Bölüm 32

1.9K 71 46
                                    

Jungkook : Ahh yn ç-çok fenay-yım!

Jungkook'a sürtünmeyi kestiğim de gerçekten bununla bile kötüleştiğini fark ettim ve dudaklarını afiyetle öpmeye başladım.Dilini araya soktuğunda resmen dil savaşı yapmıştık.

Dudaklarımı çenesinden gezdirmeye başladım.Kulağının arkasına geldiğimde inledi.

Jk : Hassam noktalarımdan birisi.

Y/n : Kkk öğrendiğim iyi oldu fakat kookie sessiz olursan iyi edersin evde herkes uyuyor.

Jk : Sen üzerimde hoplarken ben nasıl sessiz kalabilirim? Ahh! Siktir.

Hopladığımı fark ettiğimde yerimde düz bir şekilde kaldım.Yavaş yavaş aşağıya inerek öperken Jungkook'un hırıltıları beni daha da hırslandırıyordu.

Jungkook : Bende seni yalvartmazsam adam değilim yn.

Korkmadım değil bebeğim.Göğüslerinin etrafını küçük küçük öpücük kondurmaya başladım.Jungkook ise derin derin nefesler alıyordu.
Göğüsünden aşağıya kayarak kaslarına dokunduğum da içim ürperdi.

Daha da aşağıya indiğim de deli düşüncelerim bunu yapacak mısın gerçekten yn diyordu..
Kalbim teklerken sertçe yutkundum.İstiyordum ama bugün değil.

Kaslarına da ıslak öpücükler kondurduğumda altımdaki sertlikle elim ayağım uyuştu.

Hissediyordum.Resmen şortumun altından baskısını aşırı hissediyordum.Kucağından indiğimde gözlerimi kaçırdım.

Y/n : Yeter bence bu kadar.

Jungkook öylece tavana bakarken gözlerim boxerına kaydığın da gözlerim fal taşı gibi açıldı.Küçü ceykey havalanmıştı.

Jungkook : B-banyo nerede y-yn?

Elimle gösterdiğimde koşarak banyoya girdi.Ah canım banyom! Kıkırdağım da kızlığımda hissettiğim sıcaklıkla derin derin nefes aldım.

Kaşlarım çatıldı,Jungkook çok erken gelmemiş miydi? Birde bana çabuk ıslanıyorsun demişti.

•••

Tam iki gün daha geçmişti ve sonunda odamdan çıkmıştım.Annem ve babamla da aram çok az düzelmiş gibiydi.Cezayı abarttığı için babam benden özür dilemişti ve bende onlara bağırdığım için özür dilemiştim.

İki hafta sonra üniversite açılıyordu ve yeni bir yere gideceğim için heyecanlanıyordum.Hemde Jungkook ile aynı okuldaydık ve fakültelerimiz yan yanaydı.

Kapı çaldığın da Soobin yerinden kalkarak açmaya gitmişti.Onunla hala konuşamamıştım ve bulduğum ilk fırsatta konuşacaktım.

Joy'un ağlama seslerini duyunca kapıya yöneldim.

Joy : Y-yn evde mi?

Soobin : Evde de bu halin ne?

Joy içeri hıçkırıklarıyla girerken endişeyle yanına gittim.Sıkıca bana sarıldığın da bende ona sarıldım.Ne olmuştu bu kıza?

Geri çekildiğim de kızarmış ve çizikler olan boynuna baktım.

Y/n : Joy ne oldu sana böyle? Boynun-

Joy : Çok kötüyüm yn.Lütfen sadece bana sarıl.

Dediği gibi yapıp ona sıkıca sarıldım.Soobin de kapıyı kapatıp yanımıza gelmişti.Bana ne oldu der gibi kaş göz hareketleri yaparken 'bilmiyorum' diyerek ağzımı oynattım.

Joy üzerimden çekildiğinde elleriyle göz yaşlarını sildi.Merakla ona bakıyorduk.

Y/n : Hadi Joy gel oturalım.

İKİZ JEONLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin