Deal

201 9 1
                                    

P.o.v Bella

Ik keek Aro heel goed in zijn ogen en het was Edward.., Ik keek Aro boos aan en zij: "Dit kunt u mij niet aandoen..., Ben al 2 mensen verloren!" Aro keek mij aan en lacht en zij: "Dan vermoord je James niet!" Ik keek naar de grond en hield me kwaadheid in me.. Het was even stil en opeens hoor je Edward zeggen: "Ik ken wel iemand die het plaats van James kan vervangen" Aro keek Edward opgewonden aan en zij: "Vertel, Vertel me wie Edward" Hij liep naar mij toe en keek me schuldig aan, En zij: "...Garret." Ik schrok en keek hem raar en en zij: "Wat?, Garret?" Aro was verrast en zij: "Ahh die ken ik, De Denali's, Oké ik ga er mee akkoord" Edward keek hem serieus aan en zij: "We hebben dus een deal?" Aro keek ons aan en knikt en zij: "Jullie verzorgen hier er echt voor. Ik heb geen zin in grapjes. En jullie weten wat wij doen als we ik de maling worden gehouden!" Aro keek naar mij toe en toen naar Bella, Edward zij: "Ja, Ik begrijp het" Ik keek hem verwarrend aan en zij: "Wat gebeurd er dan?" Edward keek mij aan en zij: "Vertel ik je zo Bels" ik keek hem aan en knikte. Aro keek ons lachend aan en zij: "Dag mij jeugdvrienden" En we liepen toen weg

Even later waren we thuis. Renesmee was nog bij Jacob. Edward zat op de bank, We waren met z'n tweeën. Ik liep voor hem heen en weer en zij: "Je hebt nu alle tijd om te vertellen wat er gaat gebeuren als je het niet doet, Wat je met hem had afgesproken" Edward keek naar beneden en zij: "Je weet toch wat 18 Jaar geleden is gebeurd?" Ik liep nog steeds een en weer, En toen besefte ik het en liep steeds langzamer en stoptte met heen en weer lopen en zij: "Ja.... Je wou toen zelfmoord plegen" Hij zucht en keek mij aan en zij: "Ja, Maar dan doe ik het zelf niet... Maar hun en niks kan het stoppen. Zoals jij dat deed.." Ik keek hem verwarrend aan en zij: "Wat nou als hij dat niet wilt doen!, Zo van "Hey garret lang niet gezien. Maar ik heb een vraagje, Kan je alsjeblieft toevoegen aan De Vulturi voor ons veiligheid?, Dankje" Neee was het maar zo makkelijk.." Edward lacht en staat op en zij: "Bella maak je maar geen druk.., Emmet kent hem goed. Dus het komt goed" Ik keek hem serieus aan en zij: "Oke laten we er rustig op bidden" Ik deed me ogen dicht en deed een oog open en ik zag Edward kijken naar mij en zij: "Bella we zijn vampieren God mag ons niet meer.." Hij lacht en gaf me een knuffel en zij: "Ik regel zo dat Emmet hem gaat uitnodigen voor een bezoekje" Ik knik en liet hem los en deed mij rechtte hand op zijn linkerschouder en zij: "Maak me trots grootte vriend!" Edward pakt me hand en zij: "Dat doe ik kleine vriendin!" Ik lach en hoor Renesmee binnen komen ik keek naar de deur en zij: "Hey Renesmee alles goed?" Renesmee liep boos naar de bank toe en deed haar schoenen uit en gooide die door de woonkamer en haar jas gooide ze op de grond, Ik keek raar en zij: "Renesmee gaat alles goed?" Renesmee keek mij boos aan en zij: "Waarom zijn somigen mensen zo iritand!?" Ik ging naast haar zitten en Edward staat achter Renesmee en zij: "Deed iemand je pijn lieffie?" Renesmee keek Edward aan en keek weer terug en deed haar armen over elkaar heen en zij: "Ik was naar school gegaan en er was zo jongen die vindt ik heel iritand heel heel heel erg iritand!" Ik pak haar hand en zij: "Wat doet die jongen dan?" Renesmee keek mij aan en zij: "Hij geeft steeds bloemen en ik zeg steeds van dat ik ze niet wil maar hij gaat door en er zit steeds een kaart er bij met allemaal stomme letters er op!" Ik keek naar haar tas en liep naar haar tas toe en maak hem open, Edward ging naast haar zitten. Ik zag een bosje bloemen in haar tas met een kaart er bij, Ik maak die kaart open en er staan "Lieve Renesmee, Ik wil grag een keer met jou afspreke grotjes: David❤️" Ik keek raar naar die kaart en ik lach, Edward vraagt wat er aan de hand is, Ik keek naar Renesmee en zij: "Nee johh gekkie, Iemand vindt je leuk en hij is ook slecht in schrijven van daar die raare letters Renesmee" Renesmee keek mij opgewonden aan en zij: "Maar mama...mag ik wel verkering nu?" Ik keek haar serieus aan en zij: "je bent nu 9 jaar, Het kan wel zolang je maar geen slechtte dingen doe waarvan je weet dat dat niet mag" Renesmee keek blij en rende op me af en gaf me een knuffel, En pakt haar jas en trok haar schoenen aan en rende naar de deur. Maar ik hield haar snel tegen en zij: "Hó Dame waar ga jij nou weer heen?" Renesmee keek mij helemaal blij aan en zij: "Ik ga nu naar David" Ik keek haar verbaasd aan en zij: "Oké, Maar je weet voor 16:00 thuis zijn, Hier heb je een telefoon om ons te bellen als er iets is." Ik ging op me knieën en gaf haar een knuffel, Ik stond op en ik zag Renesmee blij naar buiten rennen en zij: "Wees voorzichtig!" Reneemee keek achter zich om en knikte, Maar op dat moment valt ze bijna op de grond. Ik schrok en moest daarna lachen. Ik doe de deur dicht en loop naar de woonkamer en ploft op de bank. Edward kwam er ook aan en plofte ook op de bank, Hij keek mij aan en zij: "Zeg Bella?, Doe is even je gedachten open.." Ik keek hem aan en zij: "Waarom zou ik?" Edward lacht en zij: "Omdat ik Edward ben, Toevallig ook jou man?" Ik lach schijnheilig en zij: "haha, Omdat jij Edward ben?" Edward keek mij lief aan en zij: "Ja en dat klopt" Zij hij met veel trots. Ik hoor iemand komen aan lopen en kloppen op de deur, Ik sta op en hoor Edward zeggen: "Ooh het is Emmet maar" ik liep naar de deur en deed hem open. Emmet komt boos binnen en pakt Edward bij zijn keel en zij: "Waarom ga JIJ GERRET HIER BIJ HALEN!?" Ik pak Emmet bij zijn schouder en zij: "Emmet we kunnen het ook op een ander manier uit praten.." Emmet was zo boos, Dat hij mij hand pakt en naar achteren duwde. Rosalie komt geschrokken binnen en zij: "EMMET!, laat Edward los!" Emmet liet Edward niet los. Rosalie liep naar Emmet toe en deed haar hand op zijn wang en zij: "Emmet laat Edward los.. Dit is niet goed wat je doet" Edward keek boos naar Emmet en zij: "Emmet... L L o s" Emmet was boos en keek Edward aan en zij: "SHUT....UP!, EDWARD!.." En gooi hem naar de anderen kant. Ik stond op en ren naar Edward.. Rosalie keek Emmet boos aan en zij: "Jij zij voor dat je weg ging, Dat je het wou oplossen!, Dit noem ik niet oplossen Emmet!" Emmet knikt en gaf Rosalie een knuffel en zij in haar oor: "Roos dat is mij manier van oplossen.." Rosalie trok zich los en zij: "Emmet verander dan je oplos manier dit is echt niet oplossen!!" Emmet knikt en zij: "Hou ook van jou Rosalie" en gaf haar een kus op haar wang en liep naar Edward. Ik stond op en zij: "Emmet begin nu niet weer.. Emmet schud zijn hoofd en zij: "Nee, Maar Garret wordt hem niet, Je weet wat de gevolgen zijn van iets wat van mij is en vooral, als het om MIJN vrienden gaat" en hij liep weg. Ik keek naar Edward en zij: "En nu!?" Edward stond op en zij: "Dat weet ik niet.."

Breaking dawn part 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu