Bölüm 38

1.7K 64 19
                                    

Jimin : Ne oldu ona? Durumu ne neden bir şey demiyorsunuz doktor hanım?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jimin : Ne oldu ona? Durumu ne neden bir şey demiyorsunuz doktor hanım?

Hepimiz hastanede Jojo'nu bulunduğu odanın karşısında oturuyorduk.

Doktor sabırla Jimin'e bakarken ağzından çıkacak sözleri bekliyorduk.

"Arkadaşınız yüksek dozda uyuşturucu almış.Kanına karışan maddeyi vücudu kaldıramamış ve kriz geçirmiş.Şu an müşade  altında.Dua edin o maddeye bir daha istemesin.Polisler birazdan sorguya alırlar sizi."

Şokla doktoru dinlediğimizde yanımızdan geçip gitmişti.

Minnie : Uyuşturucu mu? Nereden buldu o uyuşturucuyu?

Minnie Yoongi'nin kolları arasında ağlarken hepimiz perişan olmuştuk ve Jojo'ya üzülüyorduk.Hiç birimiz kızın yanında olmamıştık.Onu tek başına bırakmıştık.Ah bunu nasıl düşünemedim?

Jimin : Polisler geliyor.

Karşımızda polisler geldiğin de hepsi bizi süzdü.

"Hepinizin kanına bakılacak ve uyuşturucu varmı yok mu öğrenilecek gençler.Kim bu maddeyi aldı ve kimden aldı bunları öğreneceğiz."

•••

Hepimizin kanı temiz çıkmıştı.İfadelerimizi vermiştik ve Jojo'nun uyuşturucuyu bizden almadığı kesin ispatlanmıştı.Barda güvenlik kameraları incelenecekti.

Jojo'nun odasın girdiğimizde yanına gittik.Şaşkınca etrafına bakınıyordu.Yeni yeni idrak ediyor gibiydi.

Jojo : B-bana ne oldu?

Jimin : Dün olanları hatırlıyor musun?

Jojo biraz düşündüğünde başını hızla iki yana salladı.

Jojo : Biz bara gittik sonra siz hepiniz dans ediyordunuz ve ben içiyordum başka bir şey hatırlamıyorum.

Jimin hızla konuşacağı sırada Minnie konuştu.

Minnie : Dün çok içmişin canım benim.Başın dönmüş bayılmışın.

Minnie olanları arkadaşından saklamayı tercih etmişti ve bizlik bi durum yoktu.Öğrenmemesi belki de onun adına daha iyi olurdu.

Jojo : Ah çocuklar sizi telaşlandırdığım için kusura bakmayın.Tatilinizi berbat ettim.

Y/n : Saçmalama Jojo.Hiç bir şeyimiz berbat falan olmadı.Sen iyisin ya gerisini boşver.

İçeri giren hemşire kalabalığa şaşkınca bakarken konuştu.

Hemşire : Taburcu oluyorsunuz efendim.Serumunuzu çıkaracağım.

Hepimiz gün boyu hastanede kalmıştık ve hep beraber otole gidiyorduk.Dün gerçekten iğrenç bir gündü.Günün sonu asla güzel bitmiyordu.

Jungkook odasının kapısını açtığında bana el sallayarak odasına girdi.Şuan herkes uykusuzluktan bitik haldeydi bende aynı şekilde.Jojo ile beraber odamıza girdiğimizde ilk olarak üzerimizdeki kıyafetlerden kurtulduk ve kendimi yatağa atıp uykuya teslim oldum.

İKİZ JEONLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin