Evlerine girdiğimizde Jungkook bana birden arkadan sarıldı.Kafasını boynuma koyduğunda dudaklarını yanağıma değdirdi.Huylanıp gülmüştüm.
Y/n : Evde biri var mı?
Jungkook : Olsun bana ne.
Jungkook'tan uzaklaştım.Çalışanlardan biri yanımıza gelirken Jungkook elimden tutup beni peşinden sürükledi.
Jk : Benim odamdayız rahatsız etmeyin.
Onun odası Taeyon'un karşı odasıydı.İçeri girdiğimiz de etrafı incelemeye başladım.Sade bir odası vardı.Taeyon'un odasının aksine kalabalık hiç bir şey yoktu.Duvarında asılı olan bikinili sanatçıları görmemle sinirle soludum.
Y/n : Yatarken manzaranız iyi bakıyorum!
Jungkook : Huh ne?
Posterleri gösterdiğimde gülmüştü.Çok komik salak.
Jungkook : Ah posterlerim mi? Aynen manzaram hakikaten iyi.
Posterlerin yanına gidip onları yırttığım da Jungkook gülmeye başladı.
Y/n : Boşver canım bunlara gerek yok.
Posterleri çöpe attığımda şirince sırıttım.
Jungkook yanıma geldiğinde konuştu.Jk : Bence de gerek yok artık sen varsın.
Burnunu yanağıma sürttüğünde gözlerim kapanmıştı.İç çekmeden duramamıştım.Yemin ederim bu çocuğun benim üzerim de sarhoş etkisi falan vardı.
Gözleri şalıma kaydığında onu çıkartmaya çalıştı ama engel oldum.
Y/n : Kalsın ya...
Utandığımda hafif başımı eğdim.Kıkırdaması kulağımı doldurdu.Ama beni dinlememiş şalı çıkartmıştı.
Jungkook : Nasıl da yakışmış!
Övündüğünde tip tip ona baktım da anlık olarak pişman olmuştum.Onun bende izleri varken neden on da yoktu ki..
Y/n : Sana da yakışır mı acaba?
Jungkook : Yakışır yakışır.
Hevesle konuştuğun da kıkırdadım.Önüme gelen saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdığımda güzel bakışları bende geziyordu.
Jk : Y/n...benden başkasına böyle gülmeni düşünmek bile canımı acıtıyor.
Kollarımı boynuna doladığımda burunlarımızı sürttüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZ JEONLAR
FanficJk : Hala aşıksın dimi bana? Y/n : n-ne? h-hayır tabiii kiiii!!! kalk üzerimden ya. Jungkook birden ellerimi iki yandan tutup başımın üstünde sıkıca tutmuştu.Resmen ellerimi elleriyle kelepçelemişti. Jungkook: o zaman neden kekeliyorsun? Y/n : Korku...