İş yerine geldiğim de kıyafetlerimi giymek için giyinme odasına girdim.Birden girmemle Jungkook'un üzerini çıplak görmüştüm.Hemen kapıyı kapattığımda bağırdım.
Y/n : Çok özür dilerim.
Jungkook : Sorun değil.
Çıktığın da utançla başımı eğdim.Yanımdan geçip gittiğin de bende içeri girip hızlıca üzerimi giyindim.
Ön tarafa geçtiğimde Han'ı gördüm.
Han : Bugün paspası beraber yapın.
Y/n : Peki bay Han.
Han kasanın başına geçtiğinde Jungkook ile beraber arka odaya geçip malzemeleri aldık.Geldiğimden beridir hiç konuşmamıştım ve bana bozuk atıyor gibiydi.
Y/n : Sana da günaydın Jungkook!
Jungkook : Günaydın.
Kaşlarım çatıldığın da dikkatlice ona baktım.
Y/n : Sorun yok değil mi? Üzgün duruyorsun.
Jungkook : Hayır yok.
Haspam! Derdi neydi bunun?
•••
İşten bugün babamın kıyak geçmesiyle iki saat erken çıkmıştık ve Taehyung çocuklarla buluşmaya davet etsede ben Seokjin ve Namjoon'a söz verdiğimden onların yanına gelmiştim.
Sohbet ederken kapı çaldı.
Namjoon : Jisoo falan mı acaba?
Jin : Yok lan.
Y/n : Ee ne duruyoruz açalım o zaman.
Jin ayağa kalkarken kapıya doğru gitti.Bizden meraktan peşine düşmüştük.Ne? Doğru mu görüyordum ben şuan? Mino karşımızdaydı.Babamın şirketin de çalışan olan.
Mino : Y/n?
Namjoon : Siz tanışıyor musunuz?
Y/n : Evet şirketten.
Jin : Girsene kardeşim.
Mino içeri giderken Jin ve Namjoon'un kolundan tuttum.
Y/n : Şirkette kafetarya da çalıştığımı biliyor sadece şirketin sahibin kızı olduğumu değil.Dikkat edin ağzınızdan falan kaçırmayın.
Jin : Siktir ciddi misin?
Namjoon : He ben biliyorum zaten.
Y/n : Ciddiyim.
İçeri geçtiğimizde Mino merakla bize bakıyordu.
Y/n : Hoş geldiniz bay Mino.
Mino : Benimle resmi şekilde konuşmana gerek yok yn.Hatta şirkette bile bay falan demeni istemiyorum.
Y/n : İş içerisinde kurallara uymalıyım Mino ama şirket dışında sorun yoksa demem.
Gülümsediğin de bende tebessüm ettim.
Namjoon : Geleceğini tamamen unutmuşuz.
Mino : Fark ettim kapıda ki şaşkınlığınızdan.Siz y/n ile nereden tanışıyorsunuz?
Namjoon : Busan'dan arkadaşımız yani üniversiteden.Bizim son senemizde kendisi daha birinci sınıftı nasıl tanıştığımızı anlatsak roman olur.
Jin : Eee böyle evde oturmayacağız herhalde?
Y/n : Başka napacağız oppa?
Jin sırıtırken çenesini sıvazladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZ JEONLAR
Fiksi PenggemarJk : Hala aşıksın dimi bana? Y/n : n-ne? h-hayır tabiii kiiii!!! kalk üzerimden ya. Jungkook birden ellerimi iki yandan tutup başımın üstünde sıkıca tutmuştu.Resmen ellerimi elleriyle kelepçelemişti. Jungkook: o zaman neden kekeliyorsun? Y/n : Korku...