Bölüm 19

2.7K 100 44
                                    

3 gün sonra :

Lunaparkta yaşanan olaydan üç gün geçmişti.Hepsi benim için endişelenmiş ve neredeyse polise haber vereceklermiş ama Jungkook'un beni getirmesiyle hepsi çok sevinmişti.Jungkook tabi ballana ballana köpeklerle yaşadığım olayı anlatmıştı.

Hepsi bana gülmüştü.Çok korkunç bir an yaşamıştım ve gülmüşlerdi yazıklar olsun başka da bir şey demiyorum.

Kapının çalıp durmasıyla evde çalışanların olmadığı aklıma geldi.Koşarak aşağıya inip kapıyı sonuna kadar açtım.Ağzım 'O' şeklini alırken valizleriyle içeriye giren kuzenim Soobin'i gördüm.

Kapıyı kapatmamla kocaman gülümseyip kollarını iki yana açtı.

Soobin : Ben geldim Y/n'cim.Ne o çok sevinmemiş gibisin?

Ne işi vardı bunun burada ya? Hiçte sevmezdim..İsteme istemeye gidip sarıldım.

Y/n : Soobin hoş geldin.Ne işin var ki senin burada? Valizlerle falan?

Gözlüklerini havalı olmaya çalışarak çıkardığın da salona rahatça kendini attı.

Soobin : Yaz tatilim çok sıkıcı geçiyordu.Benim de senin gibi tatlılar ötesi bir kuzenim olduğu aklıma geldi ve dedim ki neden gelmemeyim zaten teyzem çağırıp duruyordu.Ve bum! Buradayım.

Karşısına oturduğum da gözlerimi kısarak ona baktım.

Y/n : Ah öylemi canım? İnsan bir haber verirdi değil mi?

Soobin : Teyzemin evinede izin alıp gelecek değildim y/n.

Sinirlerim iyice gerildiğin de çok merak ettiğim soruyu sordum.

Y/n : Kaç gün kalacaksın?

Soobin cıkcıkladığında bana ters ters baktı.

Soobin : Aaa ne kadar ayıp.Gelen misafire hiç sorulur mu öyle sorular Y/n'cim?

Y/n: Söylesene ya!

Soobin : Of Y/n. Teyzem istediğin kadar kal
dedi.Yani canım ne zaman gitmek isterse o zaman giderim.

Aman Tanrım! Bu bir felaketti.

Tanrım sen beni sevmiyorsun değil mi? O yüzden başıma bunları getiriyorsun? Soobin olmasaydı bari ya.

Soobin : Kkkkk üf y/n gören dr beni sevmiyorsun sanacak.

Sevmiyorum zaten.

Y/n : Misafir odasına geç sen.Yerleş hadi o zaman.

Soobin : Tamam!

Soobin yerleşmeye gittiğin de annemi aradım.

Annem : Ne oldu y/n'cim?

Yn: Anne Soobine söyle gitsin ya! Neden gel dedin buna of!

Annem : Sus y/n Duyacak çocuk.Ayıp ama bu yaptığın.

Yn: Sevmiyorum ya sevmiyorum! Ne işi var bizde.Birde istediğin kadar kal demişin! Nasıl dersin bunu ya?

İKİZ JEONLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin