Bölüm 43

1.4K 62 59
                                    

Okula geldiğim de herkes tabiki bana bakıp fısıldaşıyorlardı.Ana binaya girdiğim de sınıfıma doğru yol aldım.Dersin başlamasına beş dakika vardı.

İçeri tedirgince girdiğim de etrafa kısaca bakındım.Jojo ve Taeyon en önlerde oturuyorlardı ve onlarında gözleri kısaca bana dönüp tekrar kendi aralarından sohbete devam ettiler.

Arkalardan boş yer bulduğum da oturdum ve çantamdan not defterimi çıkardım.O sırada bir çocuk boş olan yanıma oturdu.Yüzüne bakmamıştım.

"Merhaba güzel bayan kkkk."

Tanıdık sesle hızla yanıma baktım.Bunun ne işi vardı burada? Jaeyon bana sırıtarak bakarken gözlerim sınıfa kaydı.Tüm sınıf bize piç smile atıyordu.

Y/n : Hay seni ben ne işin var lan burada?

Sessizce söylediğim şeyle kıkırdadı ve geriye yaslandı.

Jaeyon : Buraya geçiş yaptım.Sana bunu söylemeyi nasıl unuturum.

Y/n : Siktir git ben de bunu yedim.

Öğrenci kartımı gözüme sokana kadar gösterdiğin de şokla ona bakıyordum.

Y/n : Ulan bunu bana nasıl söylemezsin!

Şu an dışarıdan bakan bizi kavga ediyor sanabilirdi.Biraz sakinleşmeye çalıştım.

Şirince gülümseyip yanaklarımı sıktı.

Jaeyon : Valla o kadar şeyden sonra söylemeyi unutmuşum.

Y/n : Buraya benim için geçiş yapmadın herhalde? Ne ciddi misin?

Jaeyon : Kadere bak.Geçen yıl geçiş için başvurdum daha yeni onaylanmış.

Y/n : Biz şimdi seninle aynı okul ve aynı bölüm ve aynı sınıfta mı olacağız best friendim!?

Jaeyon bana eliyle sus yaparken etrafa bakındı.

Jaeyon : Herkes bizi sevgili sanıyor kızım sessiz konuşsana herkes duyacak!

Ay heyecan ve mutluluktan bayılmak üzereydim.Tanrı bana Jaeyon'u göndermişti cidden.Hem aynı anda kavga edip hemde güleceğim bir insan...

Ona sarılacağım sırada kendimi frenledim.

Hocamız içeri girdiğinde iki saatlik dersimiz başlamıştı.

•••

Jaeyon ile gülüşerek okuldan çıkıp okulun kafesine girdiğimizde tüm gülüşüm soldu.Yerimde öylece kalırken gözlerim yandığını hissettim.

Lia ve Jungkook bir birilerine sırnaşıyorlardı.Hemencecik şurada bağırarak ağlamak istedim.Onu unutmaya çalışırken asla yapamıyordum.

Dudaklarım titrerken kafeden çıkmak için hareketlendiğim sırada Jaeyon kolumdan tuttuğu gibi Jungkookların çapraz masasına oturduk.

Kulağıma eğildi.

Jaeyon : Yn kankim sakın üzüldüğünü belli etme.Ona inat gülücez kankim.

Jaeyon'a gülümsediğim de kolunu omuzuma atıp beni kendine çekti.Masaya gözüm kayıyordu ama bakmamaya çalışıyordum.Gergindim ve gevşemeye çalışmak istiyordum ama yapamıyordum.Bir odun gibiydim şu an!

Y/n : Çaktırmadan baksana şunlara ne yapıyorlar? Çaktırmadan salak çaktırmadan!

Jaeyon'un koluna cimcik atarken dişlerinin arasından tısladı.Ancak bu kadar belli edebilirdi baktığını.

Jaeyon : Etimi söktün Yn.

Y/n : Aishh ne yapıyolar?

Jaeyon : Of valla çok kötü bana bakıyor bu sıpa.Öleceğim amına koyayım genç yaşımda.

İKİZ JEONLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin