>>FİNAL<<

739 71 22
                                    

"Baba bak nasıl olmuş."

Jungwon elindeki kalp şeklindeki kurabiyeyi hamurla tam bir savaş halinde olan babasına gösterdi.

"Güzel olmuş bebeğim."

"Baba kurabiyeleri üstüne çikolata sosu da yapalım mı?Minho babam hep yaptığı kurabiyeleri üstüne çikolata döküyor ve çok güzel oluyor."

"Yapalım bebeğim.Ama önce şu poğaçaları da bitirelim ondan sonra."

"Tamam baba."

Jisung'un hamurla savaşı devam ederken telefonu çaldı.Elini bir beze silip telefonunu açtı.

"Efendim Hyunjin."

"Sesin niye öyle geliyor iyi misin?"

"Nasıl geliyor ki?"

"Bilmem sanki maraton koşusu yapmış gibi nefes nefese kalmışsın."

"Jungwonla kurabiye ve poğaça yapıyoruz.Ama hamur yoğurmak ne kadar zormuş ya."

"Sen ve hamur yoğurmak mı?Minho'yu zehirlemezsiniz değil mi?"

"Ben niye kocamı zehirleyeyim.Ne güzel kurabiye yapıyoruz oğlumla."

"Ya zehirle istersen öldür umrumda değil de eğer şimdi sen Minho'yu öldürürsen Seungmin de seni öldürür eğer Seungmin seni öldürürse hapise girer adam öldürmeden müebbet yer eğer o müebbet yerse biz evlenemeyiz  daha genciz biz daha 3 çocuk yapacağız."

"Sen ne saçmalıyorsun Hyunjin ya çocuğumun aklına şöyle saçma şeyler sokma."

"Jungwon duyuyor muydu?"

"Evet hamur yoğuruyorum diye sesi dışarı vermiştim."

"Jungwon bak amcasının gülü sen şimdi bütün bu söylediklerimi unutuyorsun ve Minho'ya bir şey söylemiyorsun tamam mı?Sen şimdi bunu Minho'ya söylersen beni öldürür sonra amcasız kalırsın bak."

"Niye amcasız kalayım ki.Seungmin amcam var, Felix amcam var, Jeongin amcam var."

"Yazıklar olsun Jungwon.Koynumda yılan beslemişim be.Hani en sevdiğin amcan bendim.Ben ölsem hiç mi üzülmezsin yani."

"Hyunjin manyak mısın sen birdaha ölüm kelimesini söylersen o hani yaptığım mükemmel ilişkiniz var ya.Unut onu. Seungmin'i öyle bir alırım elinden..."

"Tamam tamam.Burda şaka yapıyoruz sen de hemen ciddiye alıyorsun yani.Seungminimi vermem sana."

"Seungminini isteyen yok zaten.Sen ne için aradın?"

"Hiç öylesine canım sıkılmıştı."

"İyi kapa o zaman işim var.Bu hamur senin gibi oldu cıvık ve yapışkan düzeltmem gerekiyor bunu."

"Kalbimi kırıyorsun ama yani şurada kaç yıllık arkadaşlığımız var senin söy-"

Hyunjin'in susmayacağını anlayan Jisung telefonu onun yüzüne kapattı.

"Böyle daha iyi oldu.Senin de hoşuna gitti Jungwon gülüyorsun bakıyorum da."

"Hyunjin amcam çok komik ama."

°°°°°°°°°°°

Minho ve Jisung Jungwon'u aralarına alıp öyle yattılar.Çoğu zaman yaptıkları gibi ona hikaye anlatacaklardı ve bu sefer anlatma sırası Jisung'daydı.

"Bir varmış bir yokmuş.Bütün herkesin beraber olduğu ve mutlu olduğu bir dünyada yalnız ve mutsuz olan bir prens varmış.Bu prensin ailesi yokmuş bu yüzden kimse onunla arkadaş olmak istemiyormuş.Herkes onu dışlıyor ve hakkında kötü konuşuyorlarmış.Hep çirkin olduğunu söylüyor ve ona kötü davranıyorlarmış."

"Hiç mi arkadaşı yokmuş baba?"

"Yokmuş ama günün birinde çok tatlı biriyle tanışmış.O da prens gibi diğerleri tarafından sevilmiyormuş.İkiside aynı şeyleri yaşadıkları için birbirlerine sığınmışlar.Her yaptıklarını birlikte yapıyor ve birbirlerine destek oluyorlarmış.Sonunda mutlu olduklarını ve bunun sonsuza kadar süreceğini düşünmüşler ama o kadar da uzun sürmemiş.Günün birinde başka kötü insanlar yüzünden ayrılmak zorunda kalmışlar."

"Ayrılmamak için hiç şansları yok muymuş?"

"Yokmuş çünkü ikiside çok küçükmüş.Ama merak etme birbirlerinden umutlarını kesmemişler.Birbirlerini bulacaklarına söz vermişler.Çocuktan  ayrı kalan prens yine tek kalmış.Çok zor zamanlar geçirmiş ama yine de pes etmemiş mücadele etmiş ve en sonunda normal bir hayatı olmuş.Artık insanlar onu o kadar dışlayamıyorlarmış çünkü o artık hiç bir şey bilmeyen küçük bir çocuk değilmiş.Hayata tutunmuş ve birkaç arkadaş bile edinmiş."

"Peki öbür çocuğu bulabilmiş mi?"

"Çok sabırsızsın bebeğim.Biraz daha beklemen lazım.Bu prens günün birinde bir bebek bulmuş.Bu bebek çok tatlı ve küçücükmüş.Bebeği görünce kendi anıları aklına gelmiş ve bebeğin tek başına ileride başına neler gelebileceğini düşünmüş.Ona sahip çıkmak istemiş ama tabi tek başına nasıl yapacağını da düşünmüş çünkü bir bebeğe bakmak çok büyük bir sorumlulukmuş.Sonra karşısına biri çıkmış.Bu kişi prense göre melek gibiymiş.Bir anda karşısın çıkan, ona yardım eden ve içini rahatlatan bir melek.Bu melek prensin bebeğe bakmasına yardım etmek istemiş.Sonra bebeğe beraber bakmışlar ve o bebek onların gerçek bebeği gibi olmuş.Onlardan birinin doğurmuş olması ya da aralarında bağ olup olmaması onlar için önemli değilmiş.O bebek melek ve prensin çocuğuymuş.Sonra prens meleğim yardımıyla o tatlı çocuk vardı ya onu da bulmuş.İşte o zaman çoook mutlu olmuş."

"Peki bu sefer mutluluğu sürmüş mü?"

"Sürmüş ve sürmeye de devam edecek.Jungwon bebeğim bu hikaye aslında benim hayat hikayemdi.Prens bendim.Sen akıllı çocuksun muhtemelen anlamışsındır."

Minho da Jisung da ağlamaya başlamıştı.Jisung'un daha fazla konuşamayacağını anlayan Minho konuşmaya başladı.

"Jisung'un da dediği gibi anlamışsındır.Hikayedeki bebek sensin bebeğim ama babanın hikayede dediği gibi senin bizimle kan bağın olmasa bile sen bizim bebeğimizsin.Sen bizim en değerlimizsin."

Babalarının ağlamasına etkilenen Jungwon da ağlamıştı.

"O prensin yaşadıklarını Jisung babam da gerçekten yaşamış mı?"

"Evet bebeğim yaşamış."

Jungwon hemen babasına sarıldı.

"Ağlama baba.Hem artık yalnız kalamazsın ben varım babam var.Biz seni hiç bırakmayız ki.Hem hiçbir şey umrumda değil.Siz benim babalarımsınız."

Minho da Jungwonla Jisung'a sarıldı.

"Jungwon sen çok anlayışlı çok iyi bir çocuksun.Biz senin tepkinden çok korkmuştuk ama bize bunları söylemen çok değerli.O zaman sonsuza kadar birlikte ve mutlu olalım."

°°°°°°°°°°°

Bu hikaye de bitti.Başlarken bu kadar okunacağını düşünmemiştim.Bu kadar okunması ve oy alması beni çok mutlu etti.33 bölümle yazdığım en uzun hikaye oldu.Umarım arada saçmaladığım yerler olmamıştır.Aslında hikayeyi tekrar okuduğumda son bölümlerde biraz bozulduğunu düşündüm zaten az da okumuştu umarım sizi çok sıkmadan bitirebilmişimdir.Lütfen benimle hikaye hakkındaki görüşlerinizi paylaşın sizin düşünceleriniz benim için çok önemli.Okuyan, oy veren destek olan herkese çoook teşekkürler.Yakında başka bir hikaye ile geri döneceğim.Sevgiyle kalın 💗💗

Just For A Baby &gt;&gt;Minsung&lt;&lt;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin