Vlekken

301 20 0
                                    

We waren binnen Jacob's garage.., Ik keek heel goed rond, Ik was blij dat ik dit zag. Ik dacht gelijk aan vroeger. Aan de mooie tijden die ik heb mee gemaakt had met jacob. En nu.. Nu ben ik een vampier en heb met een romantische man genaamd "Eward" en een prachtige kind genaamd "Renesmee". Jacob keek naar mij en mistte ook de tijden van vroeger, hij zij " Ik wou dat ik alles kon terug zetten.." Ik draaide me om en zij "Dat kan helaas niet jake. We zullen maar zo verder moeten leven.." Jacob zij "Ja klopt, Jij bent getrouwd heb een HELE LIEVE MAN! En een prachtig kind. Jij hebt een goed leven. Ik moet dag en nacht dit gebied beschermen met seth & leah, Ik heb niemand ik ben NIET getrouwd.." Ik keek hem spijtig aan en zij "Ooh jake, Je hebt teminste vrienden die je beschauwd als familie, Zoals Renesmee,leah,seth,billy,charlie,ik, Wij staan voor je klaar dat weet je Jake.." Zij ik alweer spijtig.. Opeens hoordde ik een geluid, Niet zo maar een geluid, Maar een piep, Een hele hoge piep ik werd gek van dat piep ik bleef voor me uit staren en na de rand schreeuwde ik het uit ik kon er niet meer tegen ik viel langzaam op me knieën en met me handen op me oren het deed zo pijn. Jacob schrok en liep zo snel mogelijk naar mij toe en zij "Bellaa! Wat is er? BELLA praat alsjeblieft, Bella moet ik naar Edward bellen!?" Ik keek Jacob aan en zwijgde met me hand van dat hij niet moest helpen of bellen.. Maar het was al te laat ik voelde een stevige knuffel en ik hoordde een vaage stem het beeld werd steeds zwarter en zwarter, Het laatste zin wat ik hoorde was " BELLAA gaat alles goed? Hoor je me nog wel? Blijf mij stem horen! Blijf wakker niet weggaan BELLA alsjeblieft zeg wat!" Ik probeerde te kijken wie dat was tot dat ik hoordde "M'n liefste" Toen wist ik gelijk al dat het Edward was.. M'n oogleden werden steeds zwaarder en zwaarder het leek wel of ik moe was. Maar dat is helemaal niet zo ik zag witte vlekken, Dat witte vlekken vormden wat, het werd een beeld, Een wit beeld. Het leekt wel een droom.., Ik zag de vulturi naar me toe lopen en Aro nam een hele grote stap naar voren en zij " Isabella.. Wat leuk!, Lang niet gezien.. Ik wil graag zeggen dat iemand van jullie cullens word meegenomen.. En ik wil dat jou laten weten. Het is.." Toen werd ik wakker geschud. Ik hoorde een zachtte stem die zij "Bella bella je bent d'r je liet me schrikken mijn liefste" Hij gaf me een kus op me voorhoofd. Ik dacht terug van wat aro zij en ging recht op zitten. Ik deed mijn rechtte hand op me voor hoofd en dacht goed na. Ik was boos, Omdat Edward mij heeft wakker gemaakt.. Het laatste wat Aro had gezegd was " Het is.." Ik keek naar Edward verwarrend aan en zij " We moeten voorbereiden"

Breaking dawn part 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu