Bölüm 12

3K 127 32
                                    

Medya : Jeon Jungkook

Medya : Jeon Jungkook

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tae hala sessizdi.Kahvaltı hazırlamıştım ve tek tük alıp boş boş masaya bakıyordu.Dayanamayıp konuştum.

Y/n: Kaşarın teki için kendini bu kadar üzmemelisin Taehyung.Hayatının sonuymuş gibi davranma artık.Lütfen kendine gel sen çok daha iyilerine layıksın.

Tae: Hana başkaydı y/n.İlk defa bir kıza karşı farklı hissediyordum.O benim tek bildiğim doğrumdu.Çok zoruma gidiyor sevdiğim kadın tarafından kullanılıp atılmak.Böyle olmayı inan istemezdim ama kalbime söz geçiremiyorum hala yaptıklarına rağmen sevebiliyorum onu.

Y/n : Seni anlayabiliyorum.

Tae: Aşık olmadıysan beni anlayamazsın!

Y/n: Oldum Tae acını biliyorum ve benim yaptığım hataları senin yapmaman için uğraşıyorum.

Tae yerinden kalktı ve gözlerimin içine baktı.

Tae: Ben gidiyorum.Dün gece yanım da olduğun için sağol.

Y/n : Tae nereye gidiyorsun?

Tae: Eve gideceğim.

Bir şey dememiştim.Tae evden çıkıp gitmişti.Üzülmesini istemiyordum ama elbette üzülecekti kim üzülmezdi ki..

Telefonuma gelen mesajla bir gruba eklenmiştim.

'Doğum günü partimiz' grubuna eklendiniz.

Taeyon: Merhaba gençler doğum günü partimiz iki gün sonradır gelmek isteyen herkes davetlidir :)

Xxxxx9012 : İyi ki doğdun kardeşiimmmm
Numarının üzerinde Park jimin yazıyordu.

Xxxxx3421 : Bugün doğum günü değil salak

Jimin : Hööö çok biliyosun sen Yoongi😒

Taeyon : Grub da yüz kişi olduğunun farkındasınız değil mi sjsjsj

Gülerek telefonu kapattım.Demek Jeonların doğum günü iki gün sonraydı.Jungkook'un yüzünü dahi göresim yoktu Taeyon için gidecektim.

Tae de gelir miydi acaba? Gruba terkar girdiğim de Tae'nin de olduğunu gördüm.Grup da ki kişileri incelerken çoğu kızdı.

•••

İki gün sonra:

Doğum günü için elbise olarak siyah göğüs dekolteli elbisemi giydim.Dizimin hemen bir karış üzerin de bitiyordu.Ayna da kendimi süzdüğüm de açık gelmişti ama umursamadım.Beyaz topuklularımı giydiğim de çantamı da takmıştım.

Saçlarımı dağınık maşa yapmıştım.Gözlerime ise değişiklik olsun diye yeşil lens takmıştım.Abartılı makyajım yoktu ağır makyajı sevmiyordum.

İKİZ JEONLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin