P.o.v Edward
Ik werd wakker, Me ogen gingen langzaam open.. Ik zag Bella aan de anderen kant liggen. Ik riep haar naam "Bella" heel zwak, Ze reageerde niet. Ik riep nog een keer maar dan wat harder "BEllaa.." Ik had geen kracht om haar naam te roepen, Dit was het eind had ik het gevoel, Wij hier samen, Op sterven.. Ik riep haar naam nog een keer en zij "Bella..., Het spijt me dat het zo is afgelopen, Het was toch beter geweest als ik me dood had gemaakt. 1,5 jaar geleden..Dit is niet bepaald de goeie toekomst voor je. Het spijt me.." Zij ik heel boos en met veel verdriet. Ik hoorde iets bewegen. Ik keek op en keek naar Bella. Haar ogen waren open. Ik keek blij en zij "Bella??, Gaat, Gaat alles goed?, Spreek alsjeblieft...,Bella?" Bella keek naar mij en ging rustig zitten. Ik wilde naar haar toe lopen, Maar dat kon niet. Ik zat vast, En bella ook.. Bella keek mij aan en er kwam een traan van haar oog. Ik keek heel spijtig en zij "Het spijt me..ik,Ik kan je nu niet troosten.." Bella keek mij droevig aan en zij "Edward, Je moet niet steeds jezelf de schuld geven op alles, Het is mij schuld. Ik heb je niet gebeld. Of wat dan ook.., Maar onthoud een ding..Dat ik van je hou.." Ik keek blij en zij "Ik ook van jou m'n liefste" Jane kwam stormend naar binnen en zij "Edward mee komen nu!" Edward lacht en zij "dat gaat moeilijk.." Jane werd boos en riep Felix. Felix kwam naar me toe en brak de slot, En pak me gelijk vast zodat ik niet weg kon, Ik keek naar Bella en zij "Het komt wel goed" En werd mee getrokken. Ik liep rustig mee, Ik zag bijna overal witte vlekken. We liepen een kamer binnen, Ik moest rustig gaan zitten, Ik keek voor me uit en zag aro, Aro kwam naar me toe lopen alsof er niks aan de hand is. Ik keek hem boos aan en zij "Wat moet je Aro?" Aro keek me lachend aan en zij nog niks. Ik keek hem nog steeds aan en zij nog niks. Aro ging ook rustig zitten. Jane liep langs me en ging naast Aro staan. Ik werd omhoog gerukt en werd gedwongen te staan. De stoel achter me werd naar achteren gegooid. Ik moest op me knieën van Aro. Ik keek hem aan en zij "Aro.. Wat ben je voor plan?." Aro keek mij aan en zij "Tis snel afgelopen. Ik verzorg dat je geen pijn heb.M'n lieve Edward.." Ik rook bloed. Ik keek waar het vandaan kwam, Aro moest lachen en zij "Oke, ik weet wat je zoekt... Je wilt zeker graag je familie + Je gezin redden en helpen?.." Ik keek hem aan en knikte. Aro keek mij blij aan en zij "Oke, Maar ik doe het niet gratis." Ik keek hem woedend aan en zij "Ik doe er alles voor.." Aro kwam dichtbijder en klaptte twee keer, Er kwam een mens hier heen lopen, Met Felix. De mens keek bang en had verdriet, Ze wist niet waar ze was en wil terug naar huis" Hoor ik in haar gedachten. Aro keek mij aan en zij "Nummer een" ik keek hem raar aan en zij "W wat bedoel je?" Aro lacht en zij "je ziet er niet uit dus ik deel graag met jou Edward." Aro paktte de mens en haal haar hoofd er af, hij beet in de mens arm en goot het bloed in een beker, En lachtte tegelijken tijd naar mij, en zij "Edward... Proost!" En gaf het beker aan mij.. Ik paktte het voorzichtig aan, En keek steeds naar het bloedt, Ik had heel erg honger. Me ogen waren zwart. Ik had geen keus..De beker kwam steeds dichtbijder bij mij mond, Ik wildde het stoppen.. Maar het kon niet! Ik had zo honger dat ik mezelf niet onder controle had. En nam een slok en leg de beker op tafel.. Aro keek mij aan en zij "Edward, Doe is gezellig en drink hem helemaal op!" Ik keek hem boos aan. En paktte het beker en dronk het helemaal op. Aro paktte dit keer een zak bloed en gooide die naar mij en zij "Proost, op het wraak" ik paktte die zak en ruk die dop er af en dronk hem helemaal op.. Na een half minuut was die op, Aro paktte nog een zak en gooide die naar mij en zij "Nog een.." Ik kon het niet stoppen en nam die zak met bloed, Ik keek er naar en zij "Welk bloed is dit!" Aro lacht en Zij "Het is niet moeilijk te raden, Wat voor bloed we hier drinken..Denk ik" Ik keek hem boos aan en zij "MENSEN BLOED!" Aro keek mij aan, En lacht en zij "Edward!, Proost!" Ik ruk die dop er af, en stond rustig op en dronk heel die zak leeg.. en gooide hem op de grond..
P.o.v Bella
Ik probeer me los te rukken, Maar het lukt niet. De deur gaat in een keer open. Alec kwam naar binnen en liep naar mij toe en brak de slot en zij "kom mee" ik stond op en had weinig energie, Ik liep mee. We liepen een kamer binnen en ik zag Aro. En.... Edward!, Hij dronk bloed niet een dieren bloed maar MENS!, Ik ren naar hem toe, Maar werd na de rand tegen gehouden, Door Felix en chelsea. Ik viel op me knieën en had geen energie meer over. Ik viel langzaam op de grond en zag heel wazig. Ik zag dat Edward nog bezig was met Mensenbloed drinken.. Ik zag Aro naar me toe lopen en ging op zijn knieën en zij "Ooh Bella, Je ziet er zwak uit.. Ik hoor je hart opeens kloppen.. En je bloed stromen door je aderen, Hoe.. HOE KAN DAT!" Ik keek hem aan zij "W weet ik niet..." Ik voelde iets kouds over me arm glijden, Het was Aro's arm hij pakt mij pols en keek er naar. Ik probeerde me pols terug te rukken, Maar had geen energie. Ik voelde koude lucht op me pols, Ik probeerde hem aan te kijken, en na de rand riep ik Edward. "Edward.." Hij hoort het en keek om, Maar het was te laat ik werd gebeten...
JE LEEST
Breaking dawn part 3
FanfictionVervolg van breaking dawn part 2 P.o.v Bella Ik wist niet wat het wit licht was. Mensen zeggen dat als je vampier ben. Slechten gevolgen hebt. Dat je naar de hell gaat. Omdat je een vampier bent of omdat je mensenbloed drinkt.. Maar ik ben anders ik...