Medya : Jungkook
Sabah uyandığım da hemen telefonuma uzandım.
Taeyon'dan bir mesaj.
Taeyon : Günaydın😊
Ekrana bakarak gülümsedim.Günüm aydın olmuştu artık.Yatağımdan gülümseyerek kalkarken banyoya girip elimi yüzümü yıkadım.Üzerime şort ve salaş uzun tişört giydim.
Odaya geri dönmem ile telefonumu aldım
Yn : Günaydınn
Telefonda biraz gezinmek için ınstagram hesabıma giriş yaptım.Aniden bildirimler sıra sıra gelirken telefon sesten kafayı yemek üzereydi.Telefonu hemen sessize alıp bildirimleri kapattım.Taeyon ikimizin çekindiği bir gönderiyi paylaşmıştı.Flaş ile çekindiğinden arkamız karanlık ve hafif gözüküyordu.Dans ederken çekinmiştik ve ikimiz de iyi gözüküyorduk.Elim Taeyon'un belindeyken Taeyon ise eli omuzundaydı.Ekrana ise gülerek poz vermiştik.''En en güzel doğum günümdü'' diye açıklama yapmıştı.
On bin beğeniyi gördüğüm de çığlık attım.Üzerine beni etiketlemişti.Neredeyse bine yaklaşık istek gelmişti.Yorumları açtığım da okuduğum da şaşırmamak elimde değildi.
@dkdjsjsk : Dün onlar müthiş gözüküyordu.
@şemdşdmdf: Dünün en güzel çifti.
@dşemdşmd : Güzel kız gitti elden.
@şemdşdöd : Ömür boyu mutlu olun.
@oedmeşdl: Çok yakışıyorlar sevgililer mi?
@odmdşdmd : Dün çok yakınlardı sevgililer mi?
@dlfmlsmfşdf : Çok tatlılar yaaaa
@flemldmepw : Hiç yakışmamışlar.
@slsmxlsm: kız çirkin.
@rğemwisö: Taeyon çok yakışıklısın bu kız seni kullanıyordur.Dikkat et.Yorumlar gerçekten karmakarışıktı.İyi şeylerin yanında kötü yorumlarda vardı.
Telefonum da gezinirken isteklere bakıyordum.Taeyon'un fan hesabı bile vardı çok popülerdi anlaşılan.
Taeyon :
Kahvaltı ettin mi?Yn:
HayırTaeyon :
İzin verirsen seni kahvaltıya
götürmek istiyorumYn:
İzin veriyorum dkdkkd bu arada fotoğrafımızdan sonra bende ünlü oldum sanırımTaeyon :
Ben ünlü değilim ki..Yn:
Sen öyle san😡
Fan hesapların bile varTaeyon :
sjsjjsjs
Peki ne zaman evden çıkalım?Yn:
On dakikaya?Taeyon :
Tamam🙃Üzerime daha iyi şeyler giyinmek için dolabımı açtım.Sarı çiçekli elbisemi giydiğim de saçlarımı yukarıdan iki yana topuz yapıp kaküllerimi maşayla hafif dalgalandırmış elimle dağırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZ JEONLAR
Fiksi PenggemarJk : Hala aşıksın dimi bana? Y/n : n-ne? h-hayır tabiii kiiii!!! kalk üzerimden ya. Jungkook birden ellerimi iki yandan tutup başımın üstünde sıkıca tutmuştu.Resmen ellerimi elleriyle kelepçelemişti. Jungkook: o zaman neden kekeliyorsun? Y/n : Korku...