De Volturi

270 10 0
                                    

P.o.v Bella

Edward deed zijn hand op me schouders en zij "Bella kijk mij aan.." Ik draai me voorzichtig om en keek naar Edward en zij "Wat!?" Edward keek mij boos aan en zij "Bella!, Is dit wat je wilt!?, En huis verbranden vol met herineringen + Charlie en Renee er in?" Ik keek Edward ongelovig aan en zij "Bekijk het positief, Ik voel me veel beter dan eerst. En we hebben ook nog iets gratis!" Edward keek mij raar aan en zij "Wat dan?" Ik keek naar de huis en toen naar Edward en zij: "As, Van Charlie en Renee.." Edward keek mij raar en bang aan en zij: "Oké, Bella... Luister, Je doet nu alsof je niks voelt.. Maar van binnen voel je van alles en nog wat. En dat wil ik en derest van je familie die je steunen.. Het weer heel maken" Ik keek hem niet aan ik keek naar de grond en zij: "Eerst moeten we anders doen. En als dat is gedaan.. Dan is me pijn al voor de helft genezen. We moeten die dader vinden die dit allemaal heeft gedaan.." Ik keek naar Edward. En opeens komen er weer flitsen te voor schijn, Ik zag.. Die man in de bos.. Met blond haar... Blond haar in een staart." Ik deed me rechter hand op me hoofd. En begon te denken en zij: "Ik weet het.." Edward keek mij raar aan en zij: "Bells, Wat weet je?" Ik was geschrokken en zij: "Ik weet wie me ouders dit heeft aan gedaan!" Edward lacht en zij: "Maar hoe!?, Bella zeg wie!?, Wie heeft dit je ouders aan gedaan?" Ik keek naar hem en zij: "James... We moeten hem vinden en zo snel mogelijk.. En hoe is hij tot leven gekomen!?" Ik zie Alice hier heen komen en zeggen: "Bella..! We kunnen James niet vermoorden.. Hij is ons te slim af.. Hij houdt van spelletjes. Sinds dat hij een van de..... De Vultuti is." Ik schrok en keek Alice ongelovig aan en zij: "Wat!?, Wacht Nee!, Dat kan niet!" Later zag ik Rosalie ook komen samen met Renesmee.. Maar ik liep snel naar Renesmee en zij: "Kom we gaan de anderen kant op.. Die kant is ehh.... ehh Beetje saai.." Ik riep Emmet en zij: "Wil je haar naar Jacob brengen of anders ga jij zelf samen met Lieve Renesmee naar de kermis. Hier is geld... Haal maar een reuze suikerspin!" Ik ging op me knieën voor Renesmee staan en zij: "Het komt goed..." En gaf haar een knuffel en een kus op haar wang en stond rustig op. Ik zwaai naar Renesmee en draaide me om en liep naar derest. Ik pak me tas en zocht naar de autosleutels.. Maar ik dacht na en gooide me tas op de grond en keek naar het huis... En dacht "Me sleutels.." Edward lacht en zij: "Ik weet ik kan je gedachten niet lezen. Maar dit kan je gewoon lezen aan je gezicht.." Edward lacht en ik keek hem aan en paktte me tas en gooide die naar hem. Edward vangt hem en zij: "Stoutte Bella. Foei niet doen" En lacht verder.. Ik liep naar Edward en paktte zijn Auto sleutels en liep naar zijn auto. Edward liep mee en stap bij mij in. Alleen Carlise en Alice en Jasper gingen mee, Rosalie bleef daar vanwegen Emmet en Renesmee en Esmee. na ongeveer half uur waren we er. Ik stap uit en keek rond, We liepen naar de deur, Ik deed hem open. We liepen toen naar binnen. We keken rond. Om te kijken of James hier ergens is.. We stonden stil. We hoorde iemand aan komen lopen. We horen oppeens iemand zeggen "sorry.... Of toch niet" Ik keek raar rond, En opeens zie ik, Edward en Alice en Jasper pijnlijden.. Het was Jane, Ik consentreer me op hun zodat ze op hun hoede konden blijven. Na de rand voelde ze niks, Alice lacht en keek naar haar zelf en toen naar mij en zij: "Goed..., Goed..." En lacht, Japer lacht ook en zij: "Je begint het alleen maar meer door te krijgen Bella" Ik keek Jasper aan en zij: "Weet ik" Met een lach. Jane kwam te voor schijn en zij: "Oké..., Wat moeten jullie hier?" Ik keek haar aan en zij: "We zoeken iemand.. Genaamd James" Jane lacht en zij: "James, Je hebt bezoek." Ik nam een stap naar voren en keek rond, Hij kan elk moment komen. Ik hoor voetstappen hier heen komen. Het was James. Hij lacht en zegt: "Dat was lang geleden... Hé Bella?" Hij liep naar me toe en keek naar me linker arm, Hij pakt me arm en scheurde me vest kapot en zag de litteken van hem, Hij lacht.. Ik keel hem boos aan en trok me arm terug en zij: "Ik kom hier niet voor dit, Maar van wat je hebt gedaan met me ouders.. En dat kom ik je 10x zo hard terug geven.." Ik keek hem aan en wilden hem slaan. Maar Alice zag het aankomen en Edward heeft haar gedachten gezien, Ik werdt tegen gehouden door Edward. En werdt naar achteren getrokken, Edward fluisterd in me oor en zegt: "Bella.. Je mag niet iemand van De Vulturi vermoorden.. Anders vermoorden ze ons..Erger zelfs, Renesmee...." James keek mij sluw aan en lacht. Ik keek hem boos aan en liep naar hem toe en paktte zijn stoel waar hij altijd zit en gooide die kapot op de grond.. En toen liep ik naar hem toe en zij: "Ik ben nog niet klaar, Met jou....." Aro kwam naar binnen en zij: "Rustig, Rustig Isabella." Ik keek Aro boos aan en zij: "Uw nieuw hulpje heeft me ouders vermoord!" Aro lacht en zegt: "Wat wil je dat ik doe?" Aro loopt naar James en zegt: "Das bepaalt niet leuk James." Aro loopt naar zijn stoel en gaat zitten. Ik keek hem aan en zij: "Heb ik dan geen recht om hem te vermoorden!?" Aro keek naar James en toen naar mij en zij: "Hmm, Besslising, Oké. Je mag hem doodde.." Ik lach en loop naar James en pak zijn hoofd. Maar op dat moment zegt Aro: "Wacht!, Voor 1 voorwaarde..., Ik wil Dan wel iemad anders er in voor ruil.." Ik keel hem boos aan en gooide James op de grond en zij: "Wie!?" Aro lacht en keek naar... Edward en van Edward naar Alice.. En van Alice naar Edward en van Edward weer naar Alice.. En toen.. Hij keek naar die gene die hij wilde het was....

Breaking dawn part 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu