Bölüm 14

891 84 3
                                    

Felix söz verdiği gibi Minho ve Seungmin'i görmeye hastaneye gitmişti.Direkt Minho'nun odasına gitmişti.Felix odaya girince Minho kalkıp ona sarıldı.

"Hoşgeldin"

"Hoşbuldum"

Minho Felix'in sargılı eline bakıp konuştu.

"Eline ne oldu? "

"Önemli birşey değil ufak bir kaza."

"Otursana"

Minho ve Felix beraber koltuğa oturdular.

"Senin anlattığına göre ailen uzun zamandır Avustralya'daydı nasıl karar verdiler buraya dönmeye?"

"Bende bilmiyorum.Burayı özlediklerini söyledikler.Ben 10 yaşındayken Avustralya' ya gitmiştik.Sonrasında ben üniversite okumak için Kore'ye gelmiştim ama onlar hiç gelmedi."

"Neyse ya iyi oldu böyle ailen gelmese senin geleceğin yoktu.Özlettirdin kendini. "

"Ailem gelmeseydi bile bu sene yaz tatilinde kardeşimle birlikte gelecektim hem sizi onunla tanıştıracaktım."

"Tanıştır lütfen sürekli anlattığın kardeşini merak ediyoruz."

"Tanıştıracağım.Zaten kopyam gibi yüzlerimiz hariç bütün özelliklerimiz benziyor.Gerçek kardeşim olsa bu kadar aynı olurduk.Sizinle iyi anlatacağına eminim."

"Kardeşin de senin gibiyse anlaşmamak ne mümkün."

"Seungmin'in işi ne zaman bitecek ya size birşey anlatacağım."

"Bitmesi gerekiyordu.Gelir herhalde şimdi."

Kapı çaldı ve Seungmin içeri girdi.

"Felix çoktan gelmiş."

"Biraz erken gelmek istedim.Hem sen yokken biraz konuştuk. "

"Ne konuştunuz?"

"Çok önemli değil normal sohbet işte.Asıl bombayı açıklamak için seni bekledim."

"Pekala anlat şimdi."

"Ben sanırım birinden hoşlanıyorum."

"Sanırım mı?"

"Yani emin değilim ama daha önce hiç hissetmediğim gibi hissediyorum."

"Burada mı tanıştın?"

"Evet.Dün işlerimi hallettikten sonra bir kafeye girdim ve limonata sipariş ettim.Sonra bardak biranda elimde patladı ve eşimi kesti yanıma biri geldi sanırım kafede çalışan biriydi bana iyi misin diye sordu ama ben o an çocuğun yakışıklılığından dondum kaldım böyle boş boş çocuğun yüzüne bakıyorum sonra zaten elimin kanadığını fark etti de hastaneye gittik dikiş falan attılar.O kadar nazikti ki beni evime kadar bıraktı."

"Şimdi birşeyin yok değil mi? "

"Yok yok iyiyim.İki günde bir sargıyı değiştirmeye hastaneye gideceğim zaten bir hafta sonra iyileşirmiş."

"Hangi kafeye gitmiştin sen? "

"Kafenin adına bakmadım ama yerini biliyorum.Beraber gidelim mi? Çocuğun adını öğrenmem lazım."

İkiside onayladığında hep beraber kafeye doğru yol almışlardı.

•••••••••

Felix'in yaşadığı olay benim 3. sınıfta başıma gelmişti.Evde bardakla içecek içerken bardak elimde patlamıştı dikiş atmışlardı korkumdan yaklaşık bir yıl falan cam bardak kullanamamıştım.

Just For A Baby >>Minsung<<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin