Bloed?

405 19 0
                                    

P.o.v bella

Ik deed me ogen open. Ik voelde me zo duizelig en misselijk. Ik moest even nadenken hoe dit is gebeurd, maar dat kan ik even niet op dit moment. Ik keek een beetje rond of er iemand was. Niemand was er ik kon ook niet om hulp vragen. Maar ik besefte wel dat ik nog een jurk van alice aan heb. Maar ik heb er niet voor gekozen om een jurk van alice aan te doen. Het was eerder haar keus en haar beslissing. Ik rook iets. Niet zo maar iets maar iets dat me afleid. Het rook zo lekker. Ik deed me ogen wijder open. En keek weer rond. Maar ik zag niets. Ik dacht dat het bloed was wat ik rook. Maar uiteindelijk was het ook zo. Me arm bloedde!. Ik schrok ik wist niet wat ik moest doen!. Even later hoorde ik voetstappen richting mij lopen, Ik stond snel op en pakte een stok en ging achter een boom staan. Het kwam steeds dichtbijder en dichtbijder. Ik stond alvast klaar. Om te slaan richting op hem/haar gezicht, Al had ik een hart was die allang te keer gegaan. Hij/zij stopte even en rook heel diep. Ik bleef kalm. En hij/zij zij: "Ik weet dat je hier ben mensje. Kom nou maar meisje, Het doet geen pijn, je bent een kei, Dus kom nu maar naar voren, met je pijn." Zij hij/zij. Ik bleef achter staan. Maar ik besefte iets toen hij dat zijde... Me moeder renee zij dat ook vaak toen ik pijn had. Ik durfe nooit naar me moeder te gaan. Zij doet altijd dat spul die altijd prikt op me wond. Maar hij bleef dat herhalen en heeft "ken je renee?? denk het wel die leeft nu nog, Maar als je nou niet kom dan gaat allen mensen die jou dierbaar zijn dood..." hij nog er bij toegevoegd. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik zit te twijfelen tussen. Achter het boom blijven of weg rennen of achter het boom weg gaan en voor hem staan.....

Breaking dawn part 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu