Bölüm 41

1.4K 64 58
                                    

:)

Okullar açılmıştı ve Seul de ki okuluma geleli bir hafta olmuştu ve çoğu göz benim üzerimdeydi.Hakkım da dönen dedikodulardan haberim vardı.

Herkes okulu popüler çocuğu Jungkook ile çıktığımı ve ayrıldığımı biliyordu.Büyük sorun da herkesin Jungkook'un benden ayrıldığını düşünüyordu ve gelir gelmez hakkımda kötü şeyler dönüyordu ama bu umurumda olan son şey bile değildi.

Taeyon ve Jojo ile aynı bölümdeydik ve böylece aynı fakülteye gidip geliyorduk.Taeyon bana Jungkook yüzünden mesafeli davranıyordu ve çok fazla muhabbet etmiyordu.

Okulda Jungkook'u hiç görmemiştim ve görmemem tabiki işime geliyordu.

Dışarı da bank da oturup kahvelerimizi yudumlarken telefonuma gelen mesaj bildirimi ile çıkartıp baktım.

Jaeyon :
Bana neden hala yazmıyorsun Yn?

Ona neden yazacaktım ki? Her şeyin sorumlusu oydu ve onunla konuşmak içimden gelmiyordu.Sonuçta Yeji kaşarının abisiydi.

Y/n :
Yazmak için bir sebep göremiyorum

Jaeyon :
Hadi ama...giderken böyle anlaşmamıştık

Y/n :
Anlaşma falan hatırlamıyorum.

Jaeyon :
Yn olanlardan haberim var ve Yeji bu yaptıklarının acısını çekiyor
Seninle konuşmak istiyorum çünkü sana ihtiyacım var İnkar etsende senin de bana ihtiyacın var Çevren de yanında duran kimseni göremiyorum

Y/n :
O zaman körsün

Jaeyon :
Hadi ama Yn...
Beni cidden tersleyip duracak mısın 😢

Y/n :
Terslemiyorum sadece seninle konuşup sana boş yere umut vaat etmek istemiyorum

Jaeyon :
Sana o gece de dedim Yn Benimle dost arkadaş ol dedim
Seninle bir sevgili va ilişkimin olmasını istemiyorum çünkü bu mümkün değil biliyorum zaten

Y/n :
Bana zaman ver Jaeyon.
İyi günler

Telefonu kapattığım da  çantama koydum ve  kahvemden bir yudum alıp etrafa bakındım.Minnie telefonundan bana bir şey gösterdi.

Minnie : Ya baksana kıza gerçekle fotoğrafı arasında dağlar kadar fark var.Şu shop meraklılarını asla anlamıyorum.

Gösterdiği kıza baktığımda fıstık gibi kızdı ama shoplu olduğu her halinden belliydi

Y/n : Kendine güveni yok demek ki.

Diye mırıldandım.Oda bana hak vermişti.Fakültenin önünden bir kızla Jungkook'un konuşarak ilerlediklerini gördüğünde onu günler sonra görmek beni mutlu etmişti.Ne kadar aptaldım..

Kız heyecanla bir şeyler anlatırken Jungkook sadece kafasını sallıyordu.Her şey çok daha farklı olabilirdi aptal...Senin aptalıkların yüzünden berbat haldeyim.

Jungkook aniden buraya bakınca hızla kafamı Minnie'ye çevirdim.Umarım ona baktığımı anlamamıştı.Minnie ile beraber kızı staklamaya devam ederken çaktırmadan Jungkook'a baktığımda gözden kaybolmuşlardı.

İKİZ JEONLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin