Bölüm 5

3.5K 152 61
                                    


MEDYA : jeon Taeyon

  MEDYA : jeon Taeyon

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taeyon'dan bir mesaj...

Telefonumun titremesi ile mesajı okudum.Ne alaka şimdi anlamamıştım.

Taeyon : Ne yapıyorsun Y/n?

İstemsizce yüzüm buruşurken mesaj atacağını hiç beklememiştim.Acaba benimle küçükken olduğumuz gibi arkadaş mı olmak istiyordu? Yani bence evet.

Y/n : Yemek yiyeceğim sen?

Taeyon : Ben de evdeyim ve inanılmaz sıkılıyorum müsaitsen eğer buluşalım mı?

Aval aval ekrana bakıyordum.Şimdi buluşup ne yapacaktık ki? Numara mıvermese miydim? Yok ya Taeyon sadece yıllar sonra beni görünce konuşmak istedi işte abartmayayım..Çok geçmeden cevap verdim.

Y/n : Olur

Taeyon : Peki yarım saate evinizin önündeyim

Y/n : Tamam

Koşarak odama çıktım.Saçlarım gayet iyiydi şu an da üzerime şort ve en sevdiğim croplarımdan giyip üzerime gömlek almıştım.Tamam hazırdım.

Annem : Nereye yavrucum?

Y/n : Taeyon varya anne yan komşumuzun oğlu.Onunla buluşmaya gidiyorum biraz buraları gezeriz sanırım.

Annem : Ooo çok sevindim kızım.Eğlenmene bak ve kendine dikkat et.

Gelip sarılıp öptüğün de bende yanağını sıkıp evden çıktım.

Elleri cebinde etrafa bakan bir Jeon Taeyon görmem ile gülümseyerek yanına gittim.

Y/n: Merhaba.

Taeyon : Merhaba y/n. Nereye gidelim?

Y/n : Aslında buraları biraz unuttum.Değişen bir şey varsa görmek isterim.

Taeyon : Evet var çok güzel bir bahçe yapıldı buraya ve etrafa küçük şelaler var.Birde spor salonu
yapıldı sonra  yol falan düzeldi işte görüyorsun.

Deyip yere baktığımız da gülüşmüştük.

Y/n : Kkkkk komikliğin hiç değişmemiş Taeyon.

Yürümeye başladığımız da sohbet etmeye çalışmıştım yoksa konuşmasak kendimi kötü hissediyordum.

Taeyon : Kkkkk başka neyim değişmemiş?

Ona yandan bir bakış attığım da süzmüştüm.Bu tavrıma kıkırdamıştı.

Y/n : Hala karizmatiksin ve saçların hala uzun Kkkkk.Bu saç tarzı resmen senin için yapılmış gibi çok yakışıyor.

Y/n sen yürek mi yedin? Kendi kendime ağzımdan çıkan kelimelere hayret ettim.

Taeyon:kkkkkk iltifatlarınız için teşekkür ederim Y/n hanım.

Sessiz kalmıştım şu an inanılmaz kızardığımın farkındaydım.

Taeyon: Sen çok değişmişsin.Eskiden de elbet güzeldin ama şimdi baya baya güzelsin.Boyun uzamış taş gibi kız olmuşsun.Tü tü..

Yanaklarım alev atarken başımı eğdim.Bunları söyleyen Taeyon'du ve vücudum da tavan yapan bir heyecan oluşmuştu.

Y/n : Teşekkür ederim.

Taeyon: Kkkkk seni utandırmak istememiştim.

Deyip durduğun da bende durakladım.Öylece bir birimize bakarken eli saçlarıma gitmişti.Elini geri çektiğinde nefesimi geri vermiştim.Ne yapıyordu bu çocuk ya rabbim?

Taeyon : Buraya yaprak düşmüş.

Diyerek yaprağı alıp cebine koymuştu.Kaşlarım havalanırken yaprağı cebine koymasına anlam verememiştim.

Y/n : Ah sağol.

Birden korna sesi duymamızla korkuyla yerim de sıçrayıp Taeyonun koluna yapışmıştım.

Jeon Jungkook motoruyla yanımıza geldiğin de gözleri ellerimdeydi.Hızlıca Taeyon'un kolunu bıraktım.İşte yıllar sonra Jungkook karşımdaydı ve sinir küpü gibiydi.

Jungkook: Telefonuna neden bakmıyorsun çocuk sen?

Taeyon: Ah sessizdeydi.Ne oldu da?

Jungkook'un gözleri bana kaydığın da hemen etrafı inceliyormuş gibi davranmaya başlamıştım.

Jungkook: Sigaran var mı?

Taeyon: Ben bıraktım Jungkook unutmuş olamazsın!

Jungkook: Tamam kes bağırma.
Siz de hoş geldiniz y/n hanım.İlk günden hemen kardeşime yamalanmışınız dün ki çocuk az mı geldi acaba?

Ne? Şaşkınca ona bakarken o kadar çok üzülmüştüm ki ağzımı açamamıştım.Jungkook aynı bıraktığım gibiydi.Kaba ve terbiyesiz.

Taeyon: Saçma sapan konuşma Jungkook!
Gözlerim dolduğun da cevap veremeden arkamı döndüğüm gibi gitmeye başlamıştım.

Birden kolumdan tutulup çekilmem ile kendimi Taeyon'un kollarının arasın da buldum.

Taeyon : Ağlama y/n Jungkook ağır saçmaladı.

Y/n : B-ben e-eve gitmek is-tiyorum.

Taeyon: Tamam hadi gidelim.

•••

Taeyon'dan bir mesaj.

Taeyon : Nasıl oldun y/n? Jungkook adına senden çok özür dilerim.

Telefonu kapatıp tavana öylece bakarken akan göz yaşlarımı sildim.Ne kadar iğrenç birini sevmişim ben inanamıyordum.Gelir gelmez ağzıma sıçmıştı resmen.Bende yine ona cevap verememiştim.

Y/n : İyiyim bir an için boşluğuma geldi.Hayır özür dileme sen özür dileyecek hiç bir şey yapmadın.

Taeyon : Yanlış anlamazsan sana bir şey sorabilir miyim y/n?

Y/n : Tabi sor.

Taeyon : Hala Jungkook'a mı aşıksın?

Telefonun ekranını kapattığım da bu soruyu kendime bende sordum.Ona hala aşık mıydım? Tabi ki hayır! Kaba pisliğin tekine sadece ergenken tutulmuş safın tekiydim.

Y/n : Hayır değilim.

Taeyon : Buna sevindim.

Y/n: Akşam dışarı çıkamaya ne dersin?

Taeyon : Evet derim

Y/n : Sekiz de hazır ol.

Taeyon : Tamam.

İKİZ JEONLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin