MEDYA : jeon Taeyon
Jimin : Oooooo kardeşim! oooo Y/n hey maşşall-
Adını bilmediğim kızıl saçlı çocuk : Hoşgeldiniz buyurun oturun..
Herkes büyük koltuğa otururken bende Taeyon'un yanına oturmuştum.
Yoongi : Eee Taeyon bizi yeni tayfan ile tanıştırmayacak mısın?
Taeyon: Tabi tanıştırayım.Taehyung Y/n 'nin kuzeni.Hana ise Taehyung sevgilisi.
Ayrıca bu arkadaşta Hoseok.Adını nihayet öğrendiğim kişi ile selamlaştım.Çok nazik biriydi.Bu kadar kibar bir çocuğun bu üç hödükle ne işi vardı anlamıyordum.
Hepsi merabalaşırken gözüm Jungkook'a kaydı.Gözleri kısık şekilde bizi dinliyordu.Kafası falan mı iyiydi? Birden bana baktığın da gözlerimi çekmedim.Gözleri üzerim de gezindiğin de gözleri bu sefer aşağıya kayıp bacaklarımda kaldı.Dudaklarını dişlediğin de hemen başka yerlere bakmaya başlayıp rahatsızca kıpırdandım.Pislik!
Yoongi: Kkkk bizi neden y/n ile tanıştırmıyorsun?
Gerizekalı bu çocuk ya sarhoşluğuna göz yumup sessiz kalmıştım.
Taeyon: Tanışıyorsun ya?
Yoongi birden eğilip elimi yakaladığın da korkuyla ona baktım.Elimi dudaklarına götürdüğün de çekmek istedim ama dudaklarına götürüp çoktan öpmüştü.Şaşkınca ona bakakaldım.
Yoongi : Eski y/n ölmüş.
Yeni y/n tanıştığımıza memnun oldum.Jungkook: Çek elini.
Elimi hızla çektiğim de Jungkook'un sesiyle ortam birden gerilmişti.Neden kızmıştı birden zaten elimi çekecektim.
Ah yerin dibi varsa girecektim şu an.
Yoongi : Kkkkkkk y/n biri seni mi kıskandı?
Y/n : Yoongi belli ki kafan yerin de değil lütfen çeneni kapat.
Jimin : Ooov sert y/n. Yeni y/n'yi bende sevdim.
Taehyung : Biz kalkalım en iyisi sizin kafalar yerin de değil.Bizi de hatırlamazsınız bile zaten hadi kızlar.
Ah canım Tae'm. Ayağa kalktığımda Taehyung ve Hana ilerliyordu.Peşlerinden gidecekken Taeyon'un sesi ile durdum.
Taeyon : Y/n!
Y/n : Efendim?
Taeyon: Seni ben bırakayım mı?
Herkes bizi dinlerken başımı olumsuzca salladım.Üzerimde ki bakışlardan süzüşlerden o kadar rahatsız olmuştum ki buradan ışınlamak istiyordum.
Y/n :Gerek yok.
Taehyung : Gelsene artık y/n!
•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZ JEONLAR
Fiksi PenggemarJk : Hala aşıksın dimi bana? Y/n : n-ne? h-hayır tabiii kiiii!!! kalk üzerimden ya. Jungkook birden ellerimi iki yandan tutup başımın üstünde sıkıca tutmuştu.Resmen ellerimi elleriyle kelepçelemişti. Jungkook: o zaman neden kekeliyorsun? Y/n : Korku...