Bölüm 10

3.1K 122 37
                                    

Medya : Jungkook

Y/n : Bak Taeyon bu üçüncü kez deyişim Jaehyun sapığı bana gerçekten başka bir şey yapmadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Y/n : Bak Taeyon bu üçüncü kez deyişim Jaehyun sapığı bana gerçekten başka bir şey yapmadı.

Taeyon : Tamam sıktıysam özür dilerim.

Y/n : Hayır sadece beni bu kadar düşünmeni garipsiyorum.

Taeyon beni ödevine yardım etme bahanesi ile evlerine çağırmıştı ve odasında resmen bana dün gece hakkında hesap soruyordu.Evet beni düşünüyor olabilirdi ama ben böyle şeylere gelemezdim.

Taeyon : Seni önemsiyorum çünkü y/n.

Y/n : Neden?

Taeyon : B-bilmiyorum.Konuyu kapatabilir miyiz?

İşine gelmeyince kapatalım tabiki Taeyon'cum.Odanın kapısı aniden açıldığın da Jungkook bir bana bir kardeşine bakıyordu.

Jk: Siz ne yapıyorsunuz oda da?

Ah birde sana hesap vereyim bay diğer jeon!

Y/n : Sana ne?

Sinirle burnundan soluduğun da keyifle yerim de kıpırdandım.

Taeyon : Ödev yapıyoruz.

Jk : Önünüz de kitap göremiyorum? Veya defter kalem...ayrıca yataktasınız?

Taeyon: JK odadan daha fazla saçmalamadan çıkar mısın? Şimdi başlayacağız ödeve.

Y/n : Biraz sevişip öyle geçeceğiz ödeve lütfen sen de çıkar mısın? Ya çıksana artık dalga geçiyordum betin benzin attı.Kkkkk...

Tanrım...surat ifadesi çok komikti.

Jk : Ben de yardım edeyim o zaman.

Taeyon : Tamam anlaşılan sen gitmeyeceksin gel tamam.

Ofladığım da Jungkook beni sinirden boğacakmış gibi bakıyordu.

Taeyon : Sen bu çizimlerin devamını üzerinden geçir y/n.Biliyorsun değil mi yapmasını sonuçta sen de mimarlık okuyordun?

Y/n : Evet biliyorum elbette.

Koca masaya gittiğim de büyük kağıdı çıkartıp aynısını diğer kağıda bire bir ölçüleri ile geçirmeye koyuldum.

Jungkook : Ben ne yapacağım?

Taeyon: Y/n'ye yardım et sende.

Y/n : Ne? Gerek yok halletiyorum ben şimdi gelecek işime burnunu sokacak hiç çekemem.

Jk :Bende senin cazgırlığını çekemem zaten.

Y/n : İyi ne güzel!

Taeyon : Sizin derdiniz ne? Neden sürekli atışıp duruyorsunuz?

Jk : Hanım efendinin bana teşekkür etmesi gerekirken tersliyor.

Dün geceden bahsediyordu.Hemen kendimi savundum altta kalamazdım.

Y/n : Sen gelmeseydin zaten ben ona haddini bildirecektim.

Jk : Kkkkk tokatla mı?

Y/n : Bizi mi izledin?!

Jk : Evet.

Taeyon : Sakin olun...aşağıya kahve içmeye gidip kendimize gelelim sinirlerimiz yatışsın.

Masa da üçümüz otururken biraz da olsa sakinleşmiştim.Taeyon daha sonra bir şey almak için odasına çıkmıştı.Nedensizce gergin ve uykusuzdum.Dün gece olanları düşünmekten uyuyamamıştım.Jaehyun denen sapığı bir daha asla görmek istemiyordum resmen beni zorla öpecekti.

Y/n : Teşekkür ederim Jungkook.

Jungkook hızla başını kaldırdığın da şaşkın,tuhaf bakışlarıyla bana baktı.

Niye bu kadar şaşırmıştı ki?

Jk : İsmimle seslendin.

Sesi şaşırmış gibiydi.Onunla karşılaştığımdan beri daha yeni ağızımdan ismi çıkmıştı.Hafif gülümser gibi olduğun da hemen ciddileşti.

Jk: Yani öhüü öhüü!
Neden teşekkür ettin?

Sinirle yüzüme baktığın da dudaklarımı dişledim.Hadi ama benimle resmen eğleniyordu.

Y/n: Beni kurtardığın için Jaehyun'dan...

Jk : Anma şunu adını ağzına.

Kaşlarımı kaldırdığım da sırıttım.

Y/n : Seninkini mi anıyım? Jungkook....Jeon Jungkook Kkkkk.

Jk : Kes sesini Taeyon geliyor.

Taeyon yanımıza geldiğin de kahvemi bitirmiştim.Ortam aşırı sessizdi.Konu açan kimse yoktu ve laf olsun düye konuşmaya başlamıştım.

Y/n : Taeyon sen spora gidiyorsun değil mi? Vücudun böyle doğal değil kkkkk?

Taeyon bana şaşkınca bakarken sırıtmıştı.Çok güzel yüzü vardı...Kusursuzdu.Jungkook ile tıpa tıp benziyorlardı ama aralarında fark jeon Taeyon'un beyaz pürüzsüz teniydi.

Jungkook'un yüzün dehafif izler vardı.Çoğunun sokak kavgalarından kaldığını biliyordum ama ona çok yakışıyordu.Yanağının üzerindeki en belirgin yarası..hassas noktamdı.

Taeyon : Evet sık sık gidiyoruz Jungkook ile.

Gözüm Jungkook'a kaydığın da kollarını göğsün de bağlamış sertçe bana bakıyordu.Tam bir serseriydi.Ne vardı ikizine çekseymiş?

Y/n : Anladım.

Taeyon: İstersen sende bizimle gelebilirsin.

Gözleri vücuduma kaydığın da hafifçe gülümsedi.

Taeyon: Ama ihtiyacın yok gibi.

Kızardığımı hissettiğim de elimle yüzüme havalandırdım.

Y/n : Sporu hiç sevmem.Yapınca hemen yoruluyorum hem diğer güne pertim çıkıyor.

Taeyon : Evet ilk başlar da öyle oluyor ama vücut yaptıkça alışıyor hiç zorlanmamaya başlıyorsun.

Jungkook : Kız sevmediğini söyledi ya Taeyon boşversene.

Y/n : Ödevini yapalım mı artık?

Taeyon : Yapalım.

Biz ayaklanırken Jungkook oturmuş telefonuna bakıyordu.Başını kaldırdı.

Jk : Bensiz devam edin.Acil işim çıktı.

Hadi ama ne işiydi acaba? Ayrıca daha onunla başlamamıştık ki bensiz devam edin diyordu.Göz göze geldiğimiz de dudaklarını dişleyerek devam etti.

Jk : Soojin çağırıyor.

Birden suratım asıldığın da merdivenlere yöneldim ve Taeyon'un odasına girdim.Kendimi neden üzgün hissediyordum ki? Ne yapacaklarını düşünmek beni geriyordu.

Taeyon odaya girdi ve masasına geçtik.

bölüm sonu
-düzenlenmiştir-

İKİZ JEONLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin