Charlie

247 12 2
                                    

Me ogen brandt verschrikkelijk erg, Carlise kwam naar me toe en zij dat alles wel goed komt. Ik stond op en keek hem verbaasd aan en zij: "Carlise.. Dit komt niet goed het kan niet goed komen ook. Wat heb ik nu aan dit huis? .. Niks" Carlise gaf me een knuffel en zij: "Je hebt een huis vol met herineringen Bella.. Je moet het huis niet verkopem. Hou hem gewoon" Hij liet me los. Ik hoor iemand naar boven komen. Het was Edward, Alice,Jasper,Emmet en Rosalie. Ik voelden me hier niet goed bij. Ik wildde meer ruimte. Iedereen kijkt mij aan en vraag wat er is gebeurd en hoe en waar hij is.. Ik kijk verwardend om
Me heen. En renden naar beneden. Edward liep er achter aan. Ik zit op de aanrecht van de keuken. Ik zie Edward er aan komen lopen. Ik zij dat hij niet te dicht bij moest komen. Ik was boos en verdrietig. Van alles en nog wat. Edward knikte. En liep weg. Maar ik stond snel op en paktten zijn rechtten arm beet. En vroeg of hij derest uit huis wilden sturen. Hij kniktten en gaf me een knuffel. En liep naar boven. Ik keek rond en liep naar de woonkamer. Ik zag allemaal foto's van mij en Charlie. Alice en derest was vertrokken. Behalve Edward en Carlise. Ze liepen naar mij toe. Ik trilde helemaal. Omdat ik het foto zag van Charlie en mij. Carlise keek mij aan en zij: "Bella, Het komt goed, Niet met Charlie maar met jou gevoelens." Ik keek nog bozer en verwarrender naar hem. Ik deed mij handen door me haren en schudde en zij: "Dit kan niet!, Het mag niet!. Dit is te veel!," En de telefoon ging af, Maar ik dacht dat dit huis geen electriciteit meer had, Ik liep er naar toe. En pak hem op en zij: "Hallo?".. "Hallooo?" Edward liep naar mij toe en stond naast de telefoon te luisteren. En opeens hoor je door de telefoon: "Bella!?", Oohw gaat het?. Je spreekt nu met Renee. Je moet kalm blijven. Je moet ook niet hier heen komen. Voor je eigen veiligheid en dat geld ook voor derest.." Ik was al verwarend. Maar het werd steeds erger. En zij: "Mam?? Waar heb je het over?. Is daar iemand!?". Renee zegt: "Bella. Nee niet hier heen komen. BELLA. BEL..." En hoorden een geschreeuw en er werd toen daarna opgehangen.. Ik keek naar de telefoon en deed het weer aan me oor en zij: "Mam!?"..... En liet hem los. Edward keek me aan en zij: "Bella.. Wa.." En ik was al onderweg naar haar toe. Edward en Carlise achtervolgen mij. Ze wilden me tegen houden. Ik werd steeds zwakker en zwakker. Omdat Charlie dood is en er is iets met me moeder.. Ik zag iemand daar staan. Maar wil er langs gaan. Maar het was Edward. Hij hield me tegen. Ik was heel verdietig een viel op de grond. Maar Edward hield me overeind.. Ik wist het niet meer. Me telefoon ging af. Ik pakte me telefoon en nam op en zij: "MAM!? Gaat alles goed!" Het was me moeder niet aan de line. Het was heel onduidelijk wie dat was. Ik herkende het stem wel ergens van. Maar ik weet het niet meer. Ik gooide me telefoon tegen een boom aan en wilden verder gaan rennen, Maar dat kon niet. Edward deed zijn arm over me nek en zij: "Deze kant op Bella" ik zucht en liep met Carlise en Edward mee naar Charlie's huis. Ik deed de deur open en liep naar binnen. Maar ik rook bloed. ik nam een adem en ik proefden Mensenbloed. Ik werd helemaal gek, Ik liep snel naar boven. Het kwam uit de zolder. Ik liep stap voor stap naar de zolder. Maar Edward pakten me arm en zij: "Weet je het zeker?" Ik kniktte en liep verder naar de zolder. Ik stond in de zolder. Het geur kwam steeds dicht bijder. Het kwam uit een kast. Ik liep daar heen en deed hem heel voorzictig open. Ik zag opeens een hoofd er uit vallen. Ik keek wie het was. Het was Renee!, En daarna viel heel haar lichaam er uit. Ik schrok en viel naar achteren en schoof rustig naar achteren naar de trap, Maar Edward was al naar boven gekomen hij liep naar me toe en zij: "Bella?" Ik schrok alweer en keek achter me. Het was maar Edward. Hij hielp me overeind staan. Edward liep naar de kast. Ik stond meer dan 3 meter er vandaan. Edward keek naar mij en zij: "Renee.." Ik knik en zij: "Ja klopt.." Ik pakten een dekentje en deed hem over Renee. Ik liep naar beneden en was zo verwarrend dat ik bijna van de trap viel. Ik liep naar de woonkamer en ging zitten op de bank. Met me hoofd op me handen en me ellenboogen op me knieën. Het deed zo pijn. Omdat je ouders weg zijn.. Nu bedenk ik dat het enigste Familie is die ik ken.. Ja en Phil maar die is al gevlucht heb ik het gevoel.. Edward liep naar beneden. en zij: "Bella.. Je ouders.. zijn dood.." Ik stond op en liep heen en weer. Ik was nog steeds verwarrend en boos en verdrietig. Edward wilden me knuffel geven. Maar ik weigerden. Anders deed ik hem pijn. Het deed heel veel pijn... In een keer barst ik uit van me pijn en verdriet. ik kon het niet meer aan... al die herineringen.. Ik liep naar de keuken en pak benzine van me vader. En deed hem op tafel. Ik keek naar Edward en zij: "jij weet vast waar Charlie, is Wil je hem halen..." Edward kijk mij raar aan en knikt. Later had Edward, Charlie op de grond gezet. met een deken over zich heen. Carlise wist niet of hij dit wilden zien dus is maar weg gegaan. Ik pak de benzine en gooide het over Charlie heen en ben ook naar Renee geweest en heb het ook bij haar gedaan. ik keek in de woonkamer rond. Edward keek mij aan en zij: "Bella... we kunnen het ook anders oplossen.." Ik was heel verdietig en verwarrend nog steeds. Ik was mezelf kwijt.. ik pakte de lucifers. en deed er eentje aan. Edward keek mij bezorgd aan en zij: "Bella..." En het was te laat ik gooide de lucifers op de benzine die er lag. Ik liep naar buiten. En Edward liep achter me aan. heel de huis is na 3 seconden ontploft...

Breaking dawn part 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu