yine konuşuruz."

"Tamam görüşürüz. "

"Görüşürüz. "

••••••••••••

"Ama baba ben tek başıma uyumaktan korkarım lütfen sizinle uyuyayım."

"Bebeğim artık büyüdün tek başına kalabilirsin bence."

"Lütfen bu gecelik. "

"Tamam sadece bu gecelik ama.Söz mü?"

"Söz."

Jungwon tek başına uyumak istemediği ve ısrar ettiği için Jisung ve Minho onu yanlarına aldılar.O gece üçü yeni evlerinde gerçek bir aile gibi uyudular.

••••••••••

Daha önce minhonun mesleğinden bahsetmemişim.Minho jungwonu ilk buldukları zaman psikoloji okuyordu ve şuan seungmin ile birlikte psikologlar ve aynı yerde çalışıyorlar.Jisung da chanın kendi kafesinde çalışıyor.Ayrıca felix minho ve seungminin eski hastası ve  yakınlardı ama felix sonradan iyileşince avusturalyaya ailesinin yanına gitmişti şimdi ailesiyle birlikte korede yaşayacak artık.

Just For A Baby >>Minsung<<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin