Doelwit

121 7 3
                                    

P.o.v Jacob

Renesmee zit nog steeds te huilen. Ik gaf haar een knuffel. En keek rond, Ik voel oppeens een hitte golf over me hele lichaam voorbij gaan. En een woeste wind vlaag er bij toegevoegd, Ik viel op de grond door de wind. Ik deed me ogen snel open en keek waar Renesmee was. Ze lag daar op de grond en riep schreeuwend "JACOB!" Ik ren naar haar toe en zij "Ik ben er Renesmee, ik ben hier" en hielp haar met opstaan. Ik til haar op en keek nog maals om me heen. Ik wist niet wat het was. Ik verander in een weerwolf en Renesmee zit op me rug, Ik rende zo snel mogelijk naar mij stam, Uiteindelijk was ik er, Maar er was niks. Ik zie Mensen wel bezorgd doen. Ik hoor iemand hier heen komen ik hou me oren goed gespitst om te kijken waar het vandaan komt, Ik schrok het zijn er niet 1 of 3 maar het zijn er 17, Ik riep seth en leah en derest van de weerwolven. Ik zie ze aankomen, Het is De Vulturi, Aro komt klappend hier heen en keek Renesmee aan en zij. "Ach meisje toch.." Ik gromde, Want ze staan ook op onze deel. Wat verboden is. Aro kwam dichtbijder. Ik gaf een teken aan Renesmee dat ze van me rug af moest. Aro keek mij aan en zij: "Goeie wolfje, Niets gemerkt" Ik keek rond en toen besefte ik het, Waar is BELLA!? EN EDWARD!?, Maar ik kan Renesmee niet achter laten..

P.o.v Bella
(Ze is niet wakker)

Ik wist niet waar ik aan toe was, Ik weet niet wat ik mee nog moet maken. Maar ik zelf ben ook niet meer normaal, Ik dacht dat ik ben gemaakt om een vampier te zijn, Toch niet, Mensen vergissen zich, Vampieren ook, Iedereen vergist zich, maak niet uit wie of wat je bent. Maar dit ben ik, aro krijgt zijn wil niet, Mij hell is nog niet geopend. Vampieren komen niet in de hemel. Maak niet uit of je goed ben of slechte vampier, Dat is dan weer het zelfde gebleven, Veel veranderingen bestaan niet meer, ijs blijft winnen, Ik geef niet op, Het maakt me niet uit wat of wie ik ben, Iedereen is anders, En daarom laat ik me zelf zien... Wie ik ben.

(Haar ogen gaan open)

Er zit een een groot stuk steen op me, Ik pak hem op een gooi hem zo ver mogelijk weg. Ik sta op en zag Edward. Hij zat helemaal onder de puin, ik gooi al die puin opzij en trek hem naar boven, Edward keek mij een en zij: "Je bent gewond.." Ik keek hem ook aan en zij: "Dat weet ik, Maar het maakt mij niet meer uit, Ik laat hun niet Jacob of Renesmee of Mij familie pijn doen!" En pak een bank en gooi hem dwars door de muur, En loop uit het gebouw, Samen met Edward. Edward keek mij bezorgd aan en zij: "Bella mischien moet je effe rusten, Je bloedt en dat doen vampieren niet.." We rende naar de bos. We stonden toen stil, Ik keek hem aan en zij: "Edward!, Ik weet dit is niet NORMAAL!, Maar ik laat die Vulturie niemand pijn doen, NIEMAND" ik doe mij zwarte vest uit en scheur en en doe hem om me arm, Om bloedt te verkomen. Ik keek Edward aan en zij: "Ga snel jagen, Ik wacht wel hier" Hij keek mij bezorgd aan en knikte en ging snel jagen. Ik liep rond en ik wist niet wat ik moest doen, Ik hoop dat jacob bij Renesmee is, Ik hoop dat De cullens iets doen, Ik hoop dat Alice een visoen krijg. Ik heb nu heel veel hoop, Het kwestie is nu alleen maar van uitkomen, Edward kwam er aan en zij: "Bella ga jij naar De Cullens en hun halen, Want ik heb het gevoel dat De vulturie die wolven zijn bezoeken" Ik keek hem moeilijk aan en zij zuchtend: "oké, ik kom zo snel mogelijk"

P.o.v Edward

Ik ren naar het wolvenstam, Zo snel mogelijk. Ik dacht alleen maar aan Renesmee. Overal stroomt het naam Renesmee, ik maak me te veel zorgen om bella, Maar Renesmee gaat boven Bella, Omdat bella dat zelf zegt: "Het maakt me niet uit wat er gebeurd Renesmee gaat eerst. Zij gaat boven alles. Zelfs mij.." Dus dan moet ik dat maar accepteren. Ik was er uiteindelijk, Ik zag Renesmee, Jacob keek blij, Ik hoor zijn gedachten "Blij dat je er bent bloedzuiger" Ik keek hem aan en knik, Renesmee komt naar me toe gerend. Ze was er binnen 3 sec, ik lach en zeg: "Dat vindt je wel leuk, Zo snel rennen" Renesmee lacht en jankt van vreugde en hou me vast om me buik, Ze is nog steeds een kleintje. Maar ik keek voor me en zie De vulturi, En links van me stond Jacob. Ik keek Aro aan en zij: "Je hebt al te veel veroorzaakt.." Ik keek naar Jacob en dacht na, Ik heb een idee. Ik keek Aro aan en zij: "Je kent bella.. DIE IS DOOD!, ALLEMAAL JOU SCHULD!" En ging op me knieën, Renesmee keek mij schrokkend aan en zij: "Wat!?, Mama d dood??" En ging huilen en liep naar Jacob en gaf hem een knuffel. Maar jacob schrok ook. Ik zij het express heel hard, Zodat Bella het hoor. De cullens kwam en Carlise had Bella in zijn armen, dood. Ik keek raar, Ik wist niet meer of het echt of nep was. Maar ging door met acteren. Aro lacht en klapt en zij: "Proficiat, Familie cullen, En anderen soort genoten. Goed gedaan, Felix?, Mes" Felix pakt een mes uit zijn broek zak, En gaf het aan Aro, Ik deed mij ogen wijd open en zij niks, anders is het te opvallend, Hij liep naar Bella en deed de mes boven haar hart, Haar hart klopt niet gelukkig, Maar toen.. Iedereen was stil je hoort iets kloppen langzaam, En stromende bloed door haar aderen. Ik keek Aro aan, Aro keek mij aan en zij: "Ze was toch... Dood?" Ik keek naar beneden, Jacob was weer in een mens terug veranderd en zij: "was.. Haar hart klopt" iedereen keek haar aan het was een wonder wat er gebeurde, Maar toen, Aro deed met een kracht die mes naar beneden en toen..

Breaking dawn part 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu