Jisung çalıştığı için Minho Jungwon'u kreşten almaya gitti.Çıkış saati geldiğinde Jungwon öğretmeni ile birlikte Minho'nun yanına gitti.
"Bay Lee vaktiniz varsa biraz Jungwon hakkında konuşabilir miyiz?"
"Olur"
Kreşin banklardan birine oturdular.O sırada Jungwon kreşin küçük parkında oynuyordu.
"Bay Lee Jungwon bugün çok üzgün görünüyordu ve üçüzler dahil hiçbir arkadaşıyla oynamadı.Daha sonra onu ağlarken yakaladım neden ağladığını sorduğumda bana cevap vermedi.Bir sorun mu var?"
Minho bir süre düşündü.Aslında dün Jungwon'u annesine bırakırken konuştuğunda biraz üzgündü ama sonrasında neşelenmişti.Jisung dün yanına gidince kavga ettiklerini anlamış olabilirdi ama neden bunu onlara anlatmak yerine ağlamıştı ki.
"Bakın Bay Lee sorun neyse biran önce çözmenizi öneririm belliki Jungwon bu durumdan çok etkilenmiş."
"Kesinlikle bu olayı çözeceğim.Ben eve gidince Jungwon'la konuşurum."
Minho Jungwon'u da alıp evlerine gitti.Jungwon yol boyunca ona hiç bakmamış ve normalde susmazken hiç konuşmamıştı.
"Jungwon seninle biraz konuşalım mı bebeğim."
"Ben seninle konuşmuyorum küstüm sana."
"Neden küstün bana?"
"Çünkü sen Jisung babamı değil başka bir kadını seviyorsun ve onu üzüyorsun babam senin yüzünden çok ağladı."
"Ama ben başkasını sevmiyorum ki.Jisung mu söyledi sana başka birini sevdiğimi?"
"Bana değil babaanneme söyledi.Sonrada ağladı."
Minho Jungwon'un yanına eğildi.
"Belliki baban yanlış anlamış ben gerçekten başkasını sevmiyorum."
"Gerçekten mi? "
"Gerçekten.Affettin mi beni?"
"Eğer Jisung babam seni affederse bende affederim."
" Merak etme ona kendimi affettireceğim ve birdaha onu hiç üzmeyeceğim."
••••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just For A Baby >>Minsung<<
Fanfiction"Bu bebeği gerçek ailesinin bıraktığı gibi bırakamayız, bebeğe beraber bakalım. "