Bölüm 7

1.1K 114 17
                                    

Seungmin her hafta sonu yaptığı gibi kütüphaneye kitap okumaya gitmişti.En sevdiği yazarın kitaplarından birini arıyorken yanına biri geldi.Elindeki kağıdı uzattı.

"Bu kitabı arıyorum acaba nerede olduğunu biliyor musun?"

Seungmin çocuğun uzattığı kağıdı aldı.

"Bende bu yazarın kitaplarından birini alacağım istersen seni götürürüm. "

"Tamam"

Seungmin çocukla birlikte o yazarın kitaplarının olduğu rafa gittiler.Seungmin kendi okuyacağı kitabı ararken çocukta kendi kitabını aradı.Çocuk giderken konuştu.

"Teşekkür ederim Seungmin."

"Adımı nereden biliyorsun?"

"Bilekliğinde yazıyor. "

Çocuk masaların olduğu yere yönelirken Seungmin bilekliğiyle bakışıyordu.

••••••••••••

Minho uyandığında saatin 12 olduğunu gördü.Normalde hep erken kalkarken nasıl geç kalkmıştı ki.Yüzünü yıkayıp aşağı indi.Salonda televizyon izleyen annesinin yanına oturdu.

"Günaydın uyuyan güzel. "

"Ya anne."

"Bu saate kadar nasıl uyuya kaldın sen?"

"Bilmiyorum ben bile şaşkınım."

Minho koltuktan kalkıp odasına gitti ve üstünü değişip aşağı indi.

"Anne ben çıkıyorum. "

"Tamam."

Evden çıkıp Jisung'un evine gitti.Anahtarla kapıyı açıp içeri girdi.

"Jisung ben geldim."

Ses gelmeyince salona baktı.Kimse yoktu.Sonrasında Jisung'un odasına baktı.Jungwon beşiğinde yatıyordu ama Jisung yoktu.

Lacabonun kapısı açılınca o yöne baktı.Jisung'un burnu kızarmış ve yüzü şişmişti.

"Jisung iyi misin? "

"İyiyim"

"Kötü görünüyorsun."

"Biraz üşütmüşüm sanırım önemli birşey değil."

Minho Jisung'a yaklaştı.Elini alnına ve yanağına koydu.

"Ateşin var."

"Sen üstünü değiştir Jungwon'u anneme bırakıp hastaneye gidelim."

"Gerek yok.İyiyim ben."

"Jisung saçmalama hadi."

"Ama Minh-"

"İtiraz istemiyorum git üstünü değiştir.Değiştirmezsen seni pijamalarınla alır zorla götürürüm hastaneye."

Minho Jungwon'u alıp odadan çıktıktan sonra Jisung üstünü değiştirdi.Jungwon'un da üstünü değiştirip Minho'nun annesine bıraktıktan sonra hastaneye gittiler.

•••••••••••

Hastanede Jisung'a serum takıp ilaç reçetesi vermiştiler.Jisung'un ilaçlarını alıp eve gittiler.Jisung odaya girip üstünü değiştirirken Minho da Jisung'a yemek hazırladı.Jisung üstünü değiştirdikten sonra mutfağa gitti.

"Gel yemeğini ye ilaç içeceksin."

Jisung masaya oturdu ve çok acıktığı için yemeğini hemen bitirdi ve salona geçtiler.

"Acaba Jungwon'u da mı alsaydık? Benim hiç içim rahat değil."

"İki bebeğe bakacak kadar becerikli değilim."

"Sen bana bebek mi diyorsun?"

"Evet.Sana bir bebek gibi bakıyorum. "

"Evet gerçekten çok güzel bakıyorsun teşekkür ederim. "

"Rica ederim. "

"Sana söz veriyorum sen hasta olunca da ben sana bakacağım. "

"Hastalıkta sağlıkta diyorsun yani."

"Aynen öyle."

"O zaman hasta olunca ilk sana geleceğim ama fikir değiştirme sonra ben hastalanınca biraz nazlı olurum. "

"Hiç sorun değil her türlü bakarım."

"Öyle olsun sen istedin daha sonra kovsanda gitmem."

Saat 11 buçuğa gelinceye kadar televizyon izlediler ve sonra Jisung'un uykusunun gelmesiyle yatağa gittiler.

••••••••

Bunlar çok tatlı oldular ya.

Just For A Baby >>Minsung<<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin