P.o.v Edward
Ik keek Aro aan, En schreeuwde "NIET DOEN!". maar het was te laat. Ik keek Renesmee aan. En ik ren naar haar toe. Ze moest huilen, Ik keek haar mooie ogen aan en denk gelijk aan Bella. Ik keek achter me om. En zag Aro lachen, En Bella?, Bella zag ik op de grond. Bloedde. Ik zag al die koppen van De Vulturi gericht naar die bloed. Maar dat kon ik ze niet toestaan. Ik keek Carlise aan en wees toen naar Bella. Hij pakt Bella op en ren zo snel mogelijk weg naar zijn huis, Ik keek derest van mij groep aan en we keken allemaal elkaar aan, We konnen dit niet geloven, Rosalie keek naar Renesmee aan. en kon niet geloven dat zij geen moeder meer had. Als ze kon huilen. Deed ze dat. Ik hoor te veel gedachtend. Van iedereen. Iedereen was in shock. Ik ook, Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik liep weg samen met Renesmee in me hand, Richting Carlise. Jacob was woedend. Hij keek hoe wij in shock weg liepen. Hij werd boos en keek Aro aan, Hij probeerde zijn woedde in te houden. Hij pakt een stoen en gooit het op de grond, Aro keek hem aan, Alsof het hem niks kon schelen. Ik keek achter me om en riep Jacob "Jacob!" Jacob liep heen en weer, Met zijn handen op zijn hoofd en kon het niet weerstaan, Hij keek naar het grote raam, En toen naar het gordijnen, Ik keek hem scherp aan en zij: "JACOB, STOP!" Maar hij trok het gordijn van het raam, Het velle zon richtte op de Vulturi en ons. Er liepen mensen buiten. Die zagen oppeens ons glinsteren. De vulturi schrikt, En pakte hun capé zo snel mogelijk, Jacob pakt die stoel van de grond en brak een poot er van af, En gooide het door het raam. heel die raam brak in stukken. Die mensen wisten niet wat er aan de hand was, Hun denken dat dit een museum is. Maar dat is het niet. Jacob springt naar buiten en pakt een mens. En duw diegene naar binnen, In die stukjes glasscherven. Ze schreeuwt die mensen buiten zijn geschrokken ik riep Jacob nog een keer. Maar hij negeert me. Jacob keek die vrouw aan en zij: "Het spijt me, Maar dit is waar jullie in wonen. laat het me jou maar showen" Hij keek naar buiten naar die mensen die bang zijn en zij: "MENSEN, DIT IS WAAR JULLIE IN WONEN. LAAT IK MAAR ZEGGEN. JULLIE WONEN IN EEN DORP MET STELLETJE VAMPIEREN, DIT IS GEEN GRAP. EN DIT IS GEEN MUSEUM!" Zij hij schreeuwend en huilend tegelijkentijd. Ik riep Jacob nog een keer. En zij: "Jacob, Je weet niet wat je aan het doen bent!" Probeer ik rustig te zeggen. Jacob keek die mensen aan en zij: "ZIEN JULLIE DIE STELLETJE VAMPIEREN IN CAPÉ, DAT ZIJN VAMPIEREN, Ik maak geen grap.. Ik laat het jullie allemaal zien!" Hij pakt een stuk glasscherf en loop naar die vrouw en maak een snee in haar arm. Ik keek hem aan en toen naar Jasper, Hij werd gek, Maar Alice en Emmet houden hem tegen, Renesmee wordt bang. Ik keek Jacob aan en riep: "JACOB, NEE!" Maar hij deed het en keek naar De Vulturi. Aro lacht en klapt en zij: "Dit is je plan?, Niemand wordt daarvan wild!" Zij hij gespannen. Jacob lacht en keek naar Alec en zij: "Ooh nee johh?" Alec rent naar die vrouw en zuig haar helemaal leeg. Jacob schrok en nam heel veel stappen naar achteren en zij: "Dit is waar jullie tussen leven!" Alec is nog steeds bezig, Jacob rent naar Alec toe en trok zijn capé weg. Hij glinsterd in zon. Alec schrok en stond op en paktte Jacob bij zijn keel en zij: "HAHAHA, Is dit het?, Door ons bloed te laten drinken?" Jane keek naar die mensen en zag iemand politie bellen. Maar jane ren daar heen en deed haar gave op die man, Die man schreeuwde heel hard. In die tussen tijd. Zij jane: "Gezellig we hebben bezoek.. Kom maar binnen. Dit keer is het gratis" Zij ze met haar doodde blik.
P.o.v Carlise
Ik ren naar huis en leg Bella op de bank. Ik pak de zuurstof er bij en doe het op haar neus en mond, Ik zet plakkertjes op haar buik en bij haar hart, Ik probeer zo veel mogelijk. Ik keek naar haar hartslag ik hoor niks. Ik pak me gif en spuit het in haar. Ik weet niet meer wat ik moet doen, Ik doe alles zo snel mogelijk. Ik keek naar het mini tv hoe haar hartslag er uit ziet "_________" Nog steeds niks zie ik. Ik beet in haar nek voor meer gif. En toen zag ik dit op het tv "_/\_/\_/\_/\" haar hart klopt ik keek raar, Maar het kloptte steeds sneller en sneller "_/\/\/\/\_" Ze bewoog, Het leek alsof er een geest ik haar kwam. En toen stoptte haar hartslag "__________"
P.o.v Edward
Ik keek Jacob aan en riep hem. hij knikt en ren naar ons toe. We lieten de puin bij hun. Ze mogen alles oplossen. We waren buiten het huis van De Vulturi ik laat Renesmee los en liep naar Jacob, Ik sloeg hem naar op zijn gezicht en zij: "Wat was dat!" Jacob deed zijn hand langs zijn neus en zag bloed en zij: "Dat zag je BLOEDZUIGER, Als jullie niks doen!, Dan doe ik het!" En duwde me naar achter en liep langs mij. Renesmee pakt een zakdoekje uit haar jaszak en gaf het aan Jacob. Iedereen liep naar alvast. Ik stond nog voor De Vulturi. Ik hoor Renesmee roepen: "Pap!, Kom je?" Ik knik en liep naar ze toe.
P.o.v Carlise
Ik doe alles wat ik kan, En toen oppeens hoorde ik iemand binnen komen. Ik wist niet wie het was, Het was een raar geur. Ik liep verder en zag een arm liggen op de grond. Ik keek raar en liep verder. Het was geen mens maar een vampier. Ik zag steeds stukken lichaam delen. Nu zie ik een been. En het leidde me naar een kast. Ik deed het kast deur open en schrok, Wat ik zag. Het was een....
JE LEEST
Breaking dawn part 3
FanfictionVervolg van breaking dawn part 2 P.o.v Bella Ik wist niet wat het wit licht was. Mensen zeggen dat als je vampier ben. Slechten gevolgen hebt. Dat je naar de hell gaat. Omdat je een vampier bent of omdat je mensenbloed drinkt.. Maar ik ben anders ik...