Minho işlerini bitirince Jungwon'u kreşten almaya gitti.Jungwon'u alıp arabaya bindikten sonra annesinin evine sürmeye başladı.
"Baba bugün de mi babaannemde kalacağım?"
"Evet bebeğim bugün de orada kalacaksın."
"Neden beni oraya bırakıyorsunuz? Yoksa artık benden bıktınız mı?"
"Hayır bebeğim dün Jisung baban bana bir süpriz hazırlamış o yüzden seni bıraktı ama ben dün babanın kalbini kırdım.Ondan özür dilemem gerekiyor.Sadece bugün de babaannende kal yarın yine evimize gideceğiz"
"Tamam."
••••••••••
Minho yemekler hazırlanınca hızla üstünü değiştirip salona geçti.Jisung'un gelmesiyle ışık hızıyla kapıya koşmuştu.
"Hoşgeldin"
Jisung şaşkınlıkla Minho'ya bakıp konuştu.
"Senin bugün nöbetin yok muydu? "
"Seungmin'le değiştim yarın yapacağım."
"Neden? "
Minho Jisung'un bileğinden tutup mutfağa götürdü.
"Bu yüzden."
"Dün için özür dilerim.Yorgundum ve seni dinlemedim."
Jisung ifadesizce durunca Minho sordu.
"Affettin mi?"
Jisung sadece kafasını salladı.
"Tamam.O zaman üstünü değiş gel de yemek yiyelim."
•••••••
Jisung üstünü değiştirdikten sonra mutfağa gitmişti ve yemeğe başlamışlardı.
"Geldiğinden beri yüzün asık bir sorun mu var? "
"Yok bir şey"
"O zaman neden yüzün asık?Var işte bir şey."
"Yok"
"Emin misin?Benimle ilgili bir şeyse söyle çözelim bu sorunu."
Jisung başını tabağından kaldırdı ve bağırarak konuştu.
"Bir şey yok diyorum Minho anlamıyor musun?"
Jisung bağırdığı için Minho da bağırarak karşılık verdi.
"Anlamıyorum çünkü yalan söylüyorsun.Bana sabahtan beri soğuk davranıyorsun dün için olduğunu düşündüm o kadar şey hazırladım ve özür diledim sende affettiğini söyledin ama hala soğuksun ve birkaç haftadır min ya da baby diye seslenirken bir anda Minho demeye başladın.Bilmeden bir şey mi yaptım?"
"Jungwon annende mi?"
"Sence şuan konumuz bu mu Jisung? "
"Cevap ver. "
"Evet annemde başka nerede olacaktı."
Jisung masadan kalktı.
"Nereye?"
"Oğlumun yanına."
"Jisung"
Jisung Minho'nun konuşmasına izin vermeden ayakkabılarını giyinip dışarı çıktı.
•••••••
Jisung Minho'nun annesinin evine gitmiş ve minik bebeği Jungwon'u uyutmaya çalışıyordu.
"Baba neden buraya geldin?"
"Seni görmek için bebeğim. "
"Peki Minho babamı affettin mi?"
"Jungwon uyumamak için konuşma lütfen uyuman lazım."
"Ama uyumak istemiyorum. "
"Uyumazsan büyüyemezsin Jungwon hadi uyu artık."
Jungwon babasını daha fazla zorlamamak için gözlerini kapadı.Birkaç dakika sonra Jungwon'un uyuduğunu düşünen Jisung salona Minho'nun annesinin yanına gitti.
"Jisung bir sorunun mu var oğlum."
"Bana anlatabilirsin."
Jisung biraz düşündükten sonra anlatmaya karar verdi.
"Minho sanırım bir kızı seviyor.Zaten biraz uzak davranıyordu dün geç kaldığında kıyafetlerinde kadın parfümü kokusu vardı.Bugün gittiğimde yine kıyafetleri parfüm kokuyordu."
"Emin misin Jisung?"
"Evet.Ben korkuyorum ya bizi bırakırsa."
"Öyle düşünme Jisung Minho sizi seviyor."
"Bizi değil o Jungwon'u seviyor beni değil.Ya Jungwon'u alıp beni bırakırsa."
Jisung çoktan ağlamaya başlamıştı.
"Ağlama.Minho sizi asla bırakmaz.Ayrıca Minho öyle biri değil."
"Biliyorum ama birinden hoşlanması çok büyük bir şey ona sevme diyemem buna hakkı var ve çocuğunu sevdiği kadınla büyütmek istemesi çok doğal ."
"Jisung daha birinden hoşlandığına emin bile değilsin üstelik o senin de çocuğun."
"Ama resmiyette onun oğlu onun soyadını taşıyor ve..."
"Jisung bunları düşünerek kendini yorma oğlum."
Minho'nun annesi Jisung'a sarıldı.Jisung her şeyi Minho'nun annesine anlatmıştı Jungwon'un onları dinlediğinden habersiz."
••••••••••
Minho bebeğime sövmeyin lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just For A Baby >>Minsung<<
Fanfiction"Bu bebeği gerçek ailesinin bıraktığı gibi bırakamayız, bebeğe beraber bakalım. "