Bölüm 11

3K 124 50
                                    

Medya : Jeon Taeyon

Kim Seokjin oppam arıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kim Seokjin oppam arıyordu.

Seokjin : Kız cimcime nasıl gidiyor?

Y/n : Aaah Seokjin oppam! İyi gidiyor senin?

Seokjin: İş güç be güzellik.Manita ile Seul'e tatile geleceğiz.Hem de seninle bir görüşeyim.

Y/n : ne zaman geliyorsunuz?

Seokjin : Yarın şimdi kapatıyorum patron bakıyor Haberleşiriz
Y/n : Tamam oppam kolay gels-

Sözümü bitirmeden kapattığın da ekrana sinirle baktım.

Sosyal medya hesaplarım da öylece gezerken birden istek geldi.

Jeon Taeyon sizi takip etmek istiyor.

İsteğini kabul edip geri döndüğüm de hemen o da kabul etmişti.Hesabın da gezinmeye başladığım da beğenilerinin ne kadar fazla olduğunu görünce şok geçirdim.

Son attığı fotoğraflarına like attım.Kkkkk

Önerilen kısmına baktığım da @Jeonjungkook kullanıcısını gördüm.Hesabına bastığım da 100K takipçisi vardı ve hesabı herkese açıktı.Taeyon'un ise 35K'ydı ve hesabı gizliydi.

Jungkook'un 25 tane gönderisi vardı ve son gönderisini ise geçen yıl atmıştı.Oha neredeyse bir yıldır hesabına fotoğraf atmamıştı.Fotoğraflar biraz eskiydi her bir fotoğraflar arasında 5-6 ay zaman farkı vardı.Anlaşılan hesabı hiç aktif kullanmıyordu.

Beğenmemeye dikkat ederek fotoğraflarını inceledikten sonra telefonu geri kapattım.Soojin..acaba onunla takipleşiyorlar mıydı? Bana ne ya!

Birden bildirim sesleri gelmeye başladı telefonumdan.Hızla elime aldığım da Taeyon bütün fotoğraflarımı beğeniyordu.Hadi ama bu ne hızdı?

•••

Y/n : Oppa!

Koşarak gidip Jin'e sarıldığım da oda sıkıca bana sarılmıştı.

Jin: Kız öleceğim nefes alamıyorum bırak.

Geri çekildiğim de Jisoo unniye bu sefer sıkıca sarıldım.

O sırada Taehyung da Jin ile tanışıyordu.

Y/n : Unnie ne kadar kalacaksınız?

Jisoo : İki gün bebeğim.

Y/n : Niye o kadar az ya?

İKİZ JEONLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin