Bölüm 20

823 76 25
                                    

Minho Jungwon'un dediklerinden sonra olayı tam olarak anlamak için annesine gitmiş ve Jisung'un bütün söylediklerini öğrenmişti.Jisung'un daha fazla endişelenip üzülmesini istemediği için Jungwon'u orada bırakıp kafeye Jisung'la konuşmaya gitti.Jisung'a konuşmak istediğini söylediğinde ilk başta reddetmiş ama sonrasında kabul etmişti.Kafenin boşluğundan faydalanıp bir masaya oturdular ve konuşmaya başladılar.

" Jisung herşeyi öğrendim. "

"Neyi öğrendin?"

"Birini sevdiğimi düşündüğünü biliyorum.Neden böyle düşündüğünü de biliyorum ama gerçekten doğru değil."

"Hayatında başka biri yok mu yani?"

"Yok.Hayatımda sen ve bebeğimiz dışında kimse yok.Gün içinde birçok hemşireyle çalışıyorum ve birçok kadın hastam var ve o kadar ağır parfümler sıkıyolarki üzerime kokularının sinmesi çok normal birşey.Ayrıca böyle birşeyden şüphelendiğini söyleseydin sana açıklama yapardım kendini üzmene gerek yoktu."

"Sen benim bunu düşündüğümü nasıl öğrendin?"

"Jungwon seni annemle konuşurken duymuş anneme gittim o söyledi herşeyi."

" Jungwon duymuş mu? Ne kadar üzülmüştür."

"Bana küsmüş.Sen beni affedince affedecekmiş.Affedildim mi?"

"Affedildin"

"Anneme Jungwon'un asıl benim soyadımı taşıdığını ve senin bir önemin olmadığını söylemişsin."

Minho cebinden bir kutu çıkardı ve kutunun ağzını açıp konuştu.

"Sen de Lee olabilirsin Jisung bizimle aynı soyada sahip olabilirsin."

••••••••••••••••

Felix
Bugün derse gideceği için hazırlanmış mı diye bakmak için kardeşimin odasına girdim.Elinde küçüklüğünden beri boynundan hiç çıkarmadığı kolyesi vardı.Yatağına gidip yanına oturdum.

"Hala onu bulabileceğine inanıyor musun Jeongin?"

"Hala içimde biraz da olsa inanç var eğer buraya taşınmasak bile ben buraya gelip onu bulacaktım şimdi sadece işim kolaylaştı."

"Peki sence hala Busan'da mıdır? "

"Bilmiyorum küçükken hep Seul'de yaşamak istediğini söylüyordu belki dileğini gerçekleştirmiştir.Bu hafta sonu Busan'a eski yurdumuza gideceğim."

"Umarım onu bulabilirsin."

"Umarım"

Just For A Baby >>Minsung<<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin