P.o.v Bella
Het was James!. Ik stond op en liep voorzichtig naar voren. James lacht en zij: "Ohh Bella, lang niet gezien? nog steeds bang voor me?" Ik keek hem ongelovig aan en zij: "Ik bang? voor jou?, niet meer. Ben niet meer de ouwe Bella" James knikt en zeg: "Zo zo, maar je word waarschijnlijk wel rustig de ouwe Bella" Ik keek hem raar aan en zeg:" Wat bedoel je?, word weer de ouwe Bella" hij kwam dichtbijder en zij: "Voel je niks? hoor je niks?" ik keek hem raar aan en zij:"Nee ik weet niet wat je bedoeld.."James lacht en wees naar mij hart en zij:" Je hart klopt.. En er stroomt bloed door je aders" ik knik en zeg:" Dat zeg je om mij bang te maken zeker?" James kwam dichtbijder en zeg:" Je word langzaam bang van mij dat weet ik zeker, omdat ik steeds de waarheid verteld" ik pak hem bij zijn keel en zeg:" Ga weg!, dit is allemaal onzin wat je verteld!" James keek me boos aan en zeg:" Dus je wilt het zo spelen!?" Ik keek langzaam hem bang aan en liet hem los. Hij lacht harder en harder en zeg:" Was dat het?, Na al die jaren wilde je me vermoorden en dit is hoe je het wilt?" Ik keek verwarrend en zeg: "Het kan niet" ik doe mij handen op mij hoofd en schud hem heen en weer en zeg: "Ik ga je vermoorden, je hebt gelijk. Dit is WAT je verdient!" Ik wilde hem naar achteren duwen.. Maar dat lukte niet. Hij stond gewoon stil. Hij lacht en zegt: "Waar wacht je op?, DOE HET!" Ik keek mezelf raar aan en zeg: "Wat is dit?" James klapt en stak daarna zijn wijsvinger omhoog en zeg: "1, omdat jullie mij hebben vermoord" Ik keek hem raar aan.. Hij pakt me bij mij nek en schopte met zijn knie in me buik. Ik lach met veel pijn en zeg: "Is dit alles?" James schud zijn hoofd en loopt rondjes om me en zegt: "2, omdat jullie Victoria hebben gedood" hij pakt me weer bij me nek en schopte met zijn knie weer in me buik en duwde me naar achteren. Terwijl ik hoest komt er bloed uit, ik keek naar me hand en schrok dit keer. Het was GEEN grap. James gaat door waarmee hij bezig is en zegt:" 3, omdat je me bij De volturi wilde vermoorden" Hij schopte me weer in me buik en daarna tilde hij me op en zij:" Wil je me nog een keer vermoorden?, Dan ga ik gezellig bij je dochter op verzitten" En gooide me weer op de grond. Ik moest weer hoesten en er kwam weer bloedt uit me keel, ik probeer op te staan maar lukt niet. James doet keek naar me buik en zij: "Ik hoor meer dan 1 hart kloppen" Ik keek langzaam naar James en zeg: "Ga weg!, NU!" James lacht weer en zegt:" Wat een lastig kind ben jij ook, je durft het niet eens toe te geven.." Ik keek hem niet meer aan en probeerde op te staan. Na strijden tegen de pijn kon ik opstaan. Ik hoor me naam verder op. Ik hoor dat het Edward is samen met Jasper. Ik keek naar me hand die vol met bloed zat wat uit me keel kwam. En keek toen naar voren, James was weg.. Ik zag hem niet meer. Ik zie Jasper & Edward. Ik keek naar Jasper en toen naar Edward. Edward keek Jasper aan en zij: "Hou je gedeisd", Jasper nam 5 stappen naar achteren en knikt. Edward vroeg wat er aan de hand was en ik zij: "Uhmm, Ik wilde de boom inklimmen om te kijken waar... Resnesmee was ik zag haar niet meer, En toen viel ik uit de boom opeens. En toen bloedde ik.." Edward keek me raar aan en zij:"Oke, apart verhaal" Ik knikte en zij: "Kom we gaan naar huis. Edward knikt en zegt: "En vragen aan Carlise of hij wilt kijken" Ik schrok en zij: "Nee dat hoeft niet, en als het echt moet ga ik bij mij zelf" Edward dacht dat ik gek was. Hij liep alvast naar voren. Jasper keek mij ongelovig aan en zij:"Bella, Niet blijven liegen.." Ik keek Japer aan en zij fluisterend :"Shit.. Jasper het blijft tu...." Jasper doet zijn wijsvinger voor zijn mond en keek naar mij en knikte. Ik doe mij linker hand op mij rechte elleboog en knik. We liepen met z'n 3 naar huis, ik liep naar mij eigen huis, terwijl Edward samen met Jasper naar De Cullens gaan. Ik ben nu alleen thuis en denk steeds aan wat er is gebeurd, ik liep naar de openhaard en maakte een vuurtje, daarna liep ik naar me kamer en pak me zwarte jeans en me witte blouse uit me kleding kast, Daara ging ik richting de badkamer. Om me op te frissen van al dat gedoe, Ik vraag me af waar James nu al zal zijn en wat hij nu uitspookt. ik laat de water lopen in de badkuip. en doe wat badschuim er in. ik liep naar de spiegel en kam me haar in die tussen tijd, de badkuip is nu vol, Ik ga er in liggen en probeer me ontspannen tot dat ik iets hoorde in de woonkamer. Ik dacht dat het Renesee was of Edward. Ik zit te twijfelen want het kan ook een vreemdeling zijn. Dus heb voorgenomen om toch te roepen wie in mij huis zit: "Wie zit in me huis!?"....."Hallo?, Edward?..... Renesmee?". Ik hoor iemand bij de deur van de badkamer. De deurklinker gaat heen en weer. Maar die zit op slot, op een geven moment was diegene weg. Het was stil, doodstil.. Ik was klaar met douchen en kleed me om en borstel me haar weer even door. Ik doe de deur open van de badkamer en liep naar buiten ik nam een stap buiten het deur. Iemand pakte me bij me keel en duwde me tegen de muur, ik had niet meer zo snelle reactie vermogen. Me mobiel viel uit me handen. Ik probeerde me telefoon te pakken, Maar opeens zag ik een zwarte schoen op me telefoon staan en hem naar zich zelf verschuiven en pakte hem op. Ik keek naar diegene om te weten wie dat is, Het was weer James. Ik zat doodstil en zij: "Wat doe je in me huis?" James gaat op zijn knieën en zij: "Nou Bella, zal ik je dit vertellen, ik ben een jager. En jij leeft nog en dat wil ik niet. Daar kan ik NIET tegen, ik ben bij jou begonnen en moet het ook beindigen. Zo simpel is het" Me ogen werden steeds groter en zij: "J James.. Kijk het spijt me.., het spijt ons dat we jou hadden gedood. Maar we hadden geen ander keus.." James keek me boos aan en zij schreeuwen: "TUURLIJK HADDEN JULLIE EEN ANDER KEUS!, DOOR MIJ, MIJ DING AF TE MAKEN!...En dat ga ik ook nu doen." Hij pakt honkbalknuppel van Edward uit de kast en in die tussen tijd probeer ik op te staan en te vluchten. Maar had me vergist, Hij is een vampier + een jager. Dus hij was binnen 2 seconden terug en sloeg met die knuppel richting mij. Maar ik rolde aan de kant en stond zo snel mogelijk op en rende naar de kelder...
JE LEEST
Breaking dawn part 3
FanfictionVervolg van breaking dawn part 2 P.o.v Bella Ik wist niet wat het wit licht was. Mensen zeggen dat als je vampier ben. Slechten gevolgen hebt. Dat je naar de hell gaat. Omdat je een vampier bent of omdat je mensenbloed drinkt.. Maar ik ben anders ik...