Bölüm 15

2.8K 117 29
                                    


Tae : Kızım sen delirttin bugün beni.Allah belamı verseydi de aramasaydım.Kızın yanın da nasıl anlatırsın altıma işediğimi?

Tae araba da bana bağırırken yerime sinmiştim.
Buna kızması çok saçmaydı.Ne güzel gülmüştü işte kız.

Yn : Ya ne olacak tae-

Tae : Ne olacak mı? Tamam bende yarın Taeyon'un yanında on yaşında nasıl da altına kaçırdığını anlatacağım nasıl olur?

Yn : Ne! Özür dilerim tamam Tae lütfen söyleme böyle bir şey lütfen.

Tae : Sen söyledin bende söyleceğim beni hiçte alakadar etmez rezil olman.

Ağlama numarası yaptığım da bağırmaya başladım.

Yn : Yaaa Taeee hayır ama söyleyemezsin bunu be biricik kuzenine bunu yapamamazsın sen benim gibi vicdansız birisi değilsin.

Tae : Ağlamayı kes bu numaraları yemem artık.

Yn : Yaa söylecek misin gerçekten?

Tae : Evet.

Yn : Tamam ben de o zaman Joy'a bu videonu gösteririm.

Telefonumdan videoyu göstermem ile arabayı durdurdu.

Tae : Sana inanamıyorum yn.Bunu videoya mı almıştın.

Dayanamayıp gülmeye başladım.D-C oynarken Taehyung maymun taklidi yapıyordu.

Tae : İn arabadan ne halin varsa gör.Kurtlarda yesin seni umurumda değil.

Suratına baktığımda harbi ciddiydi.

Tae : İn yn!

Yn : Tamam iniyorum ama şey eve nasıl gideceğim?

Tae : Bunu Joy'a her bokumu anlatmadan önce düşünecektin.

Bir şey demeden indiğim de Tae basıp gitmişti.Yolun kenarın da öylece kala kalmıştım.Telefonumu çıkarttığım da çekmiyordu.

Korkuyla etrafa baktım.Tek tük araba geçiyordu ve çok pis korkmaya başlamıştım.Tae'nin arabası çoktan gözden kaybolmuştu.

Kenarda araba geçmesini bekledim.Bir yandan da telefon çeksin diye havaya kaldırıyordum.Beni görüp durmadan sekiz dokuz araba geçmişti.Artık daha da korkup ağlamaya başlamıştım.Taehyung beni nasıl burada bırakırdı ya?

Geçen arabanın önüne atlamam ile gözlerimi sıkıca yumdum.Arabanın ani frenle durmasıyla gözlerimi korkuyla açtım.Eğer bir araba durdurmasam burada sabaha kalmadan kemiklerim toplanırdı.Arabanın içinden çıkan adam kapüşonluydu ve yanıma geldiğin de göz göze geldik.

Arabanın içinden çıkan adam kapüşonluydu ve yanıma geldiğin de göz göze geldik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İKİZ JEONLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin