Medya : Jungkook
Kamp yerinde yiyecek bir şeyleri erkekler hazırlarken bizde masayı kuruyorduk.Sucuk ekmek yiyecektik.Yanında ise Jimin beş tane şarap getirmişti.Nasıl bir mideydi bu?
Yaklaşık on beş dakikaya tüm her şey hazırken masaya geçip yemeklerimizi yemeğe başlamıştık.Hepimizin karnı doymuşken su içip öylece sohbet etmeye başlamıştık.
Soojin : Ay çok lezzetli olmuş Jungkook.
Jungkook : Afiyet olsun.
Hepimiz bir birimize teşekkür ederken Jimin şarapları getirmişti.
Jimin : Hi! Gelipte içmemek olmazdı.
Yoongi : Saçmalama oğlum sarhoş mu edeceksin bizi kkkkk?
Soobin : Durun bende bir şeyler getirmiştim.
Soobin çadırına gidip elinde içkilerle geldiğinde hiç şaşırmamıştım.Çünkü kendisinin barı olduğunu burada tek Tae ve ben biliyorduk.
Jimin : Ulan bunlar ne?
Soobin : Alkol.
Jimin : Harikasın adamım!
Jungkook : Herkes abartmadan içsin.
Taeyon : Aynen öyle ayarında içelim.
Joy kulağıma yanaşıp konuştu.
Joy : Kanka sen içecek misin?
Y/n : Yok ya hiç içesim yok.
Joy : Ben içerim ya.
Y/n : Tamam çok içme ama uğraşamam sonra.Başını salladığında bardaklara dökmeye başlamışlardı.Soobin bana dökerken bardağı geri ittim.
Y/n : Ben içmeyeceğim.
Soojin güldüğün de anlamayarak ona baktım.
Soojin : İlk içişin değil diye biliyorum uoksa sarhoş olmaktan mı korkuyorsun?
Y/n : Neden sarhoş olmaktan korkayım? Canım istemiyor.
Tekrardan alayla gülmüştü.Sinirle dişlerimi sıktığımda gaza gelip Soobin'e dök bakışları attım.Sırıtarak bardağın ağızına kadar doldurmuştu.
Joy : Kızım amma gaza geliyorsun ya.
Y/n : Ne gazı ya öyle içesim geldi birden.
Joy : He he.
Minnie : Ya tabu oynayalım mı?
Yoongi : Evet oynayalım bebişim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZ JEONLAR
FanficJk : Hala aşıksın dimi bana? Y/n : n-ne? h-hayır tabiii kiiii!!! kalk üzerimden ya. Jungkook birden ellerimi iki yandan tutup başımın üstünde sıkıca tutmuştu.Resmen ellerimi elleriyle kelepçelemişti. Jungkook: o zaman neden kekeliyorsun? Y/n : Korku...