Tijd

259 18 3
                                    

P.o.v Bella

Ik keek recht voor me ik zag iedereen op de bank gezellig kletsen. Behalve Rosalie die zat daar alsof dit haar laatste dag is dat ze nog leeft als vampier. Ik keek naar Enmet en wees naar Rosalie. Emmet knikte en liep naar Rosalie en vroeg of ze een rondje wou wandelen, Ik zag dat Rosalie knikte en op stond. Later kwam ik tussen Alice en Renesmee te zitten. Alice die bleef maar praten over kleren en schoenen.. Even later stoptte Alice in een keer met praten en keek recht voor zich uit, Jasper ren naar haar toe en ging op zijn knieën voor haar zitten. En zij: "Alice wat zie je?" Zij hij bezorgd. Alice reageerde nog niet. Alice stond in een keer op en zij: "B Bella, Je hebt het gif van Aro in je.. En ook die van Edward!" Ik keek haar aan en zij: "Ja, Dat klopt is dat erg dan?" Alice keek mij aan en zij niks, Carlise kwam naar beneden en zij: "Bella wil je effe mee komen?" Zij hij schrokkend. Ik knikte en liep mee. We waren boven, In zijn soort van kantoor. Hij pakt zijn scanner. En mijn arm en ging er over heen met zijn scanner. Ik keek hem raar aan en zij: "Carlise, Ik voel me goed. Ik voel geen pijn. Waar voor is dit?" Carlise keek naar de uitslag en schrok. Hij keek mij aan en zij: "Bella.. Je hebt soort van een lijn met Aro, Al gaat Aro dood dan ga jij ook dood" Ik keek hem onrustig aan en zij: "Ja. Maar ik heb ook Edward's bloed in me. Geld het dan ook voor hem als Aro dood is en dan ga ik ook dood gaat Edward dan ook... Dood..?" Carlise keek mij aan en zij: "Nee, Het heeft met de vulturi te maken. De Cullens hebben er niks mee te maken. Edward gaat niet dood." ik was opgelucht. Edward komt binnen stormen en zij: "WAT!?, Dus bestaat er ook al een soort van lijn!, Carlise er moet een oplossing zijn om Bella te helpen.." Ik stond op en zij: "Edward komt goed dat geld ook voor mij als het goed is, Al ga ik dood dan gaat hij ook dood." Alice kwam stormend naar binnen en zij: "Jongens we hebben een probleem!," Ik liep naar Alice toe en zij: "Wat is er Alice?" Edward kwam ook en was ook onder shock. Alice kwam nog eens niet uit haar woorden. Edward keek haar en en gaf een knuffel en zij: "Alice?, is er iets met Rosalie?" Alice schudde en zij : "Nee.." Ik was geschrokken en renden naar beneden. Ik zag Renesmee gewoon rustig op de bank zitten tv kijken. Ik was opgelucht en liep naar boven. Maar in die tussen tijd dat ik de trap op liep. Bloedden ik uit me rechte zij, Ik viel langzaam naar beneden en riep: "Edward.." Edward kwam hier heen en zij: "Ja?" En was geschrokken hij liep naar mij toe en pak me op en leg me op de bank. En riep Carlise. Alice ogen brandden, Omdat ze moest janken, Maar dat gaat moeilijk zonder tranen. Terwijl Carlise bezig was. Was Edward. Alice aan het ondervragen. Ik zag Renesmee naast me staan zeggen: "Het komt wel goed mama.." Ze was aan het huilen ik wil haar tranen weg vegen. Maar dat lukt niet. Ik had zo veel pijn dat ik nauwlijks kon bewegen.

P.o.v Edward

"Alice?, Antwoord op me vraag. Wat heb je gezien en wat wou je zeggen tegen ons?" Alice keek mij schrokkend aan en zij: "E Edward... Aro.... Iss.. DOOD!" Ik schrok en nam een stap naar achteren.. Ik draaide me om en liep naar Bella, Ik pak haar pols en beet er in. Met al me kracht probeer ik me tanden er in te steken. Ik probeerde zoveel mogelijk me gif te geven.."

P.o.v Bella

Ik keek Edward en Renesmee aan en zij: "Het spijt me," ik pak Rensmee's hand en zij: " Ik blijf van je houden.." Ik pak ook Edward's hand en zij het zelfde... Ik kreeg tranen. Tranen van bloed. Ik wist dat het zo ver was. Ik zag het zwart beeld al steeds groter worden. Groter en groter. Het was voor bij. Mij leven zat er op. ik voelde steeds minder pijn.. Ik probeerde er tegen te vechten. Zodat ik verder met Renesmee en Edward kon leven, Maar opeens, zij Edward: "NEE!, WAAROM, NIET ALWEER. HET IS NU ECHT OVER!, Belss, Ik wil je terug.. Ik kan niet zonder je verder leven. Geen een dochter of zoon kan zonder zijn moeder verder leven.. Ik en Renesmee houden van je + Charlie en Sue en Derest. Maar ik en Renesmee houden het meest van je meer dan ooit.." En gaf een kus op me voorhoofd. De zwartte beeld werd langzaam kleiner en kleiner, Ik zag steeds meer en meer.. Ik zag Edward voor me hoofd hangen. Ik knipperde en zij: "Ben ik nou in de hemel of in de hell?" Edward lacht en gaf me een knuffel en een kus en zij: " In de hemel.. Bij ons Bella.. Je bent terug." Carlise was verbaasd. En dacht gelijk aan Aro. En zij: "Maar is Aro... Nou dood?" Edward knuffelde me nog steeds en zij: " We moeten zeker weten of hij dood is!" En liet me los en paktte zijn schoenen en zijn jas en deed de deur open. Ik stond snel op en rendde naar hem toe en stond voor hem. Ik zag bekant alles dubbel, Ik was zo licht in me hoofd. Dat ik wel op de grond kan vallen. Maar ik gaf Edward een knuffel en duwde hem naar binnen en zij: " Na- Ah niet alleen big guy" Edward keek mij bezorgd aan en zij: "Bella je bent nog niet 100% vampier.." Ik knikte en zij: "Natuurlijk wel. Edward" Kom we gaan. Ik trok me jas aan en schoenen en liep naar de auto. Ik zij tegen Edward dat ik ga rijen. Hij keek mij aan en zij: "NA-AH, ik rij wel" ik lach en zij: "Best.." Later waren we bij de Vulturi, We stappen uit en liepen naar de deur. Ik liep voor aan. Ik zag Alec en Jane.. Edward liep naar mij toe en deed zijn hand op me rechtte schouderd en zij: "Door lopen.." We waren in de zaal. Ik keek waar Aro was, Ik zag Opeens. Sulpicia.. Ik keek verbaasd en zij: "Je was toch... Dood?" Ze lacht en zij: "Wat zeggen we nou BELLA!, Vampieren ZIjn NIet TE VERTOUWEN!" Ik nam een stap naar voren. Maar werd tegen gehouden.. door Edward. Sulpicia kwam naar ons toe gelopen en zij: "Tijd voor een leuk spelletje...."

Breaking dawn part 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu