Plan

249 15 1
                                    

P.o.v Edward

De deur stond waaid open. Ik hoordde voetstappen in het huis, Ik stond rustig op en keek richting de deur, Ik herkende het geur. Het kwam steeds dichtbijder en dichtbijder, Uiteindelijk zag ik een meisje met bruin mooi golvend haar, Ik keek blij en rendde daar heen, Het was Renesmee.. Ik knuffelde haar en zij "Mama?, Waar is mama, Bella!?" Renesmee keek mij aan ging weer huilen en zij "Niet hier papa.." En ze knuffelde mij. Ik keek naar Emmet en Rosalie en zwaaide met me hand van dat ze naar binnen moesten en kijken wat er allemaal was. Ik ging langzaam op me knieën en zij "Renesmee?? Wat is er gebeurd? Vertel het me dan kunnen we verder" Zij ik doodsbang, Renesmee kniktte en zij "Ma Mama i is w wegg.., D De vulturi was er.. Ze waren H Heel boos" zij ze bang en verdrietig, Ik stond op en liep naar binnen, Ik schrok wat ik zag, Ik riep Rosalie en zij dat ze naar Renesmee moest gaan voor de veiligheid, Ik liep verder en ik zag bijna overal bloed en kapotte meubels. Ik pak mij telefoon en bel Bella, Maar ze is niet bereikbaar... Ik was boos en gooide de telefoon op de grond en ging op me knieën. Ik wil zo graag naar de vulturi en haar helpen maar dat kan niet zonder dingen te bespreken. Dus ik stond zo snel mogelijk op en riep Emmet en Rosalie en Renesmee. We liepen allemaal naar de auto en staptte in en reed zo snel mogelijk weg, Als ik kon huilen van woedde had ik allang gehuild.. We waren bij de Cullens huis ik liep naar binnen met Renesmee aan me linker hand ging zitten, Carlise en derest kwamen ook naar beneden. We zitten met z'n allen in de woonkamer, ik stond op en liep heen en weer, Om me woedde in te houden en zij "Carlise wat moeten we nu doen!, Alsjeblieft Carlise snel een optie! Dit kan ik niet langer aan, Ehh ALICE zie jij wat in je visioen?? Ja of nee!?" Zij ik boos en verdrietig. Alice keek mij onschuldig aan en zij "nee, Sorry Edward. Het spijt me.." Ik kniktte en vroeg tegen Carlise of hij een idee had. Carlise stond op en zij "We zijn een familie en Familie staan voor elkaar klaar, We gaan met z'n allen naar de Vulturi en zeggen dat we zijn spelletjes klaar zijn!" Zij hij met veel moed en kwaadheid, Ik was blij en liep naar Carlise en gaf hem een knuffel en zij "Bedankt, Carlise. Voor dat je voor mij en mij gezin wilt opkomen" Carlise keek mij aan en zij "Edward je mag me pleegzoon zijn maar ik beschouw je als een echt zoon, Iedereen hier beschouw ik hier als echt mijn kinderen, Dus geen dank Edward" Hij gaf me een klop op me schouder en zij weer "geen dank" en liep naar buiten iedereen zat al in zijn auto ik liep met Renesmee naar mij auto, En toen zag ik iemand hier heen komen, Ik deed snel Renesmee in de auto en keek waar de geluid vandaan kwam, Hij kwam naar voren en zij "Heb je hulp nodig?" Hij kwam van de donkerkant vandaan, Ik zag wie het was. Het was Jacob. Ik keek hem aan en zij snel "Nee Jacob, Het gaat over vampieren niet over Weerwolven maar Bedankt.. Jacob keek mij aan en zij "Oohja joh, Je laat Renesmee niet daar heen gaan Edward je weet hoe dat groepje bloedzuigers over haar denken of ik ga mee of ze blijft hier bij mij!" Ik keek hem boos aan en zij "Hoe kan ik jou vertrouwen?..." Jacob liep naar me toe en zij "Tuurlijk kan je me vertrouwen ik heb haar ingeprent.. Weetje nog? Dus ik kan haar beschermen!" Zij Jacob boos. Ik keek naar Renesmee en deed de deur open en zij "Renesmee blijf maar bij Jacob dat is het veiligst voor jou, Doe het niet alleen voor mij maar ook voor Jacob en Je moeder, Bella.." Zij ik hartverscheurend. Renesmee kniktte en stap uit. ik gaf haar een knuffel en liet haar los, ik staptte in en zwaaide en reed snel naar de vulturi met derest van de Cullens, We waren uiteindelijk bij de vulturi huis, ik stap uit en liep voor aan, Zoals gewoonlijk liep Rosalie met Emmet, Japer met Alice en Carlise met Esmee, En ik?, Ik liep voor aan met veel moed, We liepen naar binnen, De hoofddeur werd geopend, Ik zag Aro en de anderes van de vulturi, Ik keek goed waar Bella was, Maar ik zag haar nergens.. Ik liep naar voren samen met Carlise en Esmee, Aro keek mij met een gemeen lach aan en zij "Wat een verassing.. Jij en je anderen jeugdvriendjes, Ik weet wat jullie willen" Aro keek zich achterom en stak zijn hand uit, Ik keek hem boos aan, Jane kwam naar Aro toe gelopen en legdde iets op zijn hand. Ik keek goed wat het was, Het was.. Bella's ring. Haar trouwring.. Ik werd boos en schreeuwdde heel hard "BELLAA!" "BELLA!" Ik was zo boos en verdrietig dat ik Aro wilde aanvallen maar ik werd tegen gehouden door Carlise en Emmet.. T was te laat. Ik zij tegen Carlise dat hun even weg moesten, Na de rand waren ze weg. Ik nam een stap naar voren en zij... "Ik wil gedood worden....." Iedereen schrok, Omdat hij dat zij, Aro stond op en keek blij. Hij liep naar me toe. En...

Breaking dawn part 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu