P.o.v Bella
Ik werd wakker, Ik zag heel wazig.. Ik weet nog eens niet waar ik ben. Ik stond rustig op. Maar ik hoor iemand hier heen lopen. Ik lig snel op de grond en doe alsof ik nog bewustloos was. Ik wist niet wie het was. Het kwam steeds dichtbijder en dichtbijder.. Het was Jane dat rook je, Ze riep Felix. Felix kwam hier heen en tilde me op en bracht me naar de groten zaal. Ik deed af en toe me ogen een klein beetje open om alles in de gaten te houden wat er zal gebeuren, Ik keek goed rond en ik herinerde me dat dit niet zo maar een huis is, Maar de huis van De vulturi. Ik raaktte in paniek maar ik deed nog steeds alsog ik bewustloos was. Ik werd op de grond neer gelegd en vast gemaakt aan de muur, Er werd een prik in me gestoken. Ik wist niet wat dat was, Na de rand was Jane en Felix weg, Ik deed me ogen open en keek wat dit was. Het nam bloed!. Ik probeerde het van me af te krijgen maar ik kom er niet bij, Ik schoptte met me voet naar voren om de ketting te breken, Het linker was los. Ik ruktte de prik uit me arm, En deed daarna me rechter los. Ik wreef over me polsen. En liep naar de deur. Ik deed hem rustig open, Ik keek of niemand er voor stond. En er was ook niemand gelukkig ik keek links en rechts om te kijken of niemand aan kwam lopen of rennen. Ik liep rustig naar de gang. en deed de deur rustig dicht, Ik liep rustig rond om te kijken of er iets ergs is gebeurd..
P.o.v Edward
Aro kwam naar me toe lopen. Ik keek heel onschuldig. Ik wist niet wat ik moest doen al kon ik huilen deed ik dat al. Hij deed zijn handen al bij me me hoofd. Ik keek hem aan en zij "Dus zo wil je het eindigen?, Door mij te doden en nooit meer terug te zien?, " Zij ik boos en verdietig. Aro keek mij schrokkend aan en zij "Je mag kiezen Edward, Leven of dood? Maar al kies je voor leven hoor je wel bij ons.." Ik keek hem ongelovig en boos en verdietig aan en zij "Ik hoor wel bij jullie" Zij ik met veel pijn en verdriet.. Ik kreeg zo keep en werd begleid naar me kamer. Me nieuwe thuis.. Carlise en derest is vast al lang naar huis gegaan, Maar het is het beste dat ze maar denken dat ik dood ben.. En Renesmee... Die heeft gelukkig Jacob, Ik heb wel af en toe aan hem getwijfeld. Kon ik maar sorry zeggen tegen hem...
P.o.v Bella
Ik zag Aro.. Derest was er niet, Ik liep rustig naar hem toe en zij "Aro, Ik ben je spelletjes zat!" Aro stond op en stond opeens voor me en zij "oohh, Moppie, Tis al te laat, Edward is hier al geweest.." Ik keek hem boos aan en zij "Wat heb je gedaan Aro, WAT!?" Aro keek mij lachend aan en zij "Hij is al dood, mijn vriendin.." Ik keek hem nog bozer aan.. Ik kreeg tranen en ik was zo boos dat ik hem naar achteren heb geduwd, Maar het was niet zo ver als ik had verwacht. Ik keek naar me zelf. En was in de war.. Aro moest harder lachen en zij "Ooh moppie, Ben je al wat zwakker?" Ik keek hem aan en zij "Wat heb je gedaan!?" Aro zij "haha, Je bent te laat!.., dat prik zat langer dan dat je dacht!, haha" zij hij lachend en heel blij!. Ik hoor iemand hier heen lopen, Ik kon me ogen niet geloven het, Het was Edward!, Ik ren naar hem toe maar ik werd op een of ander manier gestopt, Edward keek op en hij zag mij, Hij lacht en zegt "Bella?, Ben je het echt?" Ik knik en zij "Ja!, Ik ben het" zij ik huilend en blij, Aro keek boos en riep jane en felix. Felix liep richting mij. En pak me goed vast zo dat ik niet naar Edward kon rennen of lopen, Jane die had Edward in haar macht, Ik kon het niet aan zien hoe hij zich pijn lijdt aan de krachten van Jane.. Aro liep naar mij toe en zij "Bella, je mag kiezen dood of leven?. Maarr al kies je voor leven, Hoor je bij ons voor eeuwig en altijd, En dood hoef ik niet uit te leggen hoop ik voor je..? Dus wat word het? Leven of dood?" Ik keek hem boos aan en zij "Loop naar de hell... Aro" Aro keek mij schrokkend aan en zij "Dat is dus duidelijk!, Dood.." Aro pakt mij hoofd vast en.. Edward hield hem tegen, ik beschermde hem met mij gave, en Edward zij "STOP!, Neem mij in plaats, Ik heb langer geleefd dan haar.." Ik keek hem boos en zij "Edward, stop nee, Ik doe het ik was zo stom om jou niet te bellen!" Edward keek mij bozer aan en zij "Bella, nee ik zeg dat het anders moet en dat is duidelijk!" Aro liet mij los en gooide mij naar de anderen kant, ik kwam hard tegen de muur van steen, ik had geluk dat ik niet bloedde, Edward keek mij schrokkend aan en zij "Bella!?, Gaat alles goed?" Ik keek hem aan en kniktte, Edward keek Aro boos en en zij "Je gaat er ZO AAN!" Maar Jane had hem te pakken. Ik probeerde Edward te helpen.. Maar het luktte niet, ik werd steeds zwakker en zwakker, Me ogen vielen steeds meer dichter, Ik zag Alec op me af lopen, Maar voor dat ik iets wilde doen zij ik nog een keer "Aro loop naar de hell..." Zij ik vermoeiend, Het werd steeds donkerder en donkerder, Ik zag ook bijna niks. Alles werd waziger en me ogen werden zwaarder... Ze vielen dicht..
P.o.v Edward
Ik zag Bella op de grond neer vallen ik wil haar helpen maar het kan niet!. Jane had me nog steeds in de macht.. Ik zag dat ze mee werd genomen naar een kamer.. Ik viel steeds meer op de grond.. Ik werd geslagen en werd bewustloos.... Na de rand werd ik af en toe wakker in die tussen tijd werd ik mee gesleept naar een kamer.. Me ogen gaan van open naar dicht, Open en dicht.. En toen.. Toen vielen ze dicht....
JE LEEST
Breaking dawn part 3
FanfictionVervolg van breaking dawn part 2 P.o.v Bella Ik wist niet wat het wit licht was. Mensen zeggen dat als je vampier ben. Slechten gevolgen hebt. Dat je naar de hell gaat. Omdat je een vampier bent of omdat je mensenbloed drinkt.. Maar ik ben anders ik...