Ik keek hem bezorgd aan en zij:"Wat.." En ging rustig zitten. En keek hem aan en dacht gelijk terug aan vroeger, ik keek hem ongelovig aan en zij: "We moeten een plan hebben, Het kan niet zo". Edward zucht en liep naar mij toe en ging naast me zitten. Hij keek mij aan en zij: "Bella, Ik kan niks anders doen.. Ze verwachtte hem" Rosalie keek Edward aan en zij: "Wat als we... Vluchten?" Edward lacht en zij: "Nee, Dan verklaren ze ons als zwak" Ik schud me hoofd en zij: "Nee.. Nee juist niet. Dat mogen ze denken. Maar wij weten beter" Rosalie liet een wenkbrouw omhoog springen en zij: "Ja maar, Niet dat ik hem ga missen.. Die Garrit En Die stinkwolf?" Ik keek Rosalie aan en zij: "Jacob.. Ik praat wel met hem, Als we weg gaan" Edward knikt en zij: "Ik ga naar Carlise en Esmee, En overleg met hun" Edward stond op en pakt zijn jas en trok zijn schoenen aan en pakt de auto sleutels en liep naar buiten naar zijn auto. Rosalie riep Edward en zij: "Zeg maar tegen Emmet dat ik hier langer blijf. En dat hij je met rust moet laten" Edward knikt en deed de deur dicht. Ik stond op en liep naar de openhaard. En keek toen naar de klok. Het was 20:00, ik keek naar buiten en het was bijna donker.. Ik vroeg me af waar Renesmee bleef. Ik wacht nog een half uur. Rosalie liep naar me toe en zij: "Ik ga even jagen" ik knik en ze liep weg. Ik had te veel gedachtens in me hoofd van vroeger, Ik pak me dagboek van vroeger uit de boekenkast. Er staat van alles en nog wat in...
[Lief Dagboek]
04-03-2010
Ik heb vandaag heel veel meegemaakt.. Te veel meegemaakt. Edward is vertrokken. Weg van mij. Hij heeft ook alles meegenomen wat ik van hem had gekregen. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan niks doen. Ik ben maar een zwak iemand. En ik heb het gevoel dat victoria nog leef. Dus me dood verwacht ik toch al, Maar ik heb ook ondekt dat z"Ik sloeg hem om.. Er was niks. Ik keek die dagboek raar aan er was gewoon een stuk weg gescheurd., Zou edward het toen ook gedaan hebben?" Nu wil ik juist weten hoe die verder gaat. Ik pak me telefoon en bel naar hem toe ik hoor zijn voicemail en hang gelijk op en belde nog een keer.. Ik hoor weer zijn voicemail. Ik keek naar de openhaard en besef dat ik erin ben getrapt. En gooide die dag boek in het openhaard. En pakt me jas en liep naar buiten. Maar toen stoptten ik halverwegen. Ik dacht aan Renesmee. Ik keek naar de grond en deed me hand op me voorhoofd en zij: "Shit" Ik hoor iemand hier heen lopen. Ik deed me hoofd langzaam omhoog. Alec rend op me af en duwt me tegen de muur aan van me huis. Hij rent naar me toe en pakt me bij me keel. Alec zij: "Dus waar blijft die Freak?" Ik keek hem aan en zij: "Weet niet!" Alec lacht en zij: "Oohw wist je het niet?" Ik keek hem raar aan en zij: "Wat wist ik niet!?" Alec lacht harder en zij: "Dat jou prins op het witte paard zich heeft opgegeven dat die Garrit niet kwam opdagen" ik keek hem boos aan en pakt zijn hand en brak hem, hij liet me los. Ik pak hem bij zijn nek en draai hem, Zodat hij voor even bewustloos kan blijven, Ik keek om me heen. Ik zag wazig, Ik hoor iemand: "Mama" Roepen, Ik zag Renesmee. Ik liep naar haar toe, Maar het leek wel of ik dronken was. Het leek wel alsof ik in een draaimolen zit. Rensmee riep steeds: "Mama" maar dat werd steeds langzamer gezegd en het werd ook steeds zachter gezegd. Ik hoor een piep en viel op de grond...
P.o.v Renesmee
Ik keek me moeder aan en ik schreeuwde heel hard.. Ik zocht haar mobiel in haar jas en tik de nummer in van Jacob. Dat is ook de enigste nummer die ik ken.. Ik zij tegen Jacob dat hij moest opschieten en dat het voor mij huis is. Hij hangt op. Ik keek naar me moeder en zag bloedneus. Ik keek haar raar aan. Ik pak een tisseu uit me rugzak en maakte het schoon. Maar me hard begon steeds sneller te kloppen..
P.o.v Bella
Ik zie beelden. Het lijkt wel alsof ik bij de vulturi nu zit, Ik zie Edward daar staan. Ik riep keihard: "NEE" Maar hij hoord me niet.. Ik liep naar hem toe en zij: "Edward niet doen!" Maar hij hoort mij niet en liep langs mij voorbij. Ik draai om en kon niks zeggen.. Ik hoor hun niet praten. Maar ik zie Aro wel lachen, En edward heel onschuldig kijken.. Ik wist al wat dat bedoelde, Hij moet dood.. Ik schrok en viel op me knieën en ik hoorde: "Bella!.. BELLA!" Steeds harder en harder.. Ik schreeuwde en jankte...
P.o.v Jacob
"BELLA!, Wordt wakker!" Ze is aan het schreeuwen, En moet huilen maar die tranen zijn niet normaal ze huilt bloedt. Renesmee schrokt en riep: "MAMA!, NIET WEG GAAN!" Ze begon ook te huilen. Bella schrok schreeuwend wakker. Ik was opgelucht en pak haar vast en gaf haar een knuffel en zij: "Laat mij nooit zo hard schrikken Bella.." Bella knikt en zij bezorg: "Edward!, Hij is bij De Vulturi. Ze stond op en pakt haar auto en start hem. Ze keek me aan en zij: "Jacob ik vertrouw je.. Bescherm Renesmee goed.. En laat haar nooit meer los tot dat ik thuis ben." En ze keek me spijtig aan en ik begreep al wat ze bedoelde... •Zelfs als hun dood zijn• En ze vertrok.
P.o.v Bella
Ik keek ik de spiegel van de auto en zag bloed en veeg het af met een doekje. Terwijl ik rij. Toen ik klaar was met dat bloed weg vegen. gaf ik vol op gas ik rij nu 240 km p/u Ik heb de snelste auto gepakt zodat ik sneller daar kan zijn. Ik ben er bijna ik zag het gebouw, Ik had niet zo veel tijd om dit auto te parkeren terwijl ik haast heb... Ik gaf nog harder gas van 240 km p/u naar 250 van 250 naar 260 tot 300 km p/u en ging door het muur heen van het gebouw.... Ik keek rond.. Ik zag De Vulturi hier staan. Ik stap uit de auto en deed heel hard de deur dicht. Ik liep naar Aro en zij: "Waar.. Is.. HIJ!?" Aro keek naar me auto en zij: "Ik weet wel hoe ik het Show spectaculairder kan maken.. Hij riep felix en zij iets, Ik weet niet wat hij zegt. Hij komt met olie aan gelopen en deed het over die auto. Ik keek hem boos aan en ren naar hem toe. Maar wordt tegen gehouden en vast gezet aan een paal met een ketting, Ik probeer me los te trekken maar het lukt me niet. Ik zie felix lucifers pakken. Ik keek Aro aan en zij: "Waar is Edward!" En JAMES die moet dood!, Dit is niet eerlijk!" Aro lacht en keek me gemeen aan en zij: "En dit was niet het afspraak.. Bella!" En hij liep weg. Felix gooid 2 lucifers op de auto. En rend weg. Ik probeer me los te maken en riep Edward tegelijkentijd.. Ik zie Edward lopen. Heel zwak en honger. Ik roep hem: "EDWARD!, HIER!" Edward keek overal en nergens en zij: "Wat?" Hij liep ook alsof hij dronken was. Maar het was te laat het auto is ontploft...
JE LEEST
Breaking dawn part 3
FanfictionVervolg van breaking dawn part 2 P.o.v Bella Ik wist niet wat het wit licht was. Mensen zeggen dat als je vampier ben. Slechten gevolgen hebt. Dat je naar de hell gaat. Omdat je een vampier bent of omdat je mensenbloed drinkt.. Maar ik ben anders ik...