Bölüm 16

869 76 3
                                    

Felix kardeşini Minho ve Seungmin ile tanıştırmaya zar zor ikna ettiği için kolundan çekiştirerek buluşacakları yere götürüyordu.Tam olarak çekiştirmese de koluna girmiş öyle götürüyordu.

"Ya abi ben senin arkadaşlarını ne yapayım.Benim yaşıtım mı onlar. "

"Jeongin sanki yaşıtlarınla çok iyi arkadaş oluyorsun da.Okul hayatında bir kere bile bir arkadaşını ne eve getirmişliğin ne de gezmeye gitmişliğin var.Benim arkadaşlarımla tanış.Hem merak etme onlar genç ruhlu hatta bazen senden bile küçük davranıyorlar."

"Ama ben utanırım.Konuşamam onlarla."

"Biliyorum ama kasma karşında ben varmışım gibi düşün.Benimle rahat konuşabiliyorsun onları da benim gibi abin olarak düşün."

"Off"

"Oflama abiye.Senin bu utangaçlığını ne yapacağız ya?"

Felix ve Jeongin girdikleri mekanda Seungmin ve Minho'nun olduğu masaya gittiler.

"Selam"

"Selam"

"Tanıştırayım kardeşim Jeongin.Jeongin onlar da sağdaki Minho soldaki Seungmin."

"Selam Jeongin nasılsın? "

"İyiyim"

"Siz Jeongin'in öyle olduğuna takılmayın çok utangaçtır kendisi."

"Bizden utanmana gerek yok Jeongin."

"Aynen rahat ol."

Seungmin Jeongin'le yakınlaşmak için onunla sohbet etmeye çalıştı.Sürekli farklı konulardan sohbet açıyor ve onu rahat hissettirmeye çalışıyordu.En son açtığı konu ise dersleri ile ilgiliydi.Matematik dersini yapamadığını öğrenince Minho ona yardım edebileceğini söylemiş ve her hafta sonu Jeongin'e matematik anlatmak üzere anlaşmışlardı.

*****

"Baba hadi hızlı ol."

"Sakin ol Jungwon üçüzler ve Sunoo kaçmıyor gideceğiz."

"Ama baba ben Sunoo hyungı çok özledim."

Jisung Jungwon'u ayakkabılarını giymeye göndermiş ve mutfağa Minho'nun yanına gitmişti.

"Minho biz çıkıyoruz."

"Tamam.Sen Jungwon'u bırakıp geleceksin değil mi?"

"Evet."

"Anahtarını al yanına dersi bölme."

"Tamam"

******

"Şu 3 yıl içinde çok yakınlaşmıştık ama bir anda benden uzaklaştı."

"Belki de başka birini sevmeye başlamıştır.Zaten bu durumun sonsuza kadar mükemmel gitmesi imkansızdı.İkinizden biriniz başka birilerini sevebilirdiniz."

"Gerçekten birine aşık olmuş mudur Hyunjin?"

"Bilmiyorum Jisung ama böyle bir ihtimal var ve olma durumu çok yüksek."

*******

Just For A Baby >>Minsung<<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin